Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
Subaru club Romania

Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!

Muttley

  • 4916
Răspuns: Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #900 on: February 02, 2016, 22:11:06 PM »
Astept rezolutia ta si iti multumesc anticipat pentru ca existi.

Jur ca mi s-a oprit respiratia cateva secunde.
Acum, apasat fiind de obligatia de a-mi prezenta cele mai profunde regrete urmare a incoerentei dintre entitatea chestionata si propria-mi persoana, imi exprim opinia vis-a-vis de nelamurirea in discutie: pune nene 1-2 sute de ml de apa distilata pana ajunge nivelu' la mijloc. Are vreo 8 (UOPT!!!) litri circuitul, nu se dilueaza nimic, ce naiba...
WRX SW 2002

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #901 on: February 02, 2016, 22:39:40 PM »
"Acum, apasat fiind de obligatia de a-mi prezenta cele mai profunde regrete urmare a incoerentei dintre entitatea chestionata si propria-mi persoana, imi exprim opinia vis-a-vis de nelamurirea in discutie"
Absolut superb! :)))))

Legat de antigel, e bun sfatul cu apa distilata
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #902 on: February 02, 2016, 23:12:06 PM »
Am plecat de la o simpla rugaminte, intrucat am incredere in judecatile de valoare ale lui Mihai si am ajuns sa pendulam intr-o practica spirituala a auto-relevarii sinelui si navigarea sacrului intru crearea spatiului intim pentru ceremonii purificatoare si vindecarea spiritului ca o hegemonie pentru decantarea sufletului spre a trece in universul cunoasterii absolute intr-o kantiana critica a ratiunii pure...ca sa fiu in ton cu colegii care au provocat o frumoasa dezbatere pe nestiinta mea tehnica.
Vorbim de două valori diferite: unii dintre voi care sunteti ingineri si totodata eruditi ai tehnicii auto si altii, ca mine, care suntem avizi sa "prindem" cat mai multe informatii eficiente si simple despre cum sa ne protejam masinile. Este ca și cum ai confrunta doua zicale: carpe diem cu tempus fugit si cred ca am concluzionat suficient.

Domnilor, am citit topicurile de pe forum insa niciunul nu se refera la cum sa procedam cand consideram ca lichidul a scazut.

Mihai a fost transant, desi imi repugna ideea de tip "totul plin, totul gol" (e din medicina veterinara) insa cred ca este cea mai eficienta. Daca voi completa cu apa distilata (ceea ce in opinia mea cred ca nu este o tragedie tehnica) inseamna ca incalc instructiunile din cartea tehnica.

In concluzie, avand in vedere ca nu am timp sa ajung la SMT, va trebui sa iau in considerare urmatoarele variante:
1. Sa-l rog pe Mihai sa-mi schimbe lichidul de racire
2. Sa va urmez sfatul si sa completez cu 300-400 ml apa distilata
3. Sa astept pana in Aprilie si la revizia de 15.000 Km sa-i rog pe cei de la SMT sa schimbe antigelul.

Grea decizie asa ca ma bag in pat si poate visez frumos, in sensul unei decizii intelepte.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #903 on: February 02, 2016, 23:22:51 PM »
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #904 on: February 02, 2016, 23:38:27 PM »
:)) , daca nivelul nu este sub minim eu zic ca se merita asteptata revizia si schimbat tot
« Last Edit: February 02, 2016, 23:42:04 PM by STI »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns:
« Reply #905 on: February 02, 2016, 23:42:26 PM »
Fără cea mai mică glumă.....ultimele posturi fac încă odată dovada calității ridicate a oamenilor prezenți aici!!!!!

Susțin completarea cu apă distilată.Nu e cazul la ce a zis Mihai deși așa ar fi cel mai corect! O să vină și momentul ăla....sau ce a zis STi ;) ;D

Muttley

  • 4916
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #906 on: February 03, 2016, 09:33:47 AM »
carpe diem cu tempus fugit

Hai sa ma sacrific eu atunci.



E acolo-n dreapta jos o chestie cu proportiile.
Acum, tu ai in jur de 8 litri de amestec anti-inghet in circuit. Posibil sa fie mai mult, din cauza CVT-ului, nu stiu daca Subaru raceste cutia aia de viteze.
E antigel de fabrica, putem presupune fara sa gresim prea tare ca e cel mai bun antigel pe care-l poate avea masina aia vreodata-n ea, si urmarim sa nu-l dam afara pana nu se implinesc 2 ani, desi cred ca merge si 3-4.

