Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #40 on: February 10, 2011, 23:04:19 PM »
de pe care volan claxoneaza? ::) ::) ::)

MihaiFlorescu

  • *
  • 11382
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #41 on: February 14, 2011, 17:33:44 PM »
De la...



la...



Ceasurile s-au potrivit la fix si nu am avut nici un bec aprins pe bord. Nu a fost nevoie de recalibrare. Tahometrul arata in continuare o viteza cu 5km/h mai mare decat realitatea asa cum se intampla si inainte (testat cu GPSul inainte si dupa). A fost nevoie sa scot 5 suruburi cu o surubelnita cap cruce si 3 mufe.
« Last Edit: February 14, 2011, 22:18:25 PM by administrator »
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

stefanbv

  • 4278
  • Forester forever
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #42 on: February 14, 2011, 19:39:03 PM »
Ce solutii ai pt. Air bag?
No school, no job, no problem!

Forster SG5 Cross Sport JDM

MihaiFlorescu

  • *
  • 11382
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #43 on: February 14, 2011, 19:44:56 PM »
Niste banda adeziva neagra :D
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

stefanbv

  • 4278
  • Forester forever
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #44 on: February 14, 2011, 19:46:44 PM »
Cel mai simplu... tai mufa si legi firele pe direct! ;D
No school, no job, no problem!

Forster SG5 Cross Sport JDM

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #45 on: February 15, 2011, 15:57:40 PM »
Nu era mai bine sa cumperi o mufa oarecare, sa pui firele in ea si sa cuplezi?
Nu poti alege ce esti, dar poti alege ce visezi... Stephen Gately

MihaiFlorescu

  • *
  • 11382
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #46 on: February 15, 2011, 16:46:25 PM »
Cred ca e putin mai complicat de atat si nici nu ma pricep. Vorbim de doua modele de airbag SRS diferite si de un modul de airbag (parca asa se numeste ???). Cineva mi-a spus ca oricate incercari as face si cu orice mufe, exista posibilitatea ca desi eu sa am airbagul conectat, acesta sa nu fie recunoscut. Mai intreb si eu in stanga si in dreapta, pe afara sa vedem ce mai zice lumea.
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

MihaiFlorescu

  • *
  • 11382
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #47 on: February 16, 2011, 13:14:00 PM »
Oh well.. nu neaparat in ordinea prioritatilor, dar intra in categoria superoferta de nerefuzat. ;D

« Last Edit: February 16, 2011, 15:37:33 PM by MihaiFlorescu »
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

malakay

  • *
  • 4654
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #48 on: February 16, 2011, 23:31:28 PM »
unde ai gasit astea???? :D:D:D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 11382
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #49 on: February 17, 2011, 09:14:13 AM »
la tipul de la care am luat si ceasurile.
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

malakay

  • *
  • 4654
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #50 on: February 23, 2011, 15:46:15 PM »
ai mai lucrat ceva la masina ???
p.s esti cam zgarcit cu pozele...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 11382
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #51 on: February 23, 2011, 19:35:49 PM »
Nu am mai avut nici timp si nici bani sa mai fac ceva la masina. Plec dimineata si ajung seara asa ca nici poze nu am cand sa ii fac.

Urmeaza sa ii iau niste conducte de frana metalice si astept lichidarile de stoc la cauciucuri de iarna. Cand se face mai cald montez ce nu am apucat si schimb lichidele neschimbate, bag o spalare a interiorului si apoi vedem in functie de ce ramane in portofel daca si ce mai fac.
« Last Edit: February 23, 2011, 19:37:31 PM by MihaiFlorescu »
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

malakay

  • *
  • 4654
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #52 on: February 23, 2011, 23:05:43 PM »
stai linisiti ca in aceeasi situatie sunt si eu ..:)  da mai baga si u macar cu telefonu :D o poza 2 ... :D:))
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 11382
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #53 on: February 28, 2011, 12:24:58 PM »
Ofticata ca am spalat-o si ca urmeaza 5 zile de stat in parcare... scuzati calitatea. pozata cu telefonul.

A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

MihaiFlorescu

  • *
  • 11382
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #54 on: March 12, 2011, 19:26:08 PM »
Tom, sa-ti dea Dumnezeu sanatate ca mare dreptate ai avut cu uleiul. Am crezut ca o sa fie prea gros, ca o sa scada performantele, dar din contra, masina accelereaza mai repede, are un alt sunet mai placut, merge mai lin, parca si raspunsul acceleratiei e mai bun. Am ramas prost de uimire! Nu credeam ca o sa se simta asa diferenta (si nu sunt la primul schimb de ulei). Primul lucru observat a fost ca porneste mai repede. Am folosit si un engine clean de la MOTUL recomandat atunci cand se schimba tipul de ulei. Am mai schimbat si antigelul, am trecut la cel albastru nou de la Subaru...am gasit niste depuneri in vasul de supraplin asa ca a fost ok ca am schimbat tot lichidul. Nu inteleg cum de Subaru taxeaza asa scump aceste operatiuni atat de simple.

Partea proasta a zilei: dupa ce am dat jos scutul, nu faptul ca e cam subrezit la prinderi m-a deranjat, ceea ce am gasit sub el m-a cam suparat. Totul e drept si in afara de cateva suruburi cam ruginite nu am nimic de reprosat, dar filtrul de ulei avea ulei pe el si in dreptul cilindrului 3 am mai gasit putin ulei. Evident busonul si filtrul de ulei erau intepenite, ceea ce ar putea elucida misterul uleiului de pe filtru (garnitura sugrumata fiind strans prea tare), dar nu stiu ce sa zic de picaturile de ulei din dreptul cilindrului ??? Am curatat totul si pana acum nu am observat scurgeri. Mai verific maine. Sper sa ramana totul uscat...
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #55 on: March 12, 2011, 19:30:59 PM »
sa nu fie vreo garnitura inbatranita la capac.Si ce ulei ai pus de e asa minunat?Ca m-ai facut curios tare...

MihaiFlorescu

  • *
  • 11382
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #56 on: March 12, 2011, 19:36:13 PM »
Pai aveam un Castor..Castrol Magnatec 0W-30 care dupa parerea mea si a multora nu are ce cauta in Subaru, poate in FlocsWagen si am trecut la Motul 300v competition 15W-50 mult mai adecvat unui turbo cu kilometrii mei si boxer pe deasupra. Cam scump e drept la 125 lei/2l dar dupa 30km pot sa zic ca merita... si miroase si frumos :D nu am mai intalnit ulei care sa miroasa a flori
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #57 on: March 12, 2011, 19:45:50 PM »
O fi de floarea soarelui? ;D.
Si zici ca e recomandat doar la turbo?Parca si la mine se cere alt ulei.Pana acum avea 10W si acum din greseala am pus 5W.

MihaiFlorescu

  • *
  • 11382
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #58 on: March 12, 2011, 20:26:01 PM »
Prima cifra reprezinta vascozitatea la rece (adica la pornire). A doua e mai importanta si reprezinta vascozitatea la cald, care ar trebui sa fie minim 40 pentru temperaturile noastre din timpul verii si mai ales ca alergam motoarele astea. Vorbim mai multe pe privat daca vrei. ;)
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual

Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

stefanbv

  • 4278
  • Forester forever
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #59 on: March 12, 2011, 21:29:01 PM »
Ce ai facut pana la urma cu air-bag-ul?
No school, no job, no problem!

Forster SG5 Cross Sport JDM