2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

Muttley

  • 4923
Re: 2008 STI
« Reply #1300 on: April 11, 2019, 11:57:58 AM »
Poti ajusta doar daca mergi pana la limita alunecarii. Si e o limita tare urata aia.
Bre, cam nasol ce povestesti pe aici. Condoleante ^-^
« Last Edit: April 11, 2019, 11:58:42 AM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1301 on: April 11, 2019, 12:03:12 PM »
ce condoleante ... e rebuild party ... e chiar fun :)
(sau doar eu o vad asa ? )

problema ar fi placa de presiune, ori testez cu ceva placa mai moale si eventual diverse suprafete la disc ori ceva multi disc bla bla ... e in studiu si asta :)

Muttley

  • 4923
Re: 2008 STI
« Reply #1302 on: April 11, 2019, 12:11:28 PM »
Multidisc, cresti aria si scazi forta din placa. Asta pare castigatoare.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1303 on: April 11, 2019, 15:45:27 PM »
poti sa incerci amsoil dominator 15w50 pt ca eu m-am speriat cand am turnat prima data in motor amsoil 15w50 , m-am oprit si am verificat cutia ca aveam impresia ca pun 5w, este mult mai ''lichid'' fata de ce sunt eu obisnuit de la motul 15w50 20w60 .
Ce pistoane iti cumperi acum si ce prezoane iti pui daca au cedat 625-urile ....( ps. ''dacat'' prezoanele costa  - 800-900 E pt proprietarii cu masini noi   ;D O0 )
« Last Edit: April 11, 2019, 15:48:13 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2008 STI
« Reply #1304 on: April 11, 2019, 15:57:48 PM »
Niste rudimentari fara pasiune
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1305 on: April 11, 2019, 16:12:33 PM »
amsoil este pe lista de analiza ... vedem :)

prezoane rcm 14mm ca altele mai groase nu am gasit (IAG tot 14 mm, 457 euro fara tva de aici evident https://www.4turbo.pl/rcm-14-14mm-superstud-cylinder-head-stud-kit,3,29497,34549) teoretic cu inelele de la Athena bagate in bloc 0.2mm (practic maine ajunge blocul la SM sa-mi confirme respectivii ca pot prelucra cum vreau) si restul de garnitura compozit custom (http://www.perfectseal.ro/) sau MLS decupate (inca nu am primit mostrele trimise la taiat cu laser si jet de apa sa vad cum ies)

pistoane nu stiu inca - depinde cum ies camasile la 9.75 sau 100 ... sau daca nu ies si trebuie sa trec la 102 poate ma enervez (ca oricum schimb si vilbrochenul - are f. usoare urme si probabil ar merge la un build normal dar not for me) si trec la un stroker de 2.7 ... mai vedem :)
« Last Edit: April 11, 2019, 16:15:04 PM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2008 STI
« Reply #1306 on: April 11, 2019, 17:51:12 PM »
asteptam cu interes :)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Re: 2008 STI
« Reply #1307 on: April 13, 2019, 08:26:19 AM »
ce condoleante ... e rebuild party ... e chiar fun :)
(sau doar eu o vad asa ? )

Chiar e fun … Interesanta idea cu 102.
Incearca si uleiurile de la Millers.
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1308 on: April 13, 2019, 09:46:08 AM »
caut ulei cu hths minim 4 , vascozitate cat de mica , exemplu Motul 300V 5W40
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motul-production2/images/product_descriptions/technical_data_sheets/51783/300V_20Power_205W-40_20_28GB_29.pdf?1492017370
sa vedeti ca nu raman multi .... daca raman ... :)


andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1309 on: April 13, 2019, 10:20:42 AM »
mai stie cineva undeva chestii de genul :

https://www.aviaid.com/shopsite_sc/store/html/remot-reg.htm

http://www.petersonfluidsys.com/pump_remotereg.html

https://www.racelinepumps.com/bypass.htm

ideal as vrea ceva de forma Y, cu pastila/arc lung asemanator OEM intr-o parte, din care sa fac bypass-ul extern la pompa de ulei
« Last Edit: April 13, 2019, 10:23:14 AM by andea79 »

