2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #420 on: January 13, 2016, 12:11:23 PM »
mersi mersi de sugestii... oil feed line-ul a venit cu turbina asta adica nu mai este cel stock ...
cat despre cauza ce sa zic, in apararea ei a trecut prin 2 motoare imprastiate cu shpan in ulei &stuff plus anul trecut cand mi-a inghetat catch can -ul baga ulei pe evacuare din cauza presiunii uleiului de pe retur ... dupa dezghet si-a revenit dar probabil s-au adunat toate intr-un final :)
ziceam ca avea joc de ceva vreme dar parca cautam motiv sa o schimb cu ceva cu spool mai bun ... :)

cat despre reclama ce sa zic..asa-i la amatori se mai strica chestiile, si la profesionisti se strica doar ca ei nu zic :)

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #421 on: January 13, 2016, 12:25:52 PM »
eu cand mi-am schimbat oil feed line-ul l-am si imbracat in protectie termica sa fiu eu nebun, poate te ajuta...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #422 on: January 13, 2016, 12:30:15 PM »
da, poate fi ... eu aveam turbina in turbo blanket & stuff...

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #423 on: January 13, 2016, 12:48:47 PM »
din ce am citit si ce am mai vazut e greseala asta fara bronze carriers, mai bine un heatshield metalic
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #424 on: January 13, 2016, 16:47:38 PM »
cand ai TMIC ca mine :) folosesti si turbo blanket si scut metalic  si tot ce mai poti (si nu vreau FMIC) :)

stiu ca este un debate kilometric despre turbo blanket -> daca-i ok sau sau nu cu pareri si teste impartite -> eu mi-am asumat chestiunea cu sau fara bronze carriers ...

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #425 on: January 13, 2016, 18:30:17 PM »
s-a terminat azi autopsia la turbo, hotside-ul/turbina a scapat 100% deci poate fi reutilizat iar coldside-ul/compresorul nu arata tocmai bine :)




se pare ca bucatile rupte din paleta au incercat sa iasa afara :)
si de asemenea se pare ca am gasit toate bucatile "mari" in intercooler :)

Muttley

  • 4928
Răspuns: 2008 STI
« Reply #426 on: January 13, 2016, 18:35:49 PM »
Ce-s "bronze carriers"?? Google nu m-ajuta.

Ce faci cu bucatile mici care-i posibil sa fi trecut de IC?
Intreb pentru ca am dezvoltat o legatura emotionala cu masina ta, ultima oara cand m-a ingrozit ceva in halul ala eram intr-un parc de distractii in occident. Si-mi pasa  :'(
WRX SW 2002

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #427 on: January 13, 2016, 18:53:56 PM »
scuze de o/t http://www.turbodynamics.co.uk/services/turbo-upgrades/ball-bearing-upgrades/

eu la spec -c am tmic cu turbo heat shield si e check si la track, la sf zilei imi dau doar cu parerea poate te ajuta cu ceva...
« Last Edit: January 13, 2016, 18:57:22 PM by STI »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #428 on: January 13, 2016, 19:03:49 PM »
Ce-s "bronze carriers"?? Google nu m-ajuta.

Ce faci cu bucatile mici care-i posibil sa fi trecut de IC?
Intreb pentru ca am dezvoltat o legatura emotionala cu masina ta, ultima oara cand m-a ingrozit ceva in halul ala eram intr-un parc de distractii in occident. Si-mi pasa  :'(

pe pagina asta http://www.hybridturbos.com/services/turbo-upgrades
gasesti detalii despre bronze ball bearing carriers

din cate stiu Garret GTX CHRA-ul este "dual ball bearing ceramic"  - sper sa nu gresesc ...
(aici https://garrett.honeywell.com/about/turbo-bulletin/tech-corner/garrett-by-honeywell-ball-bearing-turbochargers/ se lauda garret ca GTX-urile sunt ceramic ball bearing)

legat de bucati mici mai exact gen pilitura / span -> nu fac nimic spectaculos sa zic asa :) adica nu o sa dau jos galeria de admisie si/sau motorul sa il curat, vom curata foarte bine intercooler-ul si dai 'nainte ... daca patesc ceva supapele de admisie va fi motiv de engine rebuild  ;D

si in rest ce sa zic, pana pe saptamana viitoare nu concept sa nu fie gata, 2-3 zile sa vina "instalatia" din Germania, intre timp se curata piesele si sapt. viitoare o chinuim din nou :) cu spool mai bun speram :)
« Last Edit: January 13, 2016, 19:20:21 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #429 on: January 13, 2016, 19:14:32 PM »
scuze de o/t http://www.turbodynamics.co.uk/services/turbo-upgrades/ball-bearing-upgrades/

eu la spec -c am tmic cu turbo heat shield si e check si la track, la sf zilei imi dau doar cu parerea poate te ajuta cu ceva...

