2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

celalalt

Răspuns: 2008 STI
« Reply #280 on: April 25, 2015, 18:13:58 PM »
What is this button do?Do not push the  button !!!!!!!!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #281 on: April 25, 2015, 20:53:10 PM »
este warpmeth speed engage button :)

celalalt

Răspuns: 2008 STI
« Reply #282 on: April 25, 2015, 20:55:20 PM »
Stiam.Am facut referire la faza cu butonul inspre pasager....Cum era prin Dexter?Desenele animate parca? ;)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #283 on: April 25, 2015, 22:51:33 PM »
daa   :D de cand nu am mai vazut din alea am uitat  :D

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #284 on: May 09, 2015, 18:20:46 PM »
am montat azi sistemul de stropire parbriz in functie de boost, cateva poze mai jos: din portbagaj cu pompa si rezervorul si din masina cu controller-ul si butonul rosu :)








Multumesc lui Mihai pentru ca a venit sa ma sustina, a adus cafea, a furnizat un soi de arici dublu adeziv , l-a ajutat pe Cristi (mecanic) ... eu fiind ocupat cu supervizarea :)
« Last Edit: May 09, 2015, 19:03:35 PM by andea79 »

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #285 on: May 09, 2015, 19:20:58 PM »
;D Sa fie intr-un ceas bun si sa spele bine parbrizul !!!
STI 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #286 on: May 09, 2015, 19:43:48 PM »
pai deocamdata asa mai rau ca este numai apa distilata..dar in principiu merge ...inca nu am apucat sa testez ce se intampla cand intra failsafe-ul ...
si butonul rosu sa stii ca arata mult mai cinash in realitate.. ca in pozele de mai sus pare ciudatzel :)

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #287 on: May 09, 2015, 22:51:15 PM »
Uhm, ce trebuie sa faca principial botonu si sistemul de stropire??? ???
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #288 on: May 09, 2015, 23:07:37 PM »
:) jucaria de care am mai zis aici
http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=2317.0

adica sistem de injectie apa/alcool (meth injection) si momentan este instalat tot mai putin "spritzuitorul" de dupa intercooler - am lasat sa arunce apa pe parbriz ca sa testez cateva chestii legat de soft si failsafe-urile sistemului ..

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #289 on: May 09, 2015, 23:18:59 PM »
de fapt planul mai prevede 5 etape :

1. testare cum/cand se activeaza failsafe-ul sistemului AEM si daca totul este ok dpdv al softului (trece automat pe harta de failsafe)
2. finalizare trecere pe speed density  - inca merg pe maf dar sunt la limita MAF-ului si decat sa pun un housing mai mare la maf mai bine imi finalizez harta cu blending maf (ture/boost mic) / map (ture/boost mare)
3. instalare "spritzuitor" AEM (inca nu am gasit spatiul ideal unde sa il pun intre intercooler si throtle body ca e cam inghesuiala la mine)
4. reglare harta cu meth injection
5. fun :)


Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #290 on: May 10, 2015, 13:13:13 PM »
Suna a romana dupa gramatica, in rest n-am inteles nimic!  :D :D
Dar am inteles acum ca partea cu parbrizu de doar o etapa de test si nu ai nevoie de spalat parbrizul in functie de boost, vreme, zi/noapte, boton rosu si alti parametri...  ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #291 on: May 10, 2015, 13:40:01 PM »
:) cel mai pe pe scurt : more powaaa la butonul rosu :)

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #292 on: May 11, 2015, 20:59:21 PM »
apasa apasa apasa butonul  ;D ;D

Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #293 on: May 11, 2015, 21:10:38 PM »
am apasat cum sa nu .. am apasat pana am terminat apa distilata din rezervor (am un parbriz foarte curat acum :) ) doar ca nu s-a activat limp mode-ul pe ECU, deci conform planului de testing am gasit o mica problemutza :)

cred ca va trebui sa folosesc un releu care sa inchida circuitul de test mode/limp mode in loc la firul legat direct de la controller ... anyway, shurubareala asta este toata distractia de fapt :)

