2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #320 on: July 25, 2015, 08:33:52 AM »
Cu/La cat au crescut g/s ?
STI 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #321 on: July 25, 2015, 09:00:48 AM »
pe g/s masurate de MAF urca pana spre 390g/s
pe g/s calculate pe baza hartii de VE sunt mult mai putine (pana spre 350g/s)  - ceea ce pare logic avand in vedere ca valorile din tabela de VE au fost coborate pentru a "acoperi" diferenta de afr generata de meth injection ... 

azi ma duc pana dupa Zalau ... deci log-uri la greu :) 

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #322 on: July 25, 2015, 12:00:37 PM »
pe g/s masurate de MAF urca pana spre 390g/s
pe g/s calculate pe baza hartii de VE sunt mult mai putine (pana spre 350g/s)  - ceea ce pare logic avand in vedere ca valorile din tabela de VE au fost coborate pentru a "acoperi" diferenta de afr generata de meth injection ... 

azi ma duc pana dupa Zalau ... deci log-uri la greu :) 

WOW ! Sfanta vaca, o gramada de grame pe secunda. Tare ! Well done !

Evident ce zice MAF-ul ma interesa...
Have fun la logat ! :)


STI 2008

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #323 on: July 26, 2015, 14:21:48 PM »
:D iuhuu  , in sfarsit ai pus si sist de meth pe masina ... asteptam logurile :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #324 on: July 26, 2015, 15:27:13 PM »
:) da da :)
mai am una alta de reglat si apoi o sa fac cateva ture comparative cu virtual dyno-ul din romraider sa vedem asa estimativ diferenta dintre harta pe benzina simpla si cea cu meth ...

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #325 on: July 29, 2015, 00:46:56 AM »
ca o mica "paranteza" de la subiectul principal, azi am "participat" (eu doar cu partea de reglare soft de dupa si cu ideea :) ) la modificarea injectoarelor oem de 565cc (fostele mele injectoare) in injectoare de aprox. 870cc  - prin inlaturarea "capacelor" din varf

la final arata la fel ca in pozele de aici de exemplu
http://www.realhomemadeturbo.com/forum/index.php?topic=605.0
http://clubsub.org.nz/forum/showthread.php?42569-Decapping-top-feed-injectors-how-to
ideea fiind ca se inlatura capacelul cu cateva gaurele si ramane ditamai "gauroaia" :)

si chiar merge fara probleme la noua capacitate :)
« Last Edit: July 29, 2015, 00:58:02 AM by andea79 »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #326 on: July 29, 2015, 07:53:22 AM »
Nu crezi ca s-a "pierdut" din capacitatea de pulverizare in felul asta?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #327 on: July 29, 2015, 08:45:40 AM »
cu siguranta s-a pierdut - cat nu se stie :) - dar sunt pe un forester xt cu turbo mai mare si alte modif pe care injectoarele de  565cc nu mai faceau fata deloc: injector duty cycle ajungea la max (107%) , afr lean de la 5500-6000rpm in sus, masina mergea in nas ... etc ...

acum in schimb totul este ok :)
cel putin dpdv al alimentarii cu benzina .. este sa fie :)
« Last Edit: July 29, 2015, 15:31:44 PM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #328 on: July 29, 2015, 19:46:42 PM »
wow ff tare ideea cu injectoarele !
cat scoate foresterul ? ce mods are turbo etc
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #329 on: July 29, 2015, 21:05:56 PM »
forester-ul asta este intr-o continua "transformare" :)
acum are: fmic cu galeria de admisie montata invers, turbo vf22 (avea vf48-ul meu pana s-a imprastiat :) ), injectoarele modificate, admisie custom, evacuare catless custom, motor refacut  cu interne schimbate - daca bine retin este un ej20 de 2l si un pic cu alte axe cu came  - nu cele originale  - si supapele largite , cutie de sti in 6 trepte .. si nu mai stiu .. altele pe acolo :)

asta de aici https://www.facebook.com/septy.junior.7/photos?pnref=lhc daca merge feisbucu

in rest ce sa zic, nu stiu exact "cat scoate" ca nu avem dyno prin zona dar estimat asa din avion dupa g/s de aer intrate in motor inspre 300 la roata / 360-370 la motor (cu turbina mea mergea pe loguri ca si STI-ul meu cand era stage 2), acuma cu vf22-ul inca nu am terminat setarile, trebuie sa o trec pe speed density si inca cateva de rezolvat (meth injection poate :) )
 
« Last Edit: July 29, 2015, 21:07:48 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #330 on: July 30, 2015, 20:28:43 PM »




tabelele actuale de VE, prima este folosita de setarea pentru benzina, a doua de setarea cu meth injection
(a doua este cu valori mai mici pentru a "acoperi" injectia de meth care are ca efect imbogatirea afr-ului )

ambele sunt inca work in progress, dar masina functioneaza foarte ok so far ...
« Last Edit: July 30, 2015, 20:30:39 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #331 on: August 01, 2015, 21:28:40 PM »
Tuning Club Cluj :)

Sala de asteptare




Sala de operatii


Oare incape daca o impingem toti ?