stiu ce zici , pentru mine e important turbo blanket-ul si heat shield-ul impreuna cum le am, in trafic de vara oras normal fara paturica nu puteam tine mana pe intercooler apoi cu paturica deja tineai lejer mana :)

si financiar momentan imi este mai ok varianta de care ziceam cu GTX3071R pentru ca altfel, asa ca plan de viitor, ar fi un engine rebuild cu stroker dus la 2.8L si un Borg Warner - daca tot mi-a facut pofta Ratzalarul cu a lui... care are un flow maxim foarte bun si spool stockish ...

puiu

  • 786
Răspuns: 2008 STI
« Reply #430 on: January 13, 2016, 22:09:36 PM »
In cel mai rau caz iti ramane vreo bucatica lipita pe vreun scaun de supapa din cauza de orientare. Foarte probabil ca le va suge si le va vaporiza. Am mai vazut turbine scoase pe esapament.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #431 on: January 14, 2016, 00:02:35 AM »
ouch ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #432 on: January 15, 2016, 17:42:48 PM »
dupa diverse calcule si cautari in cele din urma se pare ca va rezulta un soi de mic frankenstein de turbina :)
mai exact CHRA GTX3071R + hotside-ul meu de Blouch Dom 3 XTR + coldside/compressor housing de MDX555
ETA 5 zile lucratoare deci ... voi fi la limita sa fie gata sapt. viitoare :)

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #433 on: January 15, 2016, 18:14:56 PM »
sa inteleg ca ti-a placut ideea mea :) bafta cu turbina
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #434 on: January 15, 2016, 20:14:25 PM »
da, eu utilizez/verific sugestiile primite :)
am povestit si cu cei de la turbo dynamics si ei au venit cu ideea sa-mi dea un compressor housing facut de ei care sa aiba astfel inlet-ul marime stock sa nu trebuiasca sa trec la turbo inlet de 3" plus aveau un termen de livrare mai bun ca ceilalti :)
si au confirmat in discutii faptul ca utilizeaza chra garrett gtx pe mdx555-ul lor ....

Răspuns: 2008 STI
« Reply #435 on: January 21, 2016, 19:12:56 PM »
Nu am intrat de ceva vreme pe forum si acum nu imi place ce vad :( Chiar daca iti doresti 2.8 eu sper sa nu fie nevoie. Daca pot sa te ajut cu ceva astept un semn de la tine. Iti tin pumnii.
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #436 on: January 21, 2016, 19:44:39 PM »
:) s-a imprastiat o turbina...cea noua este pe drum...adica nimic tragic la urma urmei :) mersii de suport :)
si partea buna: more power cu better spool  ;D


andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #437 on: January 21, 2016, 20:07:56 PM »
adevaru-i ca abia astept sa ajunga o data .. sa am de shurubarit din nou ... new turbo - new tune :)

am facut aici o mica suprapunere a hartilor de eficienta, GT3076R fiind vechea si GTX3071R fiind cea noua


(punctuletele galben si portocaliu reprezinta pe unde "ma plimbam" pe harta de eficienta a lui GT3076R pe baza logurilor ... )

si aici ar fi prezentarile
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/sites/default/files/default_images/turbogroup/catalog_pdf/Garrett_GT3076R_700382-12.pdf
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/sites/default/files/default_images/turbogroup/catalog_pdf/Garrett_GTX3071R_803712_1.pdf

deci more power va fi cu siguranta  ;D
legat de spool, nu stiu daca va fi mai bun sau nu , teoretic compressor wheel-ul este mai mic si ar ajuta la spool dar in acelasi timp hotside-ul este acelasi deci .. in cel mai rau caz acelasi spool ...  
« Last Edit: January 21, 2016, 20:10:12 PM by andea79 »

Răspuns: 2008 STI
« Reply #438 on: January 21, 2016, 20:16:48 PM »
Sunt curios cum se va comporta fata de GT3071R-ul meu. Initial voiam si eu gtx dar m-am zgarcit la diferenta de bani.
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2008 STI
« Reply #439 on: January 21, 2016, 20:39:34 PM »
tin minte din log-urile tale ca aveai spool mai bun cu cateva sute rpm ... sper sa-l imbunatatesc si pe al meu :)