Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1280 on: September 28, 2017, 10:55:15 AM »
Ce sa zic, sa te tina! Vezi ca jante de Seat fata cu STi pe spate = divort de la diff-ul central.

Arata bine graficul pentru tubo si injectoarele curente.

Muttley

  • 4913
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1281 on: September 28, 2017, 11:23:38 AM »
Cat timp anvelopele-s set, ce treaba au jantele?
Te gandesti ca diferenta de offset e compensata de central? Aia da, se poate...
WRX SW 2002

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1282 on: September 28, 2017, 11:31:07 AM »
Si diferenta de greutate respectiv masele inertiale diferite, tot centralul se chinuie cu ele  :(
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1283 on: September 29, 2017, 16:32:29 PM »
Dap, si eu sunt incantat de grafic, masina merge bine doar ca am in continuare un boost leak pe undeva care e intermitent. Dat fiind ca am schimbat intercooler-ul, garniturile, cotul din silicon tind sa cred ca bov-ul e pacatos si ma cam umple de nervi...

In legatura cu rotile ma consolez cu ideea ca nu prea merg cu masina si mai ales nu prea merg tare. Pana la urma anvelopele sunt aceeasi dimensiune si foarte mari diferente de greutate intre jante nu sunt. ET-ul cred ca mai mult streseaza rulmentii :)


andea79

  • *
  • 4007
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1284 on: September 29, 2017, 18:40:42 PM »
nu se vede rpm in poza cu graficul :(

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1285 on: October 04, 2017, 14:41:04 PM »
nu se vede rpm in poza cu graficul :(
Am apucat sa fac rapid o poza mai concludenta :)



Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1286 on: October 04, 2017, 14:54:49 PM »
Acum sa mai updatez un pic situatia :)

Dupa distractia cu softul am bagat kilometri si nu putini. Masina se simte "mai usoara", practic se accelereaza mai usor, nu mai pare asa greoaie si parca a mai disparut din lag.

Totusi ma enerveaza ca si inainte aveam o problema care persista si cred ca am o pierdere (sau retinere) de presiune ocazionala. De ce? Pai pe schimbarile de trepte sau oricand iau piciorul din gaz mai ramane turata si da ca un soc iar bov-ul fasaie lung ca si cand ar descarca presiunea treptat in loc sa deschida direct.  Partea proasta este ca miscarea asta genereaza daca ma grabesc o patinare a ambreiajului deoarece practic masina tureaza intre schimbari. Cotul de la IC e schimbat, toate garniturile sunt noi de origine...doar bov-ul a ramas cel vechi. Voi ce parere aveti?

In legatura cu rotile voi rezolva problema in curand. Am dat astazi jantele luate de la Muttley la reconditionat si saptamana viitoare la sfarsit le voi avea inapoi deci voi renunta la monstrozitatile alea de Seat.

Mergand destul de mult am observat o scadere mai rapida a temperaturilor in admisie o data cu IC-ul de Sti (si colectorul de aer de Sti - multumesc Mihai Stan). De asemenea la cruising noaptea extraurban, temperatura din admisie este cu 2-3 grade peste cea exterioara. In trafic, venind la birou si la drumurile prin oras, chiar si aseara la ora de varf (50 de minute Pta. Victoriei-Pta. Sudului), temperatura nu a trecut de 41 grade.

Ce mai am de facut:
- sa descopar daca bov-ul ala e dujmanul;
- sa bibilesc bara Whiteline de la Mihai Stan;
- sa descopar de naiba troncane (si pe stg. fata si pe dr. spate, chiar daca am schimbat bielete anti ruliu si bucsi bara stabilizatoare fata);
- sa fac geometria (aici astept sugestii de setari, eu as merge cu cadere negativa fata -1,5, spate -0,5 si toe out fata 0);
- sa anulez cu rezistenta EGT-ul ca m-a mancat si cand am pus up pipe-ul de Sti l-am mutat si acum la mers constant extraurban imi aprinde eroare;

Aaaaa...am avut si onoarea intr-o seara sa fac pe livratorul de pizza cu Scooby :)










Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1287 on: October 04, 2017, 15:28:05 PM »
Pamponasele miresei sunt ca sa se asorteze cu jantele de pe fata, banuiesc.  :D

Se simte o imbunatatire cu bara de rigidizare Whiteline?
Zgomotele pe fata sa nu fie de la mansoanele de cauciuc care tin caseta. Eu l-am schimbat pe cel din stanga (care preia si axial si radial) cu unul de pe caseta veche a lui Muttley (tamponul era nou si o marca tuning buna, nu ma pricep) si mi-a disparut o troncaneala.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4913
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1288 on: October 04, 2017, 15:39:34 PM »
Whiteline ti-am dat.
El are deja.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1289 on: October 04, 2017, 15:52:15 PM »
Temperatura din admisie din cate stiu este masurata la MAF, deci imediat dupa cutia filtrului de aer, astfel ca arata mai mult un efect al temperaturilor scazute de afara sau o mai buna temperatura in compartimentul motor (ori de la priza de aer care face curent, ori de la izolatia din jurul galeriei de evacuare sau up-pipe fara catalizator ce duce la un flux al gazelor mai bun, in loc sa fie ca un blocaj). Deci temperatura nu are de a face cu IC. Asta daca vorbim despre ce citeste aparatul din fotografiile tale.

