2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1120 on: December 30, 2017, 19:15:16 PM »
mda :) scuze... sunt un pic  egocentric se pare :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1121 on: January 06, 2018, 21:05:35 PM »
sapt. asta a fost pus senzorul de presiune si senzorul de temperatura aer in galerie plus schimbat coliere la furtunul supercharger - intercooler deci am iesit la o tura :)



din pacate not much fun -> in a 3-a pedala jos nu am putut tine masina dreapta pe drumul drept :) -> asfalt uscat dar anvelope de iarna de cacao deci dupa 2 faze de genul m-am calmat ...

am urmarit in schimb temperatura de dupa intercooler: 6 grade C afara (afisajul masinii) cu 39 grade C pe final de pull si maxime de 67 grade  :o dupa stat mult pe loc in trafic (temperaturi fara folosirea injectiei de apa/alcool)

sa zicem ca scalingul senzorului nu este 100% exact - la pornirea masinii afisajul arata 3 grade afara iar senzorul 5 dar...cat de cat este totusi prin zona -> oare ce temperaturi vor fi la vara ?  :o

tinand cont ca la fiecare 10 grade C densitatea aerului se modifica cu aprox. 3% cred ca incep sa caut solutii de "racorire"
(mai trebuie sa vad cum sta treaba cand folosesc si apa/alcool)
citisem undeva ca la spec C-ul care avea de fabrica senzorul IAT in galerie diferente de ~30 grade C peste temp. exterioara erau considerate acceptabile si stropitoarea IC-ului pornea automat cand diferenta era mai mare de 30 grade
 

Muttley

  • 4923
Re: 2008 STI
« Reply #1122 on: January 06, 2018, 22:05:11 PM »
Folosesti scutul motor? Daca renunti la el scazi cateva grade. Apoi fante in capota (vezi GC), spacers parca iti facusesi...
Da, naspa, presiune mare = temperatura. Desi e curios in trafic...
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1123 on: January 06, 2018, 22:15:40 PM »
da, scutul exista ... interesting idea ... trebuie testata/studiata
am mai luat un senzor si pentru Mihai/Ratzalarul si dupa ce il monteaza sunt curios la el cum sta treaba cu Borg Warnerul lui si IC ca al meu ...
si bineinteles Pfaizzzer -> by the way la mine s-a potrivit senzorul in gaurica din galerie fara probleme ... se vede in poza ...

Muttley

  • 4923
Re: 2008 STI
« Reply #1124 on: January 06, 2018, 22:26:14 PM »
Eu ma gandesc de ceva vreme sa renunt la scut vara. Si discutam de un motor care face de 2-3 ori mai putina putere :)
Singura grija ar fi la spalatorie, s-o las sa se raceasca inainte de a pune jetul pe evacuare.
« Last Edit: January 06, 2018, 22:26:50 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1125 on: January 06, 2018, 22:39:19 PM »
nu stiu ce sa zic inca ... dar trebuie sa testez ... la masinile cu TMIC airflow-ul sub capota este destul de sensibil/important si din acest punct de vedere nu stiu ce efect va avea indepartarea scutului ...

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1126 on: January 06, 2018, 22:53:15 PM »
La vara vei avea temp de +30 fata de azi, deci 100 si peste la presiune. Nimic neobisnuit din cate citeam.
Parca citeam pe undeva ca la heat soak se duce spre 200 de grade?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1127 on: January 06, 2018, 23:00:59 PM »
La vara vei avea temp de +30 fata de azi, deci 100 si peste la presiune. Nimic neobisnuit din cate citeam.
Parca citeam pe undeva ca la heat soak se duce spre 200 de grade?

hopefully nu chiar 200  :o
evident ca comprimarea aerului ii creste temperatura -> eu doar aveam sperante un pic mai mari legate de eficienta intercooler-ului ... desi mai este o speranta cu sistemul de apa/alcool :)
de fapt ma gandesc mai mult la faza cu densitatea aerului vs temperatura -> 30 de grade reducere a temperaturii ar insemna aproape 10%  more power  8)

