Padurarul meu 2.0 2006
Subaru club Romania

Padurarul meu 2.0 2006

alias

  • 152
Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #40 on: February 04, 2013, 13:21:20 PM »
Buna ziua!
Revin cu o mica problema!
Acum vreo 2 zile dupa ce am pornit masina si stateam putin sa se dezabureasca geamurile ...a inceput sa imi clipoceasca martorul de bord CRUZE si sa fie aprinsa celalalt martor galben ( nu mai stiu cum ii zice). Verific eroarea P0030 - powertrain zicea acolo.
Cred ca o sa fac o vizita pe la Edu sa vad ce si cum. Sper sa nu fie de schimbat acum sonda lamda. Oricum am sters eroarea si o sa vad ce si cum pana ajung la service.

Nu iti bate capul prea mult. Am avut problema asta si pe Impreza si pe Outback. E din benzina. Cand ai un drum lung baga benzina buna, si da-i ceva talpa. O sa-i faca bine. Si un reset de ECu ar fi bun.
Subaru Forester 2.0 MY-->08
ex Subaru Impreza 1.5 MY 08-->
ex Subaru Outback 2.5 2005

Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #41 on: February 04, 2013, 14:22:46 PM »
Acum...problema asta cu benzina....de unde luati benzina buna! Eu m-am alimentat in ultima vreme de la Petrom-ul de pe Eminescu.
Am mai pus de la Petrom-ul din Baneasa ( mai sus de fantana Miorita), Omv-ul de langa Apaca si la cel de la Eroii Revolutiei.

celalalt

Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #42 on: February 04, 2013, 14:29:33 PM »
La mine doar cu efix merg masinile in toate mintile.Incearca si ai sa vezi o diferenta.Si la consum si la raspunsul acceleratiei

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #43 on: February 04, 2013, 17:32:15 PM »
La mine doar cu efix merg masinile in toate mintile.Incearca si ai sa vezi o diferenta.Si la consum si la raspunsul acceleratiei

Efix nu e efix peste tot.
Am avut experiente neplacute cu efix-ul de la statia de pe Mihai Bravu (intre Splai si Calea Vitan). La fel si cu bezina din Rompetrolul de la Dristor.
Singurul Rompetrol de care am fost multumit este Litro (Pe A2). Efix-ul lor era bun.

Voi de la ce statii alimentati si sunteti multumiti ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

celalalt

Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #44 on: February 04, 2013, 20:44:41 PM »
Rompetrol Luica...o sa ne mute Mihai unde trebuie. ;D

Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #45 on: February 04, 2013, 22:01:06 PM »
In capul meu licarea MOL- (cel de langa pasajul Giulesti cum vii de pe calea Grivitei ca am drum pe acolo destul de des). De MOL inca nu s-a plins nimeni. Acum interesant ar fi urmatorul lucru. De luat intr-un recipient benzina si mers cu ea la Larex sa faca analizele. Creat o baza de date- statia X benzina sub specificatii sau benzina ok. Singurul amendament ar fi ca nu ar fi benzina botezata , poate si de la rafinarie un transport a fost in parametrii , altul a trecut - lasa ca merge si poate sa varieze calitatea de la luna la luna. Logic statia de benzina de la Dristor - Rompetrol este aprovizionata direct de la petromidia. Statia de pe Mihai Bravu tot de acolo, poate chiar in aceeasi zi sunt aprovizionate. Cum se explica diferenta de calitate?

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #46 on: February 04, 2013, 22:26:44 PM »
Cotizam mai multi subaristi, cumparam canistre bune, luam benzina si mergem cu ea la laborator.
Alcatuim o mini-baza de date din care pot se pot informa si alti soferi.

Diferenta dintre benzinarii sta in aditivarea diferita dar si intre compusii supriza pe care ii pun unii inauntru.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #47 on: February 04, 2013, 22:39:46 PM »
O sticla de jumate de apa e suficienta pentru proba de laborator!
Sunt si alte masini care sufera de la benzina in romania. Tin minte cind aveam masina cu carburator...jiglerul de benzina il mai gaseam cu cite o scama ceva.

Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #48 on: March 01, 2013, 16:28:26 PM »
Buna ziua!
Revin cu vesti proaste din pacate!
Ziua de azi mi-a adus si mie un martisor!
Masina parcata frumos dar un tucson cu numere de Bulgaria si volanul pe dreapta a trecut si mi-a facut praf oglinda dreapta. Inutil sa zic ca nu a oprit si si-a continuat dumul. Am aflat de la portarul unei cladiri delanga mine care m-a si sunat.
Deci acum am belele sa gasesc oglinda. Motorul pare ok , doar ornamentele si oglindal sunt tandari.
O sa ma interesez cat or costa dar arunc un ochi si pe dezmembrari, daca aveti vreun sfat ceva.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Azi din fericire am facut rost de toata oglinda de la un padurar dezmembrat deci paguba doar 300 ron. Bine ca doar atat!
« Last Edit: March 05, 2013, 12:26:17 PM by cosdan »

Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #49 on: July 27, 2015, 13:16:47 PM »
Buna ziua!
Revin si eu dupa ceva vreme!
Masina se comporta bine, apa paie si bataie!
Acum o luna am schimbat distributia ( avea 145k km) ....nu din cauza numarului de km ( precedenta schimbare fusese facuta la 85k km in 2008). Cureaua era impecabila, dar de ce sa risc.
Acum urmeaza sa schimb si discul de ambreiaj , placa si rulmentul de presiune!
Va rog sa imi ziceti si mie cam pe ce marca sa ma bazez!
Ce mi-a sarit in ochi este Valeo si Exedy. Pretul considerabil mai mare la Valeo.

O alta problema este legata de aerul conditionat! Acum doua saptamani am observat ca nu mai baga aer rece! Merg schimb freonl, credeam ca o fi de la el, ca a scapat etc!
Nu!
Merg in concediu, aer conditionat ok, dar din cand in cand...iar simt ca baga doar de la ventilator! Jale! Opresc cate 3-4 minute aerul conditionat! Dau drumul din nou si isi revine, baga iar rece!
Aveti idee ce  o fi?
Clar o sa merg cu ea sa verific...dar asa daca a mai patit careva!

Multumesc!
« Last Edit: July 27, 2015, 14:44:57 PM by cosdan »

Fab

  • 794
Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #50 on: July 27, 2015, 15:46:27 PM »
Din fabrica are Exedy, eu zic sa mergi tot pe Exedy.

Răspuns: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #51 on: June 28, 2016, 14:09:35 PM »
Buna ziua!
Revin cu drag pe acest forum...chiar si asa dupa o lunga perioada de timp...nu ca nu l-am mai citit..dar din fericire nu am avut probleme importante cu masina!
Am schimbat discul de ambreiaj la 150k km in primavara.....ca cel vechi incepuse sa cam patineze si  daca urcam vreun deal ceva mirosea ca la balamuc.

Ieri in schimb am rezolvat o problema care ma saciia de aproximativ un an!
Era cea legata de aerul conditionat!
Problema se manifesta in felul urmator: cand porneam, aerul mergea fara probleme sa zicem 30 de minute in oras..apoi....incepea sa bage doar ventilator! Daca il opream 10 minute ...incepea din nou sa functioneze...si tot asa...pornit/oprit...de aveam un drum in concediu de ma durea capul!

Acm doua saptamani am inceput operatiunea 'Aerul conditionat'. Mers pe la 'specialisti ' in aer conditionat. Trei specialisti - trei opinii, incarcat iar freon, completat ulei.
Tragand linia am zis...hai sa schimb ce au zis majoritatea - radiatorul de aer conditionat ca poate cine stie se zice ca 90% din probleme de aici pornesc ca se infunda filtrul  uscator, ingnorand sfaturi ca trebuie si senzor vaporizator sau mai stiu eu ce fantezii!

Zis si facut si o zi mai tarziu cu radiatorul sub brat merg la Edu, schimbat intr-o ora, mers la o alta locatie, recomandat de Edu, de incarcat instalatia cu freon, ulei etc.

Plec de aici....si ce sa vezi...mare dezamagire...aceleasi probleme. In drum spre casa iar ventilator ...in loc de aer conditionat, broboane de transpiratie si multe injuraturi catre 'specialisti'^#%^^%$%^!

