FXT 2006
Subaru club Romania

FXT 2006

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #540 on: April 28, 2016, 18:13:54 PM »
Eu n-am TC on sau off

Răspuns: FXT 2006
« Reply #541 on: April 28, 2016, 18:16:26 PM »
Am uitat că a ta e manuală... Deci mult avânt!  :D

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #542 on: April 29, 2016, 10:28:17 AM »
Aveti idee cum se demonteaza oglinda de pe parbriz?  Este lipita sau este intr-o sina stransa cu un surub.

Momentan inca nu am ajuns la masina sa ma uit  ;D

Muttley

  • 4920
Răspuns: FXT 2006
« Reply #543 on: April 29, 2016, 12:01:49 PM »
Daca o dezlipesti esti mancat. Daca nu ai sina va trebui s-o dezlipesti. Deci sanse mari sa fii mancat ;)
WRX SW 2002

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #544 on: April 29, 2016, 18:01:53 PM »
Dupa un an de zile (bine, masina mai mult a stat decat a mers) a venit momentul sa ne bagam nasul si pe partea de articulatie.   Nu bate, nu troncane.  Pe fata nu s-a descoperit nimic care sa necesite schimbare, ci doar pe spate.  

Chiar sunt curios cum s-au indoit bieletele antiruliu.  Am mers si eu pe drum forestier cu viteza,  acolo unde lumea mergea cu 10-15km/h eu mergeam cu 30km/h, dar  nu stiu daca le-am indoit eu.  


Urmeaza inlocuirea:


UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #545 on: April 30, 2016, 08:04:55 AM »
Stie careva cum se demonteaza oglinda asta?



UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #546 on: April 30, 2016, 21:07:41 PM »
... si bieletele


MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #547 on: May 01, 2016, 18:21:03 PM »
Dupa ce termini de reparat nu vrei sa o vinzi? :D

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: FXT 2006
« Reply #548 on: May 01, 2016, 18:42:29 PM »
Cine s-o cumpere? :D

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #549 on: May 01, 2016, 20:34:54 PM »
Pentru un pret incorect intotdeauna se gaseste cineva!  :D :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #550 on: May 03, 2016, 08:36:45 AM »
N-o vand ma, stati linistiti.  

Ieri am stat si am cautat-o de greieri.     Cel cu hayonul e in coma, adica se activeaza daca dau foarte tare prin gropi si la viteza.   Acum urmaresc alti trei.  

1.  Este pe plansa de bord la usita compartimentului de deasupra consolei centrale. Acolo am pus niste "distantiere" din burete mai dur pe care le-am lipit cu banda dublu adeziva de buretii masinii deja existenti.  Asta e mort de tot.

2.  Acoperitoarea textila de la trapa face un zgomot ca de podea  uzata cand trag in jos de un capat.  Zgomotul provine  de la prinderea metalica  sau chiar din interiorul materialului textil (sau ce dreq o fi).  Zgomotul asta apare cand deschid trapa la maximum si merg pe drum denivelat.  Destul de enervant.

3. Prelata retractabila din portbagaj.  Aici nu stiu ce sa ii fac, nu se  lipeste perfect de pereti si are un spatiu cam de jumatate de cm. Poate lispeste vreo piesa sau s-a deformat vreun arc?  Momentan asa ramane.  Asta nu ma streseaza asa tare.  Daca ma enerveaza o dau jos ca si asa nu o folosesc la nimic si poate in viitor ii pun un grilaj metalic pentru namila de caine.

    

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #551 on: May 03, 2016, 09:19:36 AM »
Aveti idee cum se demonteaza oglinda de pe parbriz?  Este lipita sau este intr-o sina stransa cu un surub.




Am gasit, la fel este si la padurarul din 2006



Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #552 on: May 03, 2016, 09:26:57 AM »

2.  ...Zgomotul asta apare cand deschid trapa la maximum si merg pe drum denivelat.  Destul de enervant.
    

Citind cartea tehnica de la SH si SJ am aflat ca Subaru nu recomanda sa rulezi pe drumuri denivelate cu trapa deschisa intrucat, in timp, pot apare jocuri la piesele metalice care asigura inchiderea.

Eu am evitat la ambele masini sa intru pe macadam sau drumuri mai putin prietenoase cu trapa deschisa tocmai pentru a-mi proteja mecanismul.  
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #553 on: May 09, 2016, 09:17:08 AM »
Corect.  Bine de stiut.   


In weekend masina a facut 500+ km si antigelul a ajuns la minin (la cald) ,  asta dupa ce cu 2 saptamani era cu doua deshte sub maxim.  Sa  ma astept  sa mai revina in vas?   Nu vad pete pe nicaieri. Am comandat inca un bidon de antigel  si o  sa completez/diluez  pana la maxim , apoi o sa-l monitorizez mai atent

Muttley

  • 4920
Răspuns: FXT 2006
« Reply #554 on: May 09, 2016, 09:28:04 AM »
Minim la cald ar insemna vas gol la rece.
La cald nivelul tre' sa fie mult peste maxim.
Nivelul se citeste la rece.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: FXT 2006
« Reply #555 on: May 09, 2016, 09:53:56 AM »
Confirm. La mine la cald era doua degete peste maxim si la rece era doua degete sub maxim.

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #556 on: May 09, 2016, 10:17:26 AM »
Stiu ca se verifica numai la rece, insa nu am fost eu plecat cu masina  si la rece inainte de plecare persoana respectiva nu cred ca a verificat nivelul.   Eu am fost de fata la sosire si de curiozitate m-am uitat si constatat.   La padurar am vazut ca nivelul fluctueaza destul de mult.   Chiar si inainte de a schimba garniturile ,  de cand am cumparat tot asa scadea si apoi se ridica.  Stiu ca odata "disparuse"  lichidul , era undeva pe la minim si am completat cu apa distilata pana aproape de maxim.  Altadata a disparut din vas si a reaparut dupa cateva zile, zici ca-i nebun.  

Deja ma seaca treaba asta.

Muttley

  • 4920
Răspuns: FXT 2006
« Reply #557 on: May 09, 2016, 10:22:22 AM »
Dupa schimbarea antigelului e normal ca nivelul sa scada dupa cateva cicluri de incalzire/racire, sufla aerul afara pe la buson cand se incalzeste si-si trage antigel din vas cand se raceste. Completeaza la rece pana la maxim, abia apoi incepe sa fii secat.
WRX SW 2002

UXE

  • 1731
Răspuns: FXT 2006
« Reply #558 on: May 09, 2016, 10:29:09 AM »
Care buson?  Ca vasul de expansiune nu  e ca la renou cu supapa. E un capac de plastic simplu.  O scapa pe langa?  Adevaru e ca "tine" ca un capac  de pepsi.

Muttley

  • 4920
R
« Reply #559 on: May 09, 2016, 10:36:55 AM »
Ai vas de expansiune in fata, langa radiator. Antigelul creste, scade, expandeaza sau se contracta. Ala nu are supapa de sens, rasufla in atmosfera, e normal.

Ai vas de DEGAZARE sus, langa intercooler. Fiind sus, pe acolo iese aerul cand motorul se incalzeste, aerul se duce in vasul de expansiune. Daca e aerisit si nu exista aer, ghici ce se duce in vasul de expansiune. Si cine expandeaza?  ;)

Asta e busonul! E portocaliu si scrie 108KPa pe el. Probabil...

WRX SW 2002