Cele mai des intalnite probleme la Forester
Subaru club Romania

Cele mai des intalnite probleme la Forester

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #200 on: February 16, 2014, 07:00:53 AM »
A mai patit cineva situatia in care stergatorul de pe spate sa se intepeneasca?Daca il ajuti merge...dar cam greu sa fac asta in mers ;D.Am obs problema de 3-4 zile.Deci nu e vb de inghet.
La mine era destrans surubul si facea la fel. Evident initial m-am gandit la motoras etc. Dar l-am strans si e totul OK.

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #201 on: February 16, 2014, 09:31:04 AM »
La mine se intepeneste.Nu e ca si cum motorasul merge si stergatorul nu.Motorasul e cel care retardeaza.

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #202 on: April 26, 2014, 22:34:43 PM »
Forester SH
Problema: scurgerea din capatul pragului, in fata, sub usa, se infunda periodic. Praf + frunze + apa = moloz care tine umezeala zile in sir.

Mai uit din cand in cand sa arunc un jet de Karcher si in gaura aia si ma trezesc cu un mâl tare neplacut adunat acolo. Gaura de scurgere pur si simplu nu face fata.

Poate ajuta mai multa lume sa previna rugina.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

sebyy

  • 171
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #203 on: April 30, 2014, 14:40:17 PM »
Eu am SG da nici pana acum nu am descoperit unde naiba este scurgerea aia :) Cine poate puna o poza va rog ?

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #204 on: April 30, 2014, 21:24:22 PM »
La SG nush cum e, dar pentru SH incerc sa pun o poza. Revin.

Edit:
Am atasat Foto. E vorba de scurgerea de la capatul din fata al pragului.

« Last Edit: May 04, 2014, 18:26:44 PM by Foreste »
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #205 on: May 26, 2014, 09:37:12 AM »
Forester 2.0X 2007, acum, la 140k km, am avut cred pentru a IV-a oara eroare de sonda lambda 1. Am sters eroarea si imediat dupa, in mers, mi se oprea motorul. Adica, atunci cand turatia scadea la 1000rpm si apasam ambreiajul, turometul se ducea spre 0 si se oprea motorul.
Dupa cativa km, turatia scadea tot spre 0, simteam ca se chinuie motorul dar nu mai murea.

Am schimbat sonda lambda 1, am pus Denso DOX-0308.
Am facut si o resetare de ECU, masina avand un plin de petrom 99.

Am mers cativa km, masina merge foarte bine sus in ture(probabil si sonda e "vinovata") insa in continuare am problemele de mai sus.
Parca e mai bine, insa cand pornesc si clima, motorul moare.
La relanti, nu am prea mari fructuatii, as spune ca e normal, problema e doar in mers la apasarea abreiajului cand turatia ar trebui sa scada pe la 800rpm, dar ea merge spre 0.

Are cineva vreo ideee ce ar putea fi?

Nu as vrea sa ma duc la Subaru Timisoara, nu am plecat niciodata de acolo fara sa simt ca am fost jefuit sau sa-mi rezolve vreo problema.

Posibile probleme, pe care le vad eu:
1) debitmetrul.
2) pompa de benzina, sau filtrul de la pompa de benzina, nu l-am schimbat. (aici insa cred ca ar trebui sa fie probleme si la turatii mari)

Dar poate ma insel ... aveti vreun sfat? Multumesc.

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #206 on: May 26, 2014, 10:02:47 AM »
Filtru aer.Admisie aer.Sonda e montata corect?Mai da eroare?Si nu mia pune benz de 99.O faci degeaba.

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #207 on: May 26, 2014, 10:19:52 AM »
filtul de aer e K&N, l-am spalat acum (am facut si revizia), plus ca facea si inainte de revizie aceste simptome.
admisie, ce inseamna, ce ar trebui sa verific?

Pana la urma pot pune un filtru de aer normal, nu-i mare scofala, dar nu cred ca actualul sa aibe ceva.

Sonda ma gandesc ca e montata corect, din moment ce nu am eroare.
benzina am pus doar acum de 99, ca sa ma asigur ca problemele nu sunt din cauza benzinei. In rest doar cu 95 merge.

marr

  • 2211
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #208 on: May 26, 2014, 10:26:17 AM »
@dann
O problema similara am intampinat si eu in urma cu vre-o 2 ani ( clima pornita, redus viteza, calcat ambreiaj = murit motor).
S-a rezolvat cu o resoftare/ up-date de soft.

