2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #840 on: November 29, 2016, 23:43:28 PM »
looks nice :) but I have a wife :)

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2008 STI
« Reply #841 on: November 30, 2016, 07:02:13 AM »
looks nice :) but I have a wife :)

Cum imi zicea Celalalt : "Nimeni nu e perfect!"   :D mai ales ca amandoi avem ardelence  :D
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #842 on: December 04, 2016, 22:16:35 PM »
se pare ca in final trebuie sa ma dau batut ... dupa saptamani de incercari nu reusim nicicum sa potrivim SC-ul conform planului initial deci ... noul plan este "capota nu exista" :) 

as fi vrut sa nu modific deloc capota dar se pare ca nu scap fara o "umflatura" in ea deci caut capota care va fi modificata
pana acum am gasit ceva de genul
https://www.pieseauto.ro/capota/subaru/impreza/capota-motor-subaru-impreza-hatchback-gr-01-2008-1776970542.html
http://www.autopieseonline24.ro/capota-motor/subaru/impreza-hatchback-gr-gh-g3/29732
dar daca stiti undeva / ceva la pret mai bun ....

Răspuns: 2008 STI
« Reply #843 on: December 04, 2016, 22:20:34 PM »
Cough* carbon cough*   ;)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #844 on: December 04, 2016, 22:24:57 PM »
carbon carbon ... dar prima data imi trebuie ceva ieftinitura cu care sa experimentez/finalizez modelul ....

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #845 on: December 05, 2016, 09:12:31 AM »
Vb cu wrangler el avea o capota de diesel care era putin lovita !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: 2008 STI
« Reply #846 on: December 05, 2016, 09:14:10 AM »
Pai experimentează pe capota care o ai si după finalizare dai comanda la carbonistul forumist  ;)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #847 on: December 05, 2016, 09:27:25 AM »
capota pe care o am ... prefer sa o tin :) e totusi un experiment si nu stim cand da cu virgula :)

plus am vazut din asta cum am pus linkuri mai sus la cineva din CJ, sunt mai usoare cu vreo 5-6 kg ca aia originala si mai subtiri  - economie de material clar dar in cazul meu numai bine de lucrat cu ea mai usor :)
« Last Edit: December 05, 2016, 09:29:26 AM by andea79 »

Răspuns: 2008 STI
« Reply #848 on: December 05, 2016, 09:53:03 AM »
Mai e versiunea "eftina" ......fara capota, show off the bling!  ;D

Răspuns: 2008 STI
« Reply #849 on: December 05, 2016, 13:29:12 PM »
Cata rabdare vrei sa ai ? am gasit ceva la un furnizor , dar nu am termen de livrare la ea , ar fi 450 lei ...
Detoate , STI sa fie

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2008 STI
« Reply #850 on: December 05, 2016, 13:32:49 PM »
Vb cu wrangler el avea o capota de diesel care era putin lovita !

Ultima este putin mai mult decat lovita. :)
Este nevoie de un sculptor al renasterii pentru a face capota din ea.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #851 on: December 05, 2016, 14:05:49 PM »
Cata rabdare vrei sa ai ? am gasit ceva la un furnizor , dar nu am termen de livrare la ea , ar fi 450 lei ...

foarte bun daca ajunge candva .... :)
da-mi daca vrei datele furnizorului pe PM sa-l bat la cap sa nu-ti dau tie de lucru ... mersii :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #852 on: December 05, 2016, 14:06:38 PM »
Vb cu wrangler el avea o capota de diesel care era putin lovita !

Ultima este putin mai mult decat lovita. :)
Este nevoie de un sculptor al renasterii pentru a face capota din ea.


 :) :)  n-avem :)

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #853 on: January 20, 2017, 11:07:23 AM »
Precizez ca de anu' trecut n-ai mai scris nimic despre interesantul tau proiect (pe care am reusit sa-l inteleg, tehnic vorbind, cu ajutorul colegilor) ceea ce ma duce cu gandul la o delasare, apatie sau chiar dezinteres din partea ta, motiv pentru care imi exprim curiozitatea sau mai bine zis indignarea  ;).

Asteptam cu interes deznodamantul simbiozei "capota-compresor", cu sau fara interventii ale divinitatii, ordinului arhitectilor sau ale sculptorilor renascentisti.

L.E.: ajungi cumva la evenimentul de la Cota 1400?
« Last Edit: January 20, 2017, 11:45:18 AM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #854 on: January 20, 2017, 11:16:22 AM »
da, multumesc de interes :)

proiectul a intrat intr-o mica pauza de iarna , am avut nevoie sa folosesc masina deci inainte de sarbatori a fost asamblat totul la loc fara SC si in continuare utilizez agregatul pana se incalzeste un pic (la atelier este un pic racorica in aceasta perioada deci no fun anyway)

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2008 STI
« Reply #855 on: January 20, 2017, 14:38:02 PM »
Racorica in Cluj ??? Daca ajunge temperatura la 0 grade zici ca a venit vara ....  :D
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #856 on: January 20, 2017, 15:16:30 PM »
pai racorica da ... ca sa nu zic frigalau  :)

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2008 STI
« Reply #857 on: January 20, 2017, 15:17:21 PM »
sigur faci tu in asa fel incat sa fie bine ....  ;) :D
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #858 on: January 20, 2017, 15:32:16 PM »
normal, ca sa nu fie rau :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #859 on: February 16, 2017, 20:34:35 PM »
in asteptarea continuarii proiectului SC , ca sa treaca timpul mai repede, testez de cateva saptamani/luni si cateva tabele experimentale -> cele care controleaza injection timing-ul, mai exact momentul in care injectia de benzina se incheie.

ECU OEM ajusteaza EOI (end of injection) in functie de turatie si engine load si cateva alte compensatii. Setarea acestui moment EOI depinde si de pozitia supapelor (admisie si chiar evacuare) -> unele teorii zic ca este mai ok sa se injecteze pe supapa inchisa astfel incat benzina se evapora si se atomizeaza mai bine inainte de a intra in camera de ardere iar alte teorii sustin injectarea direct in camera de ardere/supape deschise. De asemenea se poate discuta/tine cont si de pozitia supapelor de evacuare si posibilitatea de a "pierde" benzina injectata pe evacuare in cazul injectiei cu supapele de admisie si evacuare deschise ...

un link cu detalii interesante/succinte pt. cine vrea ar fi aici http://www.motec.com/forum/viewtopic.php?f=39&t=769





am pus si 2 print screen-uri, in primul este EOI-ul OEM si tabela de AVCS advance oem, iar in al doilea tabela de AVCS advance folosita momentan de mine si tabela EOI ajustata

ca rezultate intermediare am observat o usoara optimizare a consumului si mai ales masina a devenit cumva foarte smooth pana in 3000-3500rpm (unde Malakay stie ca agatza un pic cand am fost pe Adancata)
am testat si valori mai mici pe EOI -  consumul a inceput sa creasca si la valori mai mari a inceput sa devina mai putin smooth :)

in acelasi timp - ca sa fiu corect legat de smoothness  - am umblat un pic si la partea cu regulatorul de benzina, mai exact am renuntat la furtunul dintre tur si retur precum si la fuel damper-ul de pe tur  si am pus toate compensatiile (engine load compensations) pe 0

maine testez combinatia si pe alta masina ... vedem ce iese :)