Asadar, ai 4l de antigel si 4l de apa acolo. Adaugi 1/2l de apa. Vei avea 4l de antigel si 4.5l de apa.
3 simpla:

8.5 .............. 100%
4.5 ..............     ?%
________________

? = 4.5 x 100 / 8.5 = 53% apa.

Revenind la eticheta unui antigel generic, constati ca temperatura de inghet creste direct proportional si destul de liniar cu al apei continut procentual din amestec. 3 simpla din nou, 10*C corespund la 10 procente si constati ca 500ml apa scad temperatura de inghet cu 3 grade Celsius. Adica-n loc de -37, va fi -34. Asta la juma' de litru, da' probabil ca va necesita mai putin de atat. Doar ca temperatura aia de inghet e de fapt momentu-n care incepe sa cristalizeze discret un lichid. Ori ai opt litri acolo, e inofensiva cristalizarea discreta de pe un furtunas. E ca atunci cand faci pipi in apa la Eforie si te ingrijorezi de cresterea salinitatii oceanului planetar. Adica fas.

Nu e inginerie, e google cu clasa a 5-a. Fara eruditi, profani si latina.
« Last Edit: February 03, 2016, 10:10:37 AM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #907 on: February 03, 2016, 10:06:14 AM »

In concluzie, avand in vedere ca nu am timp sa ajung la SMT, va trebui sa iau in considerare urmatoarele variante:
1. Sa-l rog pe Mihai sa-mi schimbe lichidul de racire
2. Sa va urmez sfatul si sa completez cu 300-400 ml apa distilata
3. Sa astept pana in Aprilie si la revizia de 15.000 Km sa-i rog pe cei de la SMT sa schimbe antigelul.


LOL! Vezi ca si eu sunt corporatist ca tine, dar mai prin Aviatiei asa :D Aici e prea aglomerat si dau masini mai rar. Sa nu se strice traficul :D
Deci poti sa tai de pe lista varianta 1.

Pune apa distilata.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #908 on: February 03, 2016, 16:54:39 PM »
Nu e inginerie, e google cu clasa a 5-a. Fara eruditi, profani si latina.

Multumesc pentru descriere si totodata pentru recomandare! Le consider foarte utile si totodata varianta cu completare cu apa distilata demna de a fi urmata (de ce nu gandesc si eu, tehnic, ca inginerii...???). In aceeasi ordine de idei, am mai multa incredere in voi, utilizatorii si totodata admiratorii marcii Subaru decat in Google. Ce sa-i fac, chestie de intuitie.
Sper ca nu v-am suparat prea tare cu inocenta mea intrebare si totodata va admir calitatile tehnice si intotdeauna pragmatice (de aceea va si provoc la disertatii intrucat este mai usor sa aflu parerea expertilor decat sa m-apuc si sa studiez manuale de inginerie).
Consider problema rezolvata si sa ne auzim cu bine.
 
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #909 on: February 03, 2016, 17:10:04 PM »
+1 De asta exista forumul acesta. Acum 6 ani nici google nu stia nimic de Subaru. Intre timp s-a mai desteptat. Din cand in cand returneaza rezultate cu trimitere la subiectele scrise pe aici :D ;D :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #910 on: February 08, 2016, 10:26:25 AM »
Incă niște sute de km (cam 700) făcuți pe asfalt, serpentine, off road, autocross etc. Mașina s-a comportat excelent pentru vârsta și starea ei actuală.
Consum de 9.3% cu tot cu autocross și off road și așa mai departe, plus patru adulți și portbagajul plin.

3600km de la ultima revizie. Uleiul x-cess deja este la capăt de viață (negru, pute a benzină tare și are o consistență mai puțin uleioasă și mai mult apoasă).

La cum am forțat-o deja bătăile discrete pe la roata stânga față sunt mai mult metal pe metal, deci înainte de a mă apuca de revizie, trebuie să văd ce mai am de luat pe acolo.

În rest e senzație mașina cum s-a descurcat în situațiile în care am bagat-o. Acum are nevoie de atenție din partea mea și am să incerc să arunc cât mai multe piese noi pe ea în perioada următoare.
Poza de mai jos arată cât de mult m-am distrat cu ea :D Azi dimineață am fost și am spălat-o bine, iar apoi lasată la odihnă în parcarea tocmai spălată de la muncă, după ce am mai dat un "quick wax and shine" pe ea.

