'04 Subaru Impreza WRX STI
Subaru club Romania

'04 Subaru Impreza WRX STI

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #440 on: January 29, 2015, 16:04:37 PM »
azi mi-a ajuns si turbo heat shield de la Cusco, si cam astea sunt toate piesele care mi le-am luat pe anul asta acum asteptam asfaltul uscat si un +15
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #441 on: February 07, 2015, 14:15:23 PM »
buza de spec c montata, mai am de schimbat o sonda care efectiv nu am avut timp, si cu astea spec c-ul ar fi ok 100%



Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #442 on: February 16, 2015, 09:23:09 AM »
Frumos tare!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #443 on: February 16, 2015, 10:27:36 AM »
merci
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #444 on: February 16, 2015, 19:26:30 PM »
:) Arata bine miezington , sa o folosesti sanatos !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #445 on: February 16, 2015, 19:40:11 PM »
sa fie ty
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

radud

Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #446 on: February 17, 2015, 09:45:46 AM »
Salut. Imi cer scuze daca nu e cel mai bun loc unde sa intreb, dar am vazut multe informatii tehnice aici si masina e facuta dupa niste standarde asa incat ma gandesc ca expertiza tehnica e ridicata. :)

Intrebarile ar fi urmatoarele:

1. din punct de vedere experienta de condus este o diferenta atat de mare intre o cutie non DCCD si o cutie DCCD? Pe forumurile de afara posesorii de cutii cu DCCD spun ca in 95%+ din timp DCCD-ul e pe auto si ca folosesc DCCD doar in caz de zapada mare sau drum foarte umed. 

2. am citit ca ai montat DCCDPro. Controllerul stoc pentru DCCD nu e suficient de rapid sau eficient?

3. la modelele blobeye din 2004-2005 ECU-ul este pe 32 de biti?

Imi doresc sa achizitionez (la un moment dat) un STI blobeye EJ20 si incerc sa invat cat mai multe pentru a face o "alegere educata". :)

Scuze inca o data daca nu e cel mai bun loc pentru a pune aceste intrebari. 

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #447 on: February 17, 2015, 10:08:34 AM »
Ecu de blob este pe 16 biti si doar in 2005 (ultimu an de blob) a avut dccd !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #448 on: February 17, 2015, 12:02:01 PM »
salut, merci, dar discutia de transmisie este mai lunga decat ai crede

1. depinde cat de departe vrei sa iti duci configuratia sau ce vrei de la masina ca utilizare. legat de auto/manual fiecare are alegerea lui in schimb eu merg 95% pe manual, auto zi de zi nu ii face chiar bine iar la un moment dat din aceasta cauza trebuie rebuild kit la central. acum avantajele directe ale transmisiei cu dccd ar fi sincroane de carbon, ampatament marit pe spate ( masina va fi mai stabila si mai controlabila ), fuzete si butuci upgradate pe fata pentru a elimina fenomenul de pad knock back, planetare upgradate, iar avantajul cel mai mare este pe masura ce mergi tare cu transmisia clasica in 6 trepte cu vasco cupla centrala uleiul se incalzeste si incepi sa pierzi din frecarea din central iar puterea incepe sa vina mai mult pe fata pe cand la dccd vei avea mereu acelasi raport care tu il selectezi indiferent de temp uleiului din transmisie

2. l-am testat pe masina neagra pt a-mi regla dccd-ul in manual spate, avantajele la dccdpro este algoritmul de auto care este usor mai eficient

3 orice motor ej207 a avut ecu 16bit dupa cum bine a zis si malakay, sau mai simplu orice motor subaru cu clapeta de acceleratie pe cablu este 16bit, dar exista cateva ecu 16bit oem care pot controla dccd-ul,( 2005 EDM, 2004-2007 JDM ), dar in cazul unui swap de transmisie este irelevant pentru ca ai prea multi senzori care iti trebuiesc + ca iti trebuie si ecu care sa stie dccd, deci cand vine vorba de swap de transmisie totul se intoarce la dccdpro

sansele sa gasesti un blob cu volan pe stanga si dccd sunt foarte mici, pt ca astfel de masini in europa s-au vandut vreo 50-100, iar aici intervine alta problema daca sa mergi catre un wr1 care este cutia de jdm 2004 in care au schimbat doar centralul cu dccd si avea doar manual, doar ca aceasta a fost prima introducere a 6mt-ului cu dccd si inca nu dispunea de toate bunatatile, practic era 6mt-ul clasic cu centralul schimbat, deci daca tot te chinui catre o masina cu dccd, clar tre sa cauti 2005 cand au primit si in europa toate bunatatile de la varianta 2 a transmisiei dccd, dar aceste masini sunt mega rare, cele mai bune sanse sa gasesti una din asta este franta sau germania, pe de alta parte poti incerca sa iei una din uk unde chiar se gasesc si sa iti faci swap de volan, ceea ce ar fi mai ieftin decat sa iei un blob si sa ii faci swap de transmisie, ( pt swap de transmisie iti trebuiesc fuzete f/s, butuci f/s, planetare, amortizoare f/s, discuri frana f/s, jante, si cutia de viteze, poti refolosi cardan si dif spate, si dupa intervine dccd pro-ul )

bafta la cumparaturi
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

radud

Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #449 on: February 17, 2015, 12:26:46 PM »
Multumesc mult de tot pentru raspunsuri. Ma ajuta foarte mult sa inteleg in ce configuratii au fost fabricate masinile si sa caut pe net informatii referitoare la partea tehnica.

Apropo, am vazut ca hawk-ul tau are motor EJ207. Asa a venit din fabrica sau e swap?

Practic, in acest moment interesul meu este pentru o configuratie EJ207 + DCCD, masina stock. Faptul ca e hawk sau blob e un amanunt cu care pot trai. :)

Bafta!
« Last Edit: February 17, 2015, 12:30:38 PM by radud »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #450 on: February 17, 2015, 12:31:50 PM »
e swap cu ej207 v9 spec c, nici o problema bafta la alegeri
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

radud

Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #451 on: February 17, 2015, 12:34:28 PM »
Multumesc mult de tot pentru raspunsuri.

KET

  • 3920
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #452 on: February 24, 2015, 14:46:21 PM »
Man, o postez eu, chiar daca e facuta de tine:

Bafta cu cotetele.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #453 on: March 09, 2015, 15:24:19 PM »
azi au ajuns si ultimele piese de le aveam comandate pt blob, oglinzi grupa N RCM, placute PMU si prezoane roti Ultralite, in aprilie o sa bag batranul la garaj sa ne apucam sa facem legoul cu piesele noi si de acolo happy track days sper :D
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #454 on: March 13, 2015, 15:48:07 PM »
si niste uasghitz baietii mei ca sa mearga treaba

Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #455 on: March 13, 2015, 16:11:04 PM »
Deci treaba devine serioasa...
Sporuri!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #456 on: March 13, 2015, 19:11:00 PM »
twin ''scrot'' :D bine janele select pt bosu batran !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #457 on: March 14, 2015, 15:16:49 PM »
merci merci, am mers azi la adancata cu hawkul si am ajuns la 1:42.6
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

KET

  • 3920
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #458 on: March 16, 2015, 08:18:46 AM »










Foto Andrei Gemes

MihaiFlorescu

  • *
  • 13937
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: '04 Subaru Impreza WRX STI
« Reply #459 on: March 16, 2015, 09:39:09 AM »
Man, am gasit raspunsul pentru timpul mult imbunatatit.

O secunda o ai clar de la stickerul cu 5 ani subarufanclub, o secunda de la buza de spec C :D si restul se citeste in nebunia din ochi :D :D :D