Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

draculasti

: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #140 on: September 17, 2011, 19:22:32 PM »
Salut! Este catback sau turboback? ...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #141 on: September 18, 2011, 16:09:39 PM »
catback

draculasti

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #142 on: September 19, 2011, 04:56:32 AM »
Super! No hai cu proba de sunet,odata... ;)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #143 on: September 19, 2011, 11:56:16 AM »
Mai pun si eu o poza. La intoarcerea de pe Transaplina  ;D


celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #144 on: September 19, 2011, 23:16:19 PM »
Daca te uiti atent,in bara ta straluceam eu.....

Răspuns: Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #145 on: September 20, 2011, 23:19:54 PM »
Am cautat pe net o conversie si ies 1.9 bari. Apoi am cautat si presiunea standard pe care turbina de WRX o scoate si am vazut ca e undeva la 0.7-0.9 bari.
Raspunsul este foarte simplu: la masurarea presiunilor dintr-o turbina, exista 2 sisteme de referinta.
Unul include presiunea atmosferica, altul nu.
Astfel, o presiune de 1.9 bar, care include presiunea atmosferica, este echivalenta cu o presiunea de 0.9 bar, masurata peste presiunea atmosferica.

Off Topic: crezi ca poti sa ma ajuti cu stergerea unei erori la masina mea?
Nu poti alege ce esti, dar poti alege ce visezi... Stephen Gately

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #146 on: September 20, 2011, 23:55:04 PM »
Pentru lamurirea de mai sus, maine cand iau tricoul, iau si jucaria sa vedem daca putem sa iti stergem eroarea. :)

Deci uite ca nu e stricat aparatul si nici nu arata eronat. Trebuie sa stii sa citesti :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #147 on: September 21, 2011, 13:43:36 PM »
Vine iarna si pe jantele de WRX pun niste cauciucuri de iarna. Dar inainte de toate, jantele or sa fie verificate daca sunt strambe si as vrea sa le vopsesc intrucat sunt zgariate, patate etc. (doar au 10 ani).

Ma gandeam la un auriu sau galben sau verde (monster energy) toate culorile perlate sau metalizate. Pareri?

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #148 on: September 21, 2011, 15:44:40 PM »
Dupa parerea mea, galben!
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #149 on: September 21, 2011, 16:15:16 PM »
GALBEN SI VERDE :d
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #150 on: September 21, 2011, 17:38:35 PM »
S-ar spune ca incep sa dezvolt un fetish pentru produsele Blitz, dar cred ca ma opresc aici. Altceva atractiv nu produc... decat un intercooler simpatic :D dar e lipsa de $$



Cred ca anul asta mai rezolv cu rotile de iarna si o revizie. Cam atat... oricum progresul e destul de mare in 9 luni de cand am masina.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #151 on: September 22, 2011, 21:15:28 PM »
Am montat si admisia. E ca un BOV continuu la sunet. Ne place. :D Parca si raspunsul motorului la accelerare a fost imbunatatit, dar jucaria de bord imi arata o temperatura mai mare in admisie decat inainte la viteze mici... asa ca trebuie sa mai mesteresc putin in a aduce aer rece si poate un scut termic spre turbina.

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #152 on: September 26, 2011, 23:34:39 PM »
Bravo Mihai! Pune si tu un video cu evacuarea ;)
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #153 on: October 06, 2011, 15:06:32 PM »
Din pacate, asa cum am spus si in alt topic, camera video nu inregistreaza bine sunetul, dar telefonul pare sa o faca ceva mai bine. Un scurt demo la ralanti dupa o pornire la rece:



In continuare, nu inteleg de ce oamenii isi pun alarme atat de sensibile la masini...
« Last Edit: October 06, 2011, 15:08:11 PM by MihaiFlorescu »

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #154 on: October 06, 2011, 18:48:56 PM »
Hatat? da-i putin in buba! :D
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

draculasti

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #155 on: October 06, 2011, 21:26:31 PM »
No, hai ca a stat destul la relanti....pune o simfonie cu motorul cald  ;)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #156 on: October 08, 2011, 11:14:31 AM »
Hmm.. cred ca am dat-o in bara cu filtrul sau poate am alte probleme.

Aseara am vrut sa repet un 0-100 cronometrat si mi-e si rusine sa dau numerele. Nu doar ca nu am reusit sa ma apropii de timpul scos inainte cu masina stock, dar cred ca ma facea si un aspirat. In mers masina parca trage, turbina se incarca, dar la plecarile puternice, cand dau a 2-a cade turatia si  parca sta o secunda si apoi incepe iar sa accelereze incet, apoi parca se desfunda putin pe la 5500 si inca o data pe la 6500. Sa fie heat soak? sa fie turbina? sa fie valva de recirculare imbacsita? sa fie admisia si senzorul MAF murdare? sa fie injectoarele? sa fie mai grav?

Dupa ce am pus evacuarea masina tragea super bine comparativ cu stock si asta s-a vazut si pe Transalpina, dar recent si coincidenta sau nu de cand am pus filtrul de aer, parca nu mai are viata in trafic si temperatura in admisie ajunge in Bucuresti si la 60-70 grade. Temperatura apei e neschimbata si in limitele normale.

Speram ca dupa modificari sa rad un 0.4-0.6 din timpul de accelerare 0-100 si nu sa adaug 3 secunde.

Pareri? Poate discutam si astazi la intalnire si va dau o tura pe cei care vor sa vada despre ce vorbesc.

PS: am observat ca mi-a crescut si consumul destul de mult (cu 2-3 litri) dar recunosc ca am mers si eu parca mai tare si poate si traficul a fost de vina.
« Last Edit: October 08, 2011, 11:20:47 AM by MihaiFlorescu »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #157 on: October 08, 2011, 11:50:40 AM »
iti spun eu parerea ... pt ca ai schimbat admisie  si evacurare ecu a intrat usor in safe mode.. esti in aceeasi situatie ca si mine.. :) ITI TREBUIE SOFT ....
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #158 on: October 08, 2011, 11:54:49 AM »
Sau poate ti se pare,din cauza ca te-am fugarit cu aspiratu meu pe transalpina....  ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #159 on: October 08, 2011, 12:08:13 PM »
Pe Transalpina era alta treaba :P mai aveam nevoie de o treapta de viteze intre 1 si 2 pe curbele stranse, sau posibilitatea de a cupla treapta 1 din mers.

E posibil sa ai dreptate Victor. Asta inseamna ca ar cam trebui sa imi termin modificarile la motor, ca nu o sa am bani de 10 softuri sa le fac dupa fiecare modificare la masina. Ciudat e ca dupa evacuare nu a zis nimic masina, dar e drept ca admisia a venit si cu o noua carcasa pentru debitmetru si poate de aici problemele.