« Last Edit: February 08, 2016, 10:28:45 AM by MihaiFlorescu »

moguai

  • 2814
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #911 on: February 08, 2016, 10:38:15 AM »
vand fan!  ;D
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #912 on: February 09, 2016, 18:10:21 PM »
Bucșe bară stabilizatoare față + spate OEM și pivoți TRW - 150 lei AlPadrino

Am înțeles acum și de unde prețurile mici la AlPadrino. Cică s-au scumpit licențele pentru aplicațiile de căutare a pieselor, iar ei sunt taxați la număr de accesări (interogări) nu per user sau pe mașină sau pe lună.
Practic te pun să cauți piesa singur și ești responsabil de potrivirea sau nepotrivirea pe mașină, în timp ce ei nu mai accesează softul producătorului și nu mai plătesc licență.
Pivoții nu i-am luat pe original fiindcă nu se justifică prețul de 4 ori mai mare. Dacă adun și bucșa mare și cea mică, ma costă mai mult decât dacă aș comanda brațe de aluminiu echipate complet.

Se adună piesele și mai am în gând să comand câte ceva :D


2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #913 on: February 09, 2016, 18:17:59 PM »
cand te hotaqrasti sa le schimbi, daca te grabesti, te astept la garaj :))
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Muttley

  • 4916
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #914 on: February 09, 2016, 18:21:38 PM »
Sa nu-ti para rau de pivotii "neoriginali". Subaru n-o sa faca veci in-house pivotii, va apela la un furnizor extern, gen TRW.
Spor la adunat piesele!
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #915 on: February 10, 2016, 09:40:55 AM »
Claudiu, trebuie să îmi iau concediu o saptămână la câte am eu. Dar poate le facem un group repair și lucrăm la mai multe toți. Că și așa malakay s-a arătat interesat de muncă  ;D

Daniel, merci!


Azi trebuia să fie și ultima comandă (449 lei la epiesa):
- Bielete antiruliu față + spate yamato
- Bujii Denso Platină
- Adeziv blocare șuruburi pentru pivoți
- Și pastă de curățat mâini cum are malakay. Mi-a rămas gândul la ea că mirosea frumos  ;D 8)

Trebuia să fie ultima comandă pentru că nu găsesc antigel. Nici la epiesa nici la alpadrino nu au Hepu (nici G11 nici G12+) și au spus că nu au nici la furnizor. O să încerc la autokarma.

Dacă nu, ce recomandați (producător, tip)?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #916 on: February 12, 2016, 15:29:48 PM »
Au ajus si piesele. Am rezolvat si cu antigelul. Pana la urma Hepu G12+ a ramas (75 lei) . Multumesc Cosmin pentru ajutor in aducerea antigelului!!! Mare om, mare caracter!


MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #917 on: March 03, 2016, 11:20:00 AM »
Dupa ce vineri m-a acrosat un batran cu Dusterul depasind coloana oprita si in incercarea de a reveni pe banda mi-a luat si bara fata, astazi am fost la constatare si astept un deviz pentru reparatie pe cont propriu. E bara zgariata si carenajul rupt. Sa vad ce bani imi ofera, dar pentru ca bara mai are vopseaua sarita mi-a zis constatatorul ca daca optez pentru reparatie la service partener o sa fiu nevoit sa platesc jumatate din reparatie, ceea ce nu imi convine. Asa iau banii si mai las bara sa adune zgarieturi pana vopsesc toata masina.


Si daca tot eram pe drum, am oprit si la ANAF sa iau dovada uitata pe acolo. Surpriza e ca fostul proprietar si-a recuperat taxa platita, deci masina asta o sa putrezeasca la mine sau o sa ajunga la dezmembrari daca voi vrea sa scap de ea. Deci daca am ganduri de alta masina, va trebui sa ma pun pe strans bani, ca vanzarea break-ului iese din calcul.


Deja ma gandesc sa o depozitez frumos si sa ma orientez catre un alt daily driver ca asta devine cam scumpa la intretinut si este "incomoda". Cand o sa am bani de piesele potrivite, o sa le pun pentru a face un weekend warrior si track car din ea.
Va tin la curent.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #918 on: March 03, 2016, 12:00:49 PM »
nu cred ca e chiar asa de groasa situatia si nu trebuie sa o vinzi ....
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Primul meu Subaru. Bugeye WRX wagon!
« Reply #919 on: March 03, 2016, 12:11:14 PM »
Mihai nu te prosti....cum să o vinzi?!? Ti se permite doar dacă iei alt subaru!  :D  ;)