Din acest moment se pare ca incepe norocul sa imi surada!
Il sun pe Dl Care imi facuse ultima operatie ( cel recomandat de Edu) ii spun ca...nu s-a schimbat nimic si imi mai recomanda o persoana care se pricepea si la compresoare!
Merg la acest, se uita...si ce sa zic..povestesc si eu asa ca un afon in ale mecanicii....scoate fulia de la compresor ...cu o presa etc...acolo in capacul ei se aflau doua saibe de grosimea unei hartii. Scoate o saiba, o arunca, cealalta ramane, pune fulia la loc!...toata operatia durand 15 min...si merge aerul din nou...acum va las pe voi sa trageti concluziile!
Tragand linia...am ramas cu un radiator original perfect functional ( daca il doreste cineva pe un pret modic sa imi dea de veste), mult stres cu ageamii si bine ca a fost doar atat!

Va doresc o vara placuta si drumuri fara probleme!



Re: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #52 on: October 17, 2017, 12:13:39 PM »
Buna ziua!

Am si eu o intrebare si o rugaminte!
A sosit iar ceasul sa imi schimb amortizoarele pe spate celebrele SLS-uri in pragul celor 180k km!
Puteti sa ma calauziti catre alte tipuri de amortizoare after market pe care le folositi eventual codurile?
Am facut o comanda pe epiesa si autokarma...dar au zis ca dupa numarul de sasiu etc...nu pot sa imi onoreze comanda!
Variante am gasit...dar heavy dutty 4000 ron sau iar sls-uri...destul de trista ideea!
Pedders...am vorbit cu cei care le aduceau in Romania si au zis ca nu mai recomanda ca fabricantul a mutat productia in China si ei nu mai doresc sa comercializeze!

Multumesc!

Muttley

  • 4920
Re: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #53 on: October 17, 2017, 12:18:58 PM »
Pedders...am vorbit cu cei care le aduceau in Romania si au zis ca nu mai recomanda ca fabricantul a mutat productia in China si ei nu mai doresc sa comercializeze!

Bueeeeeeeeei...  >:(
E adevarat???  >:( >:( >:(
WRX SW 2002

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Re: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #54 on: October 17, 2017, 14:27:47 PM »
Wrangler stie  8)
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

PTR

  • 570
Re: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #55 on: October 17, 2017, 15:40:15 PM »
 Cauta detalii despre arcuri Kayaba RA6028 sau Monroe SP3777 si amortizoare Nipparts dr N5537009G si stg N5527009G. Posibil sa fie nevoie si de flanse noi Monroe MK292.
 Succes

Re: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #56 on: October 17, 2017, 16:40:49 PM »
Am cautat pe epiesa dupa coduri si cam in zona aia am selectat si eu !
Problema este ca mi-au zis de la ei ca nu corespund cu seria de sasiu...ii trimite numai catre original!
Inca o rugaminte am....un service care stiue de Subaru!
Unde mergeam eu la Edu Stan...vad ca nu mai este, s-a desfiintat!

PTR

  • 570
Re: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #57 on: October 17, 2017, 17:14:40 PM »
 Pai dupa serie nu o sa iasa ever , ca ai cu levelling si astea sunt fara...

Re: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #58 on: October 17, 2017, 18:17:17 PM »
Dai comanda pe proprie raspundere pentru amortizoare fara self leveling, ale noastre au venit cu asa ceva si dupa seria de sasiu nu au sa apara compatibile altele.
Eu pe spate am pus Pedders complete in 2013, pe fata am luat de la Wrangler in primavara amortizoare/arcuri/flanse/protectii, dar nu mai stiu ezac ce combinatie am :)
Pe spate, mai ales daca ai fi luat Pedders, orice service cu elevator le montau foarte usor, dar nici luate pe bucati nu e rocket science.

PTR

  • 570
Re: Padurarul meu 2.0 2006
« Reply #59 on: October 17, 2017, 20:33:03 PM »
 Amortizoarele Nipparts se potrivesc sigur, doar ca iti trebuie arcuri mai tari. Singura problema cu arcurile alea e ca pot fi nelivrabile chiar daca apar si au pret pe site...