Siguranta pe primul loc - echipamente de protectie
Subaru club Romania

Siguranta pe primul loc - echipamente de protectie

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Siguranta pe primul loc - echipamente de protectie
« on: March 20, 2012, 11:40:03 AM »
Ma gandesc ca e bine sa avem si un astfel de subiect. De ce? Pentru ca sunt atatea Impreze si Foresteruri modificate sa aiba sute si sute de cai putere. Apoi te uiti dupa o dauna totala sa ii iei transmisia sau motorul, dar oare s-a intrebat cineva ce s-a intamplat cu soferul?

Ii rog pe cei cu experienta sa ne prezinte echipamentele de protectie obligatorii FIA in functie de tipul de competitie, daca se poate si un top al masurilor de siguranta in ordinea importantei (locul 1 casca, locul 2 cusca de siguranta, centuri.. etc.). Daca se poate explica si diferenta dintre diverse tipuri de custi de protectie (prin bord/ pe langa bord) ar fi superb.

Eu o sa incep intr-o nota mai putin pesimista, fara accidente si asa mai departe. O casca de formula 1 din acest sezon:



Care este echipamentul tau de protectie preferat?

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Siguranta pe primul loc - echipamente de protectie
« Reply #1 on: December 21, 2012, 00:03:27 AM »
Dar care ar fi diferența dintre o casca moto și cea de auto ??? ?
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Siguranta pe primul loc - echipamente de protectie
« Reply #2 on: December 21, 2012, 10:16:43 AM »
Casca cu angry birds? La F1.... ???
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

celalalt

Răspuns: Siguranta pe primul loc - echipamente de protectie
« Reply #3 on: December 21, 2012, 18:08:37 PM »
Angry birds ca angry birds,dar la gura scrie GE....tui in gat de talhari...

Răspuns: Siguranta pe primul loc - echipamente de protectie
« Reply #4 on: December 21, 2012, 21:37:15 PM »
Dar care ar fi diferența dintre o casca moto și cea de auto ??? ?

vizibilitate mai mica la castile auto decat la cele moto.
castile auto au protectie f. buna la foc , cele moto nu .
nu sant sigur , dar cred ca sant gandite diferit in ceea ce priveste rezistenta la impact .