Hmmm


*All subarus powered by MerpMod :)

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #332 on: August 01, 2015, 22:09:47 PM »
Apai puteai sa te prinzi cumva si pe tine intr-o poza :)
STI 2008

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #333 on: August 01, 2015, 22:39:12 PM »
Ba ce orgii trageti pe-acolo.  :D :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #334 on: August 01, 2015, 22:49:31 PM »
nu m-am gandit sa-mi trag un selfie ce sa fac :)

... destrabalare cu D mare ... doar mi-am bagat mufa (tactrix-ul adica) in 3 diferite ..
« Last Edit: August 01, 2015, 23:04:40 PM by andea79 »

KET

  • 3921
Răspuns: 2008 STI
« Reply #335 on: August 02, 2015, 05:32:44 AM »
Orgie
 :D

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #336 on: August 02, 2015, 23:00:39 PM »
sa completez si cu ce ne-am distrat, de exemplu la celalalt STI (nu al meu si nu al lui Mihai) care este 100% stock - cel putin deocamdata - am pregatit un rom cu 3 harti (6 de fapt dar 1,4,5,6 sunt la fel momentan) si restul chestiilor: CEL flash on knock, LC, FFS ..etc ...
prima harta pentru benzina de 95 cu boost asemanator OEM
a doua harta pt consum minim - benzina de 95 si fara boost (wastegate spring de fapt)
a 3-a harta mai agresiva , pt.benzina de 100 si boost spre 17 psi & stuff ...

la mine am introdus/testat o noua tabela de compensari ale tabelei de VE in functie de temperatura de pe admisie - sa o folosim ca o solutie temporara pana mut IAT-ul dupa clapeta de acceleratie ...

pe forester, dupa modificarea/setarea injectoarelor de dinainte  - nimic special, cateva reglaje minore dar de saptamana viitoare il trecem pe speed density si pe ala ... :)

iar Mihai...o sa zica el daca vrea :) isi indeasa ceva chestii noi sub capota :)
« Last Edit: August 02, 2015, 23:06:29 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #337 on: August 07, 2015, 00:32:16 AM »
si ca o paranteza zic eu interesanta de la "clubul de tuning" :)

la forester-ul xt 2004 de mai sus nu functioneaza flat foot shifting-ul  - > senzorul de ambreiaj este legat in mod normal la unitatea de cruise control - care nu mai exista pe masina - pe scurt ECU nu stie daca este sau nu este apasat ambreiajul deci nu stiu din cod cand sa activez FFS-ul

in acelasi timp insa, ECU are intrare si primeste semnal cand este apasat butonul de dezaburire deci am zis sa facem FFS-ul in functie de defogger nu de clutch

mai exact, se "trage" un fir de la senzorul de ambreiaj catre intrarea in ECU aferenta dezaburirii, astfel incat de cate ori se apasa ambreiajul ecu sa vada acest lucru  - chiar daca el crede ca este dezaburirea (12V cand nu e apasat, 0 cand este) iar in pasul doi voi modifica un pic codul astfel incat FFS-ul sa se activeze in functie de dezaburire care de fapt este ambreiaj :)

nu stiu cat de coerent m-am exprimat dar eu sunt incantat de ideea avuta :)


   

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #338 on: August 07, 2015, 07:58:21 AM »
Deci asta mestereati voi acolo... :)
Frumoasa ideea.

Sa inteleg ca la iarna Septi va face muschi la picior ca sa isi dezghete luneta ? :)

Si senzorul de ambreiaj lucreaza la fel ca dezaburirea (12 pe Off si 0 pe On) ?
STI 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #339 on: August 07, 2015, 08:48:34 AM »
din cate am vazut dezaburirea ar trebui sa mearga oricum , intrarea in ecu doar "informeaza" ecu ca dezaburirea a fost pornita ...