2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #520 on: April 30, 2016, 23:21:13 PM »
:)) crazy fuck ! abea astept sa imi aduc masina akas ..sa mai ''surubaresti'' si pe la gc8 meu
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: 2008 STI
« Reply #521 on: May 14, 2016, 22:41:26 PM »
Eu in continuare cred ca ar trebui sa le predai niste cursuri "tunerilor" din aceasta tara despre cum se face... ::)
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #522 on: May 14, 2016, 22:51:50 PM »
no, dar ce-ti veni asa brusc ? :)
plictiseala pe forum ?

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #523 on: May 15, 2016, 00:07:51 AM »
sau ai avut ceva experienta noua si interesanta ? :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #524 on: May 16, 2016, 10:09:34 AM »
ce ziceti de un tocator de carne ?



sco

  • 736
Răspuns: 2008 STI
« Reply #525 on: May 16, 2016, 10:14:11 AM »
Las-o pe iarna, cand se coc porcii si ai de facut carnati :)

In alta ordine de idei, nu stiu ce e in poza. Enlighten me.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #526 on: May 16, 2016, 10:20:00 AM »
Ce-i ala, un reductor?  ???
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2008 STI
« Reply #527 on: May 16, 2016, 10:28:26 AM »
Reduce aerul la dimensiuni mai mici.
Compresor "melcat", bun pentru aspirate gen BRZ.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #528 on: May 16, 2016, 10:31:19 AM »
iep :), twin screw supercharger ... care rimeaza bine cu twincharging :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2008 STI
« Reply #529 on: May 16, 2016, 10:44:17 AM »
Pentru Mx-5? Deja ti-a ajuns cu aspiratu' ? :D ;D

Răspuns: 2008 STI
« Reply #530 on: May 16, 2016, 11:04:26 AM »
Pai vad ca lucrezi in continuare in incercarea de a face motorul de 2.5 indestructibil  :D :D :D

Si oricum mi-au ramas niste lucruri in cap despre tunerii din tara asta care vor sa ia si pielea de pe tine pentru nimic. De asta sunt asa pornit  ;D
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #531 on: May 16, 2016, 11:14:02 AM »
mda ... am vrea noi indestructibil ... ca tocmai ne gandim mai multi aici cum sa montam un tocator de carne ca mai sus si cele mai multe semne de intrebare sunt la rezistenta motorului :) :)


moguai

  • 2814
Răspuns: 2008 STI
« Reply #532 on: May 16, 2016, 11:21:42 AM »
hold your horses. te gandesti la un supercharger pt sti? sau n am inteles bine? ca fix despre asta citeam si eu ieri si nu am gasit/aflat inca daca a si reusit cineva. dar ideea e fix ce trebuie... big pawa sub 3500 rpm.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #533 on: May 16, 2016, 11:30:28 AM »
full boost 2000 rpm :)

sunt destui care au facut ... diverse aranjamente ...

moguai

  • 2814
Răspuns: 2008 STI
« Reply #534 on: May 16, 2016, 11:40:05 AM »
o sa fii regele soselelor  ;D
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #535 on: May 16, 2016, 11:46:39 AM »
nu sunt singur ... am facut o echipa interdisciplinara de posesori de STI doritori :)

dar mai avem destule chestii de gandit/procesat, de exemplu:

 - aranjamentul :  filtru de aer -> turbo -> supercharger -> intercooler  sau filtru de aer -> turbo -> intercooler -> supercharger
asta atat dpdv functionarii  cat si dpdv al aranjarii in comp. motor ...

 - cum se face bypass-ul SC-ului cand se inchide clapeta de acceleratie / sau modificam galeria de admisie pt. a integra SC-ul in ea/dupa clapeta

 - size-ul/PR-ul SC-ului  

....


cauta twincharge Subaru ... si gasesti cateva exemple ... nu chiar cