Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1360 on: March 27, 2018, 19:53:32 PM »
Si cum aveam planuri mai prentru primavara asta a trebuit sa apara o problema...de fapt sa reapara.

Asa cum probabil ati vazut, in urma cu cateva luni m-am procopsit cu o janta rupta dupa ce le-am vopsit electrostatic la Expert Wheels. Dupa aceea am luat un alt set de la Muttley si le-am facut si pe acelea ca am zis sa fie la fel. Acum ce credeti...a mai cedat una:




Sunt deschis la propuneri de jante. Caut urmatoarele specificatii:
Diametru: 17""
Latime: 7-8J, de preferat 7,5J
ET: 48-53 (sa fie bine pe wagon)
PCD: 5x100

Are cineva ceva de vanzare?

Muttley

  • 4916
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1361 on: March 27, 2018, 20:16:31 PM »
Dupa calculele mele complicate, ar trebui sa ai 6 jante bune. Gresesc?
WRX SW 2002

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1362 on: March 27, 2018, 20:35:00 PM »
Nope, nu gresesti deloc dar tot vreau altele :) Deja ma enerveaza astea

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1363 on: March 27, 2018, 23:31:33 PM »

Muttley

  • 4916
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1364 on: March 28, 2018, 07:22:49 AM »
WRX SW 2002

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1365 on: March 28, 2018, 13:22:02 PM »
Vezi si selectia asta, mi s-a parut ca au preturi bune.
http://www.driftshop.fr/jantes.html?diam=89&largeur=143&manufacturer=264&pcd=155
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1366 on: March 29, 2018, 20:27:41 PM »
THX, ma uit mai ales ca am sunat mai devreme la Rota in UK si Rota GRA-urile pe auriu nu sunt in stoc (au doar 2 in stoc acum) iar termenul de livrare este de 8 saptamani. Nu zic ca arde dar parca nici nu am rabdare atat.

La recomandarea lui Mihai Florescu m-am uitat si la Speedline Turini dar sunt doar 7J...nu au 7.5J si trebuie sa verific daca au Brembo-urile loc de ele: https://www.demon-tweeks.co.uk/performance/speedline-corse-alloy-wheels/speedline-corse-2120-turini-alloy-wheels-set-of-4
« Last Edit: March 29, 2018, 20:29:20 PM by Dragos Aron »

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1367 on: March 29, 2018, 20:32:03 PM »
M-am lamurit mai repede decat ma asteptam:

The Speedline Turini is a lightweight yet incredibly strong 11 spoke, 1 piece flow-formed aluminium wheel available in silver or gold.

Offset is ET48 and is available in 7x17 (Classic & New Age Impreza not STI's) and 8x18 size (New Age Impreza only & STI7/8)

The 18 wheels are suitable also for use with the Subaru Impreza STI7 & STI8 cars (inc cars fitted with Brembo brake conversions).

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1368 on: March 29, 2018, 21:14:10 PM »
Compomotive? Team Dynamics?
Demon tweeks mi-a trimis news letter cu ceva 45% reducere la team dynamics. Arunca un ochi.

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1369 on: March 31, 2018, 16:59:06 PM »
Tocmai am gasit o varianta de jante de care uitasem complet si care imi plac foarte mult. Pe deasupra fiind jante de motorsport au miezul central din otel:

http://www.racingnick.ro/produse/janta-evo-corse-sanremo-17

Ce parere aveti?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1370 on: March 31, 2018, 18:57:40 PM »
Intra, dar poate mai scazi pretul. Altfel, foarte misto.

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1371 on: March 31, 2018, 19:59:11 PM »
Le-am dat mail astazi si vedem luni :)

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1372 on: April 01, 2018, 16:26:29 PM »
Am profitat de vremea frumoasa si de faptul ca am copilul la socrii ca sa vad cum se aseaza rama pentru ceasuri :)




Sunt destul de multumit de asezare...comparativ cu cea de origine nu are cauciucul de jos si nici doua cleme care intra in partea inferioara in bord dar pare sa stea bine. Acum sa vedem cum va fi cu ceasurile montate. Unul va fi boost-ul dar nu ma pot decide la al doilea.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1373 on: April 01, 2018, 16:46:20 PM »
Oil temp si oil press. Boost ai pe ecranul ala de pe bord.

andea79

  • *
  • 4007
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1374 on: April 01, 2018, 17:18:25 PM »
ce sa faci cu boost-ul? :)
pune ceva folositor la o adica si care nu exista deja pe obd, gen presiune ulei neaparat apoi egt sau chiar afr sau temp ulei...

Muttley

  • 4916
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1375 on: April 01, 2018, 18:08:54 PM »
Dragos, vezi ca la al meu de exemplu, clemele alea se muta de pe rama OEM pe asta noua.
Vali, ce faci cu egt-ul, cu ce ajuta, cum il interpretezi? Daca e prea mare, o lasi usor?
WRX SW 2002

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1376 on: April 01, 2018, 18:28:26 PM »
@Mihai Florescu, jur ca nu am gasit boost-ul pe display-ul ala :)

@Andea, ai dreptate ca subt chestii mai practice. Eu acum am 3 ceasuri si doua gauri...am boost, temp oil si presiune oil dar imi e teama cu placa aia de la filtru ...e hks si a avut-o un prieten pe masina lui si supura;

@Muttley&Andea, egt-ul e la locul lui (cel de fabrica). Cand am pus up pipe-ul de sti i-am facut loc :) Afr as pune dar totusi am acum alea 3 ceasuri, nu as mai cumpara altele.

Daca aflu cum afisez boost-ul pe display clar pun alea de ulei

andea79

  • *
  • 4007
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1377 on: April 01, 2018, 18:43:07 PM »
Dragos, vezi ca la al meu de exemplu, clemele alea se muta de pe rama OEM pe asta noua.
Vali, ce faci cu egt-ul, cu ce ajuta, cum il interpretezi? Daca e prea mare, o lasi usor?

ca cam asa ceva ... lasi pedala sa nu topesti chestii ... exista sanse sa o ia pe aratura la pedala jos indelungat in trepte mari de viteza (de la a 4a in sus)

@Dragos da, am uitat ca modelul asta are EGT de fabrica, evident ca in acest caz nu are rost ceas/senzor suplimentar , il poti monitoriza prin obd ... si daca ai deja cele 3 ceasuri alegerea dintre boost si oil temp este "dupa gust", din punctul meu de vedere temp. uleiului influenteaza in mod direct presiunea adica o sa vezi oricum scadere de presiune cu uleiul super incalzit si atat timp cat presiunea va fi ok temp. va fi ca si boost-ul - just for fun :) - poate chiar un pic mai useful boost-ul daca vezi si valorile de vacuum
« Last Edit: April 01, 2018, 18:49:20 PM by andea79 »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1378 on: April 01, 2018, 18:47:04 PM »
Intake manifold absolute pressure. Este in kpa. Convesia era 100kpa = 0bar parca.

Asta din ce tin minte. Ii las pe ceilalti sa confirme, care sunt la curent cu aceste info.

Edit: parca avea si egt. Tin minte ca il pusesem dar nu stiam ce sa fac cu el.
« Last Edit: April 01, 2018, 18:50:06 PM by MihaiFlorescu »

Re: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #1379 on: April 01, 2018, 20:05:47 PM »
Urasc masina asta si o ador in acelasi timp. Ma gandesc zilnic sa o vand ca imi da peste cap planurile si de fiecare data ma razgandesc. Daca stau si ma gandesc, masina nu are nici-o problema....problema este la mine.

Exemplul mai jos:


Vi se pare ca mai trebuie sa adaug ceva pe lista?