Verifica totusi clapeta de acceleratie daca este curata inainte de a da vina pe BOV. E pe cablu, si spre deosebire de cea electronica stiu ca e mai putin puternica la inchidere. Daca s-a adunat mizerie, poate a devenit "lipicioasa".
Si cred ca ar trebui sa incepi sa cauti solutii AOS sau Catch Can.

Bafta!
« Last Edit: October 04, 2017, 15:53:50 PM by MihaiFlorescu »

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1290 on: October 16, 2017, 11:32:48 AM »
Da, ai dreptate cu temperatura :)

Am renuntat sa mai merg cu wagon-ul in oras (desigur, voi mai merge ocazional) asa ca sta parcat in service si zilele viitoare se vor ocupa sa curete clapeta si sa verifice articulatia deoarece aud pe acolo niste troncaneli la viteze mici pe suprafete denivelate. In functie de ce voi gasi as trece totul pe poliuretan. Nu prea sunt hotarat pe ce producator sa merg dar mai vedem...

Ce variante de flanse reglabile (fata/spate) pentru suspensia OE ati recomanda? Suspenia este ProDrive din cate stiu de pe un Blob.

Si da, am pe wishlist un AOS :)
« Last Edit: October 16, 2017, 11:33:34 AM by Dragos Aron »

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1291 on: October 31, 2017, 13:46:25 PM »
Si cum nu se poate ca toate postarile sa fie pozitive am intampinat urmatoarele probleme :)
- acum vreo 4-5 zile a decis sa nu mai porneasca - sunetul clasic de electromotor decedat...chemat asistenta, dusa la service, toate bune si frumoase pana azi....
Azi au apucat sa constate ce s-a intamplat, electromotorul clar e problema si se rezolva simplu dar mai aveam un troncanit care nu imi placea deloc si se pare ca este caseta de directie deci HELP...cine are de vanzare o caseta care sa se potriveasca pe bug-ul meu?

Acum si o parte pozitiva:
- fac revizia la motor, filtre OE si ulei XADO;
- schimb ulei cutie si diferential tot XADO.
O sa revin cu feedback cu privire la aceste uleiuri...am ales gama lor de top si am deja prietenic are merg cu ele de circa 2 ani fiind foarte multumiti.

Ca sa revin la problema...cine ma poate ajuta cu o caseta de directie? :)



PTR

  • 570
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1292 on: October 31, 2017, 20:38:53 PM »
 Caseta nu are surub de reglaj  ? Axul inferior de la coloana de directie este ok ?

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1293 on: November 01, 2017, 10:01:54 AM »
muttley cred ca are o caseta disponibila  de pe bug lui ... ca el a pus de 2015+
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 4913
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1294 on: November 01, 2017, 10:06:44 AM »
Nu, tocmai i-am dat-o lui Varu'X.
I-am zis si eu lui Dragos de reglajul tachetului impingator.
WRX SW 2002

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1295 on: November 01, 2017, 13:18:50 PM »
O sa verific si eu cu baietii de la service treba cu reglajul. Ce e ciudat ca nu am joc deloc si nici nu curge dar e clar ca bate. Cu masina ridicata pe wlevator se aude un trosnit in caseta.
In mers nu am zgomote, ele se aud doar la viteze mici pe suprafete denivelate si cand parchez pe cate o bordura sinapre torsiune...
Aveti sugestii de firme care reconditioneaza si cu care ati avut experiente decente?
« Last Edit: November 01, 2017, 13:19:23 PM by Dragos Aron »

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1296 on: November 01, 2017, 18:44:22 PM »
Mai vin cu o intrebare...stiu ca e mega discutat subiectul dar cu ce naiba de ulei sa merg atat in motor cat si transmisie?

andea79

  • *
  • 4007
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1297 on: November 01, 2017, 18:56:34 PM »
pai ai zis mai sus ca vrei sa fii cobai XADO ... te-ai razgandit ? :)

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1298 on: November 01, 2017, 19:00:10 PM »
Sa zicem doar ca am ceva mixed feelings :))

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1299 on: November 01, 2017, 19:15:12 PM »
eu am mers f multi ani pe motul 300v 10w40iarna     - vara 15w50-20w60  , in forester am liquimoly 10w60 racetech gt1 ceva de genu 
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae