Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #740 on: April 05, 2015, 12:10:31 PM »
Si?De copil te ai mai preocupat si tu? ;D

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #741 on: April 05, 2015, 12:54:08 PM »
Sa le tocesti cu placere/adrenalina...
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #742 on: April 05, 2015, 13:26:52 PM »
Copilul celalalt adica? Da, pai dimineata a fost scaparea mea de genul morning drive. Si acum petrecere de taiat motul la alt copil..

Dani, multumesc si.. multumesc ;)

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #743 on: April 05, 2015, 14:37:07 PM »
aia e miez, ti-ai luat si tu gume serioase in sf, sa te bucuri de ele si sa te tine sigur
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3921
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #744 on: April 06, 2015, 09:37:08 AM »
Felicitari! Sa le invarti cu placere!
Toata lumea vorbeste de bine despre Potenza RE070. Si eu trebuie sa schimb gumele de vara anul asta, si cred ca tot pentru asa ceva voi opta.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #745 on: April 06, 2015, 10:01:39 AM »
Multumesc baieti.

Nu sunt kamikaze pe ploaie, dar la 5 grade si apa pe jos franeaza mai greu si pe la 50-60 in baltile de langa bordura se simte ca e cam la limita. Oricum sunt decente.


Ket, nu stiu daca ai cum sa iti pui pe a ta. Fiind cauciucuri dedicate WRX/STi GD si Lexus LFA, nu au decat cateva dimensiuni: http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=Bridgestone&tireModel=Potenza+RE070
Dani zicea de Adrenalin RE002 ca ar fi super bune, asa ca e si aia o optiune. Altfel eu as fi mers pe Kumho Exsta XS cum am vazut ca si-a luat Emil (fxt 2.5 pe forum).

KET

  • 3921
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #746 on: April 06, 2015, 10:18:09 AM »
Am vazut ca gasesc nu gasesc cu dimensiunile care imi trebuiesc mie... Mai caut.
« Last Edit: April 06, 2015, 13:49:02 PM by KET »

marr

  • 2205
Răspuns: Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #747 on: April 06, 2015, 14:35:22 PM »
....
Dani zicea de Adrenalin RE002 ca ar fi super bune, ...

Confirm si recomand cu toata caldura !

Din astea mi-am luat eu anul trecut pentru Forester.
Sunt exelente anvelopele - aderenta exceptionala atat pe asfalt uscat ( mai ales "la cald") cat si pe ploaie ( am prins ïncaltat cu ele niste ruperi de nori pe autostrada anul trecut, asa ca am vazut cu e sa n-ai emotii !!! ). Diferenta enorma fata de Yokohamele venite din fabrica pe masina.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #748 on: April 16, 2015, 17:05:50 PM »
Pentru cine e interesat de RE070 cu privire la comportamentul la drum lung, sunt mai zgomotoase chiar decat cauciucurile de iarna la mers pe autostrada si dupa un drum de peste patru ore ma furnicau palmele de la atatea vibratii trimise in volan. In plus, apuca orice denivelare a drumului si trage destul de tare sa se urce pe ele, mai ales unde sunt urmele accentuate in statiile de autobuz.

In rest masina a cam ajuns la 191k. Mi-am propus sa ajung la 200k anul asta fara sa sparg cutia sau motorul. Merge OK. O mica eroare la senzorul O2 (prima sonda) pe la 200/h cand eram cu acceleratia la podea, masina full full, si silencer-ul montat. Dar dupa ce am sters eroarea nu a mai aparut la urmatoarele ture de genul asta. Macar i-am demonstrat unuia cu un volvo singur in masina ca nu ne masuram in puterea flash-urilor si pe la 170 deja ramanea in urma :D

Consum de sarbatori pe la 10% afara dar destul de grabit si masina incarcata.



EDIT: Apropo de Senzori si citind in acelasi timp si despre cablul tactrix pe care vreau sa il cumpar, am vazut ca multi recomanda un Wide band O2 sensor pentru o citire mai corecta si ajustari mai fine de AFR. Numai ca din ce am vazut, un astfel de senzor vine cu diverse alte nebunii pe langa, deci nu este direct fit. In vederea unor viitoare upgrade-uri, are sens asa ceva? Exista si un Wide Band sensor care doar sa il inlouiasca pe cel stock?
« Last Edit: April 16, 2015, 17:18:16 PM by MihaiFlorescu »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #749 on: April 16, 2015, 17:25:03 PM »
Eu am montat un wideband (in locul la cea de-a doua sonda lambda) si nu a fost nimic special de instalat, daca vrei sa te bagi la creatie peste un anumit nivel este absout necesar.

Poti monta daca vrei prima sonda lambda in locul la a doua, si sa dezactivezi a doua sonda lambda. Problema nu este neaparat prima sonda lambda (care poate fi folosita si pe post de wideband) ci locul unde este montata, loc in care viteza si temperature gazelor este prea mare de la un moment dat si nu mai functioneaza correct.

Si un wideband cumparat aftermarket daca il montezi in locul primei sonde lambda nu va reusi sa citeasca valori corecte.

Oricum, in prima faza -  si aici probabil in functie de cat de pasionat esti si cat timp dedici (deci probabil si mai mult de un an)  - nu vei avea nevoie de wideband :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #750 on: April 16, 2015, 17:27:02 PM »
OK. Deci m-am linistit cu wideband :D Merci! Sincer m-am panicat putin cand am vazut eroarea AFR sensor/circuit shorted si deja ma gandeam cum la 200 putea sa dea un mare knock si puff motorul. Dar cum am vazut check engine am luat imediat piciorul din gaz si am lasat-o la 110 pana am gasit unde sa ma opresc.
« Last Edit: April 16, 2015, 17:29:23 PM by MihaiFlorescu »

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #751 on: April 16, 2015, 20:33:32 PM »
Ne mai periculos sa decelerezi de la viteza aia?Pt motor ma refer...

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #752 on: April 16, 2015, 20:40:46 PM »
cel mai bun loc de relocare a lambda 1 este in downpipe sus dupa turbo, sa te bucuri de gume miez
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #753 on: April 16, 2015, 21:51:34 PM »
Ne mai periculos sa decelerezi de la viteza aia?Pt motor ma refer...
in momentul in care se lasa acceleratia alimentarea cu benzina este taiata, fara benzina nu exista knock ... deci nu are ce fi mai periculos :)

celalalt

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #754 on: April 16, 2015, 22:53:48 PM »
Aha.Eu am vazut un motor cu supape prin capota in situatia asta.Si d aia intrebam.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #755 on: April 16, 2015, 22:57:48 PM »
nu contest ... :) ... probabil aveau nevoie de o gura de aer proaspat :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #756 on: May 18, 2015, 10:52:54 AM »
Azi dimineata cand parcam la munca abur si antigel pe jos. Cum nu vedeam nimic de fumul cauzat de antigelul curs pe evacuare deja imi faceam scenarii cu garnituri de chiuloasa.
Am lasat-o o ora sa se raceasca si am mers la neortic, ca doar sunt la 500m distanta, timp in care apa nu a apucat sa depasesca 90 grade.

Verdict: Furtunul de sus care intra in radiator fisurat. Daca are careva la vanzare ceva siliconic dati de veste. O sa caut si eu in paralel oferte OEM dar si Samco. Masina a ramas la service ca sa nu prajesc motorul.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #757 on: May 18, 2015, 14:19:10 PM »
Am sa iau furtunul pe original la 147 lei prin Neortic.

« Last Edit: May 18, 2015, 15:57:14 PM by MihaiFlorescu »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #758 on: May 18, 2015, 17:20:56 PM »
AM EU SILICONIC :)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #759 on: May 18, 2015, 17:56:57 PM »
Am confirmat deja comanda. Daca m-a tinut 14 ani ala original, o sa mai tina si asta nou suficient :D Initial ma gandeam ca poate le schimb pe toate cu unele siliconice si stiu ca nu o sa mai am niciodata probleme, dar merg pe varianta de mai sus ca e cea mai la indemana.

Data viitoare: )