Cele mai des intalnite probleme la Forester
Subaru club Romania

Cele mai des intalnite probleme la Forester

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #100 on: August 09, 2012, 14:55:12 PM »
Intrebare legata de motorul 2.5 turbo de pe un forester 2006: In ultima perioada nu-mi place cum accelereaza, parca si-a mai pierdut din suflu, si deseori am niste ezitari ale motorului cand bag piciorul in el. Se intampla cam asa: sunt pe la 2500 maxim 3000 de ture, accelerez mai tare (nu bag totusi piciorul in podea), se simte cand incepe sa intre turbina dar apoi sa zicem inainte de 4000rpm are o mica ezitare, dupa care accelereaza brutal, cam cum trebuie. Ezitarea aia ma enerveaza.
Aveti vreo idee de unde poate fi? Doar ce am schimbat acum filtrele si uleiul si tot asa face. Masina are 62.000km.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #101 on: August 19, 2012, 09:41:56 AM »
sal "subarufan" -la frane 3mm e suficient inca 10000km (evident conteaza stilul de condus si greutatea)
                       -la ambreaj verivica nivelul lichidului din vas si distanta parghiei de la cilindrul receptor al placii de pres.(nu complecta cu lichid in vasul pompei de ambreaj pentru ca pierzi masura discului iar la schimbare oricum o sa iti curga afara)
salut!! azi dimineata am auzit un mic suierat cand am calcat ambreajul....inca persista.... cum verific lichidul?? oare e pe duca ambreajul-(???
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (încă nu i-a ajuns rândul ca proiect)

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #102 on: August 19, 2012, 09:53:46 AM »
Rulmentul....10,9,8,7,6...... ;)

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #103 on: October 02, 2012, 08:16:50 AM »
forester 2007 2.0x 116k km
in iulie am auzit un suierat, mai mult un scartait in momentul in care apasam ambreajul
dupa cateva minute nu l-am mai auzit
de atunci am facut 4k km si nu l-am mai auzit ... pana ieri
azi de dimineata am observat ca acelasi scartait se auzea in momentul in care apasam ambreajul iar in momentul in care il lasam se auzea tot un scartait dar mai infundat.
dupa 10 minute de mers, nu se mai auzea decat la debraiere, la apasare zgomotul a disparut.

se poate verifica starea pieselor cumva sau trebuie sa schimb ambreiajul? daca da, trebuie schimbate cele 3 piese: disc, placa, rulment sau mai exista si alte componente ce trebuiesc schimbate?

poate avea legatura cu faptul ca in loc de DOT 3&4 am pus  Motul DOT 5.1 acum 15k km?


Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #104 on: October 02, 2012, 21:03:39 PM »
Salut,

Am avut aceeasi problema ca si tine pe acelasi model de masina sau mai exact aceeasi manifestare.Am ridicat capota, un prieten a apasat ambreajul si in partea dreapta, undeva langa pompa de franna exista un mecanism care la actionarea ambreiajului se misca si era corodat, am pus vaselina si problema s-a rezolvat.
Scuze pentru exprimare dar in termeni tehnici ma descurc mai greu.

Succes!

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #105 on: October 03, 2012, 08:59:36 AM »
ok mersi mult, am sa ma uit si eu
nu ma pricep eu prea bine insa banui ca e posibil ... zgomotul nu se aude la capat de cursa ci undeva pe la mijloc.
cati ani si cati km avea masina? si ai avut probleme cu ambreajul dupa?

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #106 on: October 03, 2012, 19:28:16 PM »
Masina are 4 ani si 50k KM, este de la sistemul hill holder problema, ambreiajul nu are nimic, cel putin asa a fost la mine si chiar mi-am facut probleme la un moment dat.

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #107 on: October 08, 2012, 12:17:31 PM »
asa este, m-am uitat si eu si tot de acolo se aude. e un mecanism care nu stiu exact ce face, are si un arc pe acolo si face zgomotul respectiv. il voi da cu vaselina. multumesc.

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #108 on: October 17, 2012, 14:09:04 PM »
Intrebare legata de motorul 2.5 turbo de pe un forester 2006: In ultima perioada nu-mi place cum accelereaza, parca si-a mai pierdut din suflu, si deseori am niste ezitari ale motorului cand bag piciorul in el. Se intampla cam asa: sunt pe la 2500 maxim 3000 de ture, accelerez mai tare (nu bag totusi piciorul in podea), se simte cand incepe sa intre turbina dar apoi sa zicem inainte de 4000rpm are o mica ezitare, dupa care accelereaza brutal, cam cum trebuie. Ezitarea aia ma enerveaza.
Aveti vreo idee de unde poate fi? Doar ce am schimbat acum filtrele si uleiul si tot asa face. Masina are 62.000km.