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1128 on: January 06, 2018, 23:06:03 PM »
Tu rupi aderenta cu un awd in treapta a 3-a (ok, cu gume mai shitty, dar chiar si asa) si nu-ti ajunge puterea?  :o ;D ;D

« Last Edit: January 06, 2018, 23:07:10 PM by Forester »
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1129 on: January 06, 2018, 23:08:14 PM »
pai acum sa zicem ca e ok ... dar la vara ?  :)

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1130 on: January 06, 2018, 23:17:15 PM »
La vara iei o punga mare cu gheata de la peco si o pui pe IC  8) :P
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1131 on: January 06, 2018, 23:24:33 PM »
mda :)

deci in plan este neaparat izolarea filtrului de aer de compartimentul motor si ceva ducting (gen plasticul OEM de sub capota sau ceva dinspre zona farului de ceata) care sa conduca aer din exterior spre incinta filtrului ...

de testat cu/fara scut motor si ... altceva ? :)

Re: 2008 STI
« Reply #1132 on: January 06, 2018, 23:26:26 PM »
si bineinteles Pfaizzzer -> by the way la mine s-a potrivit senzorul in gaurica din galerie fara probleme ... se vede in poza ...
Interesant...a mers la mana sau a fost fortat cu cheia?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1133 on: January 06, 2018, 23:29:31 PM »
si bineinteles Pfaizzzer -> by the way la mine s-a potrivit senzorul in gaurica din galerie fara probleme ... se vede in poza ...
Interesant...a mers la mana sau a fost fortat cu cheia?

la mana la inceput si apoi strans un pic cu cheia evident ... zici ca e de acolo :)

Re: 2008 STI
« Reply #1134 on: January 06, 2018, 23:32:06 PM »
Foarte interesant! :)

Tu de ce nu pui fmic? Din cauza spatiului ocupat de tocator?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1135 on: January 06, 2018, 23:40:53 PM »
pana acum nu am vrut FMIC din cauza lag-ului ... acum cu tocator sa zicem ca nu ar fi neaparat o problema asta dar cu siguranta nu ar fi usor de gasit spatiu pentru tzevaraie si ar trebui modificate multe ...

oricum daca te uiti un pic aici
https://www.perrin.com/blog/post/the-great-subaru-intercooler-test
este o diferenta de 24 grade C intre TMIC Oem si FMIC-ul lor la testul la 20psi ...
daca taiem un pic din diferenta (ca doar trebuie sa-si laude produsul propriu) plus ma gandesc ca eu nu am TMIC OEM ci un ETS mai eficient ...diferenta intre TMIC si FMIC parca nu este chiar asa ...
 

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1136 on: January 06, 2018, 23:46:39 PM »
mda :)

deci in plan este neaparat izolarea filtrului de aer de compartimentul motor si ceva ducting (gen plasticul OEM de sub capota sau ceva dinspre zona farului de ceata) care sa conduca aer din exterior spre incinta filtrului ...

de testat cu/fara scut motor si ... altceva ? :)

3. testat injectia de alcool, cum este acum, cu injector mai mare si/sau 2 injectoare (al doilea dupa TMIC ca momentan este inainte de compresor)

Re: 2008 STI
« Reply #1137 on: January 06, 2018, 23:54:43 PM »
Un fmic cu tevile izolate oare nu ar da rezultate mai bune? Tmic-ul si intrarea in el nu ai cum sa le izolezi ca lumea.
Dar poate si galeria de admisie contribuie la incalzirea aerului.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: 2008 STI
« Reply #1138 on: January 07, 2018, 00:00:18 AM »
Daca ai avea o varianta sa pui senzorul inainte de galerie...macar sa stii aia cu cat iti incalzeste.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1139 on: January 07, 2018, 00:13:24 AM »
poate incalzeste mai mult senzorul decat aerul :) .. nu conteaza oricum totul este relativ si masuratoare perfecta mai greu...
sunt curios si la tine cand il pui ce o sa vezi ...