PS: La mine-i vorba despre un Forester diesel.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #209 on: May 26, 2014, 12:14:50 PM »
Dann, problema seamana foarte tare cu cea generata de clapeta de acceleratie imbacsita. Cu alte cuvinte trebuie curatata. La multe masini a facut minuni, dar trebuie facuta cum trebuie si insotita de un reset la ECU.

Celalalt, de ce zici ca o benzina superioara o pui degeaba? Da, sunt de acord ca putine masini sunt capabile sa vada si sa exploateze diferenta de CO dar nu e numai asta. Motorul in timp iti va multumi!
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

celalalt

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #210 on: May 26, 2014, 12:38:38 PM »
Nu cred.Totul e calculat sa functioneze cu o CO de 95.Daca tu ii dai mai mult,crezi ca va fi bine?Plus ca,in afara de un consum crescut,nu e nicio diferenta.|Ah...ca e proasta si benzina de 95,asta e altceva.Dar cel putin la aspirate,99 nu face nimic in plus.Poate doar in minus.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #211 on: May 26, 2014, 14:04:54 PM »
Subaru are in general ECU foarte adaptiv. Pe vremea cand aveam aspirata trecerea de la 95 la 99 mi-a usurat foarte mult pornirea. Din nu stiu ce motive ajunsese sa porneasca foarte greu, la temperaturi intre 0 si 10 grade o invartea de vreo 6-7 ori pana sa o ia, dupa ce am trecut pe 99 o luat din 2-3 invarteli ale motorului.
Si din cate stiu recomandarea nu este de 95, ci de minim 95.
My parere.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #212 on: May 26, 2014, 21:52:04 PM »
Ok multumesc. Voi incerca sa curat clapeta de acceleratie


Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #214 on: May 27, 2014, 09:23:10 AM »
Daca era atat de naspa sa folosesti o CO superioara fii sigur ca producatorii ar fi specificat foarte clar acest lucru.
Pe de alta parte, de-aia am mentionat ECU adaptabil la subaru. Un ECU adaptabil va profita de precizia de detonare oferita de combustibilul superior si va devansa timpul de aprindere, beneficiind de o fractiunea de tura in plus cu camera de ardere inchisa ceea ce va insemna un plus de performanta. Dar, repet, cuvantul cheie este adaptabil iar XT-ul meu cu siguranta este foarte adaptabil, nu am nici un dubiu in acest sens.
Mai am si un hyundai accent 1.6 aspirat care se apropie saracu de 10 ani si care papa tot 99 si merge de mai mare dragul.

Downside - da, este sensibil mai scumpa. Dar petrom 99 e mai ieftina decat omv 100 sau altele similare.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #215 on: May 27, 2014, 10:37:25 AM »
Eu ramasesem setat pe Rompetrol, de la Fiesta.
Am alimentat cu Efix 95 si s'a simtit imediat diferenta fata de OMV 100 si de'atunci am renuntat la experimente ptr 30 ron/plin.
Cat despre revers, benzina buna ptr motoare "obisnuite", la 1.6'lde de pe A3 din 2001 s'a simtit iarasi diferenta. Cu benzina de 95 cam scutura, uneori mai intrerupea, cu benzina cu cifra octanica mai mare nu mai face probleme. Nu zic ca n'o fi ceva in neregula si cu motorul, dar conteaza si benzina.

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #216 on: May 28, 2014, 16:12:52 PM »
M-a ajutat Leone_84 si se pare ca problema s-a rezolvat. Curatat clapeta de acceleratie si senzorul de idle.
Clapeta era intradevar murdara, senzorul, nu exagerat. (de fapt 2 senzori).

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #217 on: May 28, 2014, 17:17:37 PM »
Ma bucur, sper sa se fi rezolvat, revino cu impresii dupa ce mai mergi cu ea.
Care sunt cei doi sensori despre care vorbesti?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

dann

  • 160
Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #218 on: May 28, 2014, 18:06:07 PM »
senzorul de IACV (Idle Air Control Valve) ... sunt 2 :) sper ca nu am inteles eu gresit si era vorba de ei.

Răspuns: Cele mai des intalnite probleme la Forester
« Reply #219 on: May 28, 2014, 18:26:33 PM »
Daca ai putea reveni cu detalii despre acei senzori, eventual pozitionarea lor, ar fi perfect!
Despre IACV am citit ca s'ar curata, insa nu am gasit nimic despre sensori, doar un Air assist injector la versiuni mai vechi