Aceeasi problema am avut-o si eu. Am schimbat bateria si acum merge ca unsa. Inainte de asta am incercat sute de chestii. Am postat in alt topic toata tarasenia.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #109 on: November 21, 2012, 22:29:20 PM »
Ai schimbat bateria... asta inseamna doar reset la ECU probabil.
O sa-i fac o curatare a MAF-ului, un reset si o sa vad daca are vreun efect si la mine. Am vazut pe alte forumuri prin afara ca deseori se recomanda aceasta operatiune.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #110 on: December 06, 2012, 09:37:44 AM »
in iulie, dupa o ploaie puternica mi-a intrat apa pe la trapa.am observat ca masina era parcata usor inclinata pe stanga.
tot acolo pe stanga mi-a intrat apa si mi-a udat complet scaunul soferului, trapa in partea stanga din fata pana aproape in spate si s-a strans apa la picioarele locului din stanga spate.
de atunci masina a mai stat in ploaie si nu au mai fost probleme.

ieri, nici macar nu a fost cine stie ce ploaie, cand intru in masina, scaunul complet ud, apa stransa la locul din spate stanga, trapa si pilonii din stanga de asemenea.

a mai avut cineva aceasta problema? e una comuna?
si care ar fi rezolvarea? ma gandesc sa fie vreun drenaj infundat.

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #111 on: December 06, 2012, 10:22:39 AM »
Ciudat.Slava Domnului ca nu am avut problema asta.Poate totusi nu e inchisa complet trapa?Fa-i unu sau doua cicluri de inchis deschis si vezi apoi ce se intampla.La mine nu se mai inchidea complet dupa ce am ramas la peste fara baterie.Am facut inainte inapoi de doua trei ori si si-a revenit.

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #112 on: December 06, 2012, 10:25:17 AM »
la modelu din 2001 are furtune prin stalpii de la haion..poate sunt obturate (sunt transparente)

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #113 on: December 06, 2012, 12:50:16 PM »
nu cred ca e vorba de inchiderea trapei, cand am vazut ca mi-a intrat apa, am apasat pe butonul de inchidere sa vad daca se misca insa parea inchisa. plus ca probabil sunt 2-3 luni de cand nu am mai deschis trapa.
ma gandesc la furtunele de drenaj, ma uit sa vad daca sunt obturate. va anunt daca rezolv ceva.

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #114 on: December 06, 2012, 16:53:32 PM »
Pateo a patit ceva de genul asta si masina este 2012. I-au spus de la SMT sa nu mai mearga cu aerul conditionat oprit si s-a rezolvat. Scrie-i mesaj ca poate nu vede postul asta. Eu nu mai tin minte exact.

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #115 on: December 06, 2012, 18:07:06 PM »
Ce legatura are intrarea cu iesirea?

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #116 on: December 07, 2012, 11:54:37 AM »
din ce am mai vazut pe un forum din state, asta cu AC-ul e alta chestie separata. in acest caz apa apare la locul pasagerului. la mine pare a fi totusi doar un canal de drenaj de la trapa infundat. sau ar fi varianta ca sa nu fie infundat dar sa nu fie foarte bine dimensionat iar daca masina sta pe o parte si este mai multa apa sa apara excesul. dar si asta pare trasa de par ca mie mi-a intrat destul de multa apa in masina.
maine ma uit si va anunt, sper sa rezolv ceva.
am sa-i scriu si lui Pateo, mersi

Pateo

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #117 on: December 07, 2012, 14:15:53 PM »
Am avut pb asta in septembrie
Intradevar e vorba de drenaj infundat si de atunci sunt atent:
- la toate frunzele care cad pe capota si mizerie (se infunda pe sus)
- merg tot timpul cu aerul conditionat pornit
- ar mai fi posibil sa fi acumulat mizerie la rotile din fata, acolo fiind capatul scurgerii
Apa acumulata "natural" din lipsa etanseitatii perfecte a chederului de la trapa se prelinge prin futune mici aftate in stalpii din fata pana jos langa rotile din fata
E un defect cunoscut, vorbeste cu Ciuca de la SMT Paladi si du-te sa iti desfunde canalele
La mine deocamdata merge solutia si merg tot timpul cu AC pornit

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #118 on: December 07, 2012, 14:51:14 PM »
ok mersi de raspuns, dar nu inteleg ce treaba ar avea asta cu aerul conditionat?
adica pana la urma inteleg ca acele canale de drenaj de la trapa trec prin stalpii de la parbriz, acolo probabil se unesc cu ceva scurgere venita de sub parbriz, pentru ca mai apoi totul sa se scurga pe la roata.
daca se infunda sus, la parbriz sau la roata, intra apa in masina, insa cu ce ar ajuta ac-ul permanent pornit la aceasta problema?

maine voi fi in service sa schimb suspensia, am sa le spun sa se uite si la aceasta problema.

Pateo

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #119 on: December 07, 2012, 15:26:03 PM »
Probabil ca aerul conditionat ajuta la o mai usoara ventilare a interiorului fortand aerul sa circule si implicit sa nu infunde scurgerea
Ti-am spus ce mi-au spus si mie:)
Dupa ce am mers o zi fara aer pornit si cu trapa deschisa pe Transalpina am observat scurgerea pe parbriz a doua zi. Dupa ce am pornit aerul, efectul a incetat de la sine totusi m-am dus la SMT pentru o diagnoza, au pus furtunul pe trapa si totul era in ordine.
Vezi ca Ciuca nu e la service permanent, sediu lui e la caroserii la sediul din capatul autostrazii deci ar fi mai bine sa il suni, sau sa intrebi inainte.
Bafta