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #294 on: May 11, 2015, 21:30:01 PM »
abea astept sa vad diferenta pe grafic cu si fara meth :D bafta domnu si sigur o sa ii dai tu de cap :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #295 on: May 12, 2015, 00:33:58 AM »
am apasat cum sa nu .. am apasat pana am terminat apa distilata din rezervor (am un parbriz foarte curat acum :) ) doar ca nu s-a activat limp mode-ul pe ECU, deci conform planului de testing am gasit o mica problemutza :)

cred ca va trebui sa folosesc un releu care sa inchida circuitul de test mode/limp mode in loc la firul legat direct de la controller ... anyway, shurubareala asta este toata distractia de fapt :)

Bine ca ai testat.....

La instalare imi amintesc discutia cu firul negru, care pana la urma a fost legat direct la pompa. "Sistemul" a fost legat la masa pana la final ???
STI 2008

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #296 on: May 12, 2015, 00:54:30 AM »
clean install, bafta la proiect
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #297 on: May 12, 2015, 09:27:03 AM »
clean install, bafta la proiect

mersi :), este almost clean ca acolo in portbagaj este un pic zimtzata taietura in jurul rezervorului -  sa se vada ca aia a fost facuta de mine :)
(dar o sa-i pun ceva chestie din cauciuc sa fie ok)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #298 on: May 12, 2015, 09:59:13 AM »
am apasat cum sa nu .. am apasat pana am terminat apa distilata din rezervor (am un parbriz foarte curat acum :) ) doar ca nu s-a activat limp mode-ul pe ECU, deci conform planului de testing am gasit o mica problemutza :)

cred ca va trebui sa folosesc un releu care sa inchida circuitul de test mode/limp mode in loc la firul legat direct de la controller ... anyway, shurubareala asta este toata distractia de fapt :)

Bine ca ai testat.....

La instalare imi amintesc discutia cu firul negru, care pana la urma a fost legat direct la pompa. "Sistemul" a fost legat la masa pana la final ???




Deci , sistemul in principiu pare ca functioneaza  - deci ma gandesc ca are ceva masa :) - cu exceptia la firul verde "Boost safe"

Acest fir verde despre care AEM zice ca este "1.7A Low Side output. Grounded when error condition exists." este legat momentan direct la partea din mufa verde de sub bord care este legata la pinul B135 27 de pe Ecu adica "Delivery (test) mode connector" despre care manualul zice ca are 12-14V cu engine on si "When connected: 0".

Altfel zis cand apare eroarea (care apare in mod corect pe controller - vad led-ul) ar trebui sa se activeze "ground-ul" si sa "aduca" B135 27 la 0.
Nu prea am eu treaba cu partea electrica dar cred ca acest "1.7A Low Side output. Grounded when error condition exists." cand se pupa cu 12-14V de pe pinul de la ECU nu rezulta 0 cat as vrea eu.

Deci, dupa etapa 1 in care trebuie masurat acolo cine ce are si ce da mai departe :) estimez ca va trebui sa pun un releu care sa fie "energizat" cand este cazul de catre firul verde de la AEM cu "1.7A Low Side output. Grounded when error condition exists." si sa inchida practic cele 2 capete ale mufei verzi OEM de sub bord.

Poate ca capatul de la mufa verde care momentan nu este folosit are un ground mai puternic (daca exista asa ceva) decat 1.7A Low Side output ...
« Last Edit: May 12, 2015, 10:01:25 AM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #299 on: May 16, 2015, 12:20:27 PM »
deci, am lamurit problema de mai sus, eu fiind un "mare specialist electrician"  (in sensul de nici vorba) nu am inteles bine ce inseamna 0V si ce inseamna ground :) in sensul ca sunt 2 chestii diferite :)
altfel zis mufa de test mode de sub bord cand este inchisa/mufata pe respectivul circuit se ajunge la 0V deci altfel spus rezolvarea este cum banuiam mai sus un releu care "inchide" mufa de test mode atunci cand este energizat de firul de ground care vine de la controller-ul AEM (pe acest fir este ground doar cand controller-ul detecteaza o problema)