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
« Last Edit: April 13, 2019, 13:15:17 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1311 on: April 13, 2019, 16:01:34 PM »
mersi mersii de sugestii :)
HTHS-ul e important dar evident nu singurul , cum ziceam vascozitate cat de mica cu HTHS minim 4 ca fara vascozitate acceptabila nu am flow si nu rezolv nimic ...

eu am mai gasit intre timp Motul Sport care teoretic e intre 300v si Xcess/Xclean/alea -> desi e ciudatel ca nu il vad pe site la motul - nici nu stiam de el sincer, anyway arata interesant si mai potrivit parca decat 300V

Motul Sport 5w40
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motul-production2/images/product_descriptions/technical_data_sheets/81777/Sport_5W-40__28GB_29.pdf?1490017828

Motul Sport 5W50
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/motul-production2/images/product_descriptions/technical_data_sheets/202/Sport_205W-50_20_28GB_29.pdf?1492016047


Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1312 on: April 13, 2019, 17:54:38 PM »
Problema e ca la uleiurile de racing nu găsești pds ușor. Doar la cumpărători dacă le-au scăpat pe net.
Mie și asta mi se pare câștigător:
https://www.hks-power.co.jp/en/product/oil/sro/index.html

Varianta super boxer racing 10w-40 sau cel pentru super charger 0w40.
Uleiurile sunt idemitsu la fel ca Subaru original. După cum explica frumos asta are Subaru special la uleiul original aditivi anti lspi sau anti knoking.

Au Hks europe in uk. Asta l-as băga primu. :)
« Last Edit: April 13, 2019, 17:55:23 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1313 on: April 13, 2019, 18:03:58 PM »
mda, daca nu are pds cat de cat complet ... not interested ... sa-l tina ei :)
la fel daca e mega super racing again nu e un plus pentru mine ca nu schimb uleiul dupa fiecare proba speciala :)

am citit despre asta mai demult si mi s-a parut o chestie cu prostii de marketing ... sa puna undeva un pds complet, sa gasesc pe net UOA-uri si VOA-uri la el si ... atunci poate intra la comparatie cu altele, alfel nu ai cum sa il compari si pe povesti nu ma bazez ...

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1314 on: April 13, 2019, 21:23:00 PM »
oricum fara detalii/pds nu stiu cum mai poti alege azi uleiuri :)
doar la motul sunt vreo 3 variante 5w40 (300v, sport si x-something) cu diferente majore intre ele de hths, tbn , vascozitate ... si nu mai zic de aditivi gen zddp, moly, etc...care ii vezi doar prin voa/uoa ...
« Last Edit: April 13, 2019, 21:24:27 PM by andea79 »

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1315 on: April 13, 2019, 22:04:28 PM »
« Last Edit: April 22, 2019, 23:34:20 PM by Xander »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1316 on: April 22, 2019, 15:50:35 PM »
un mic update: cilindrul cu probleme a fost alezat cu succes la 99.75, pistoanele de 99.75 au venit ... asteptam alezare/honuire finala la 99.84 plus restul operatiunilor pe bloc ...


Mahle, 99.75mm , 2618 ...
« Last Edit: April 22, 2019, 15:55:10 PM by andea79 »

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2008 STI
« Reply #1317 on: April 22, 2019, 18:37:39 PM »
un mic update: cilindrul cu probleme a fost alezat cu succes la 99.75, pistoanele de 99.75 au venit ... asteptam alezare/honuire finala la 99.84 plus restul operatiunilor pe bloc ...


Mahle, 99.75mm , 2618 ...

2618 e ăla care se expandeaza ca popcornul,  are fer și titanium , se aude urat la rece și se uzează mai ușor ?
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: 2008 STI
« Reply #1318 on: April 22, 2019, 19:18:58 PM »
2618 e ăla care se expandeaza ca popcornul,  are fer și titanium , se aude urat la rece și se uzează mai ușor ?

Si care nu se sparge?  ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2008 STI
« Reply #1319 on: April 22, 2019, 19:37:44 PM »
e de care trebuie la mine :) 2618 am avut si inainte si au tinut 85k km ... trecute prin camasa oem crapata si multe altele ...
de auzit se aud dar pe cine intereseaza, de uzat as zice ca nu chiar - au murit diverse in jurul lor si au trecut prin mai multe rebuilduri (cu segmenti schimbati) - mai degraba uzeaza camasa ...
« Last Edit: April 22, 2019, 19:41:06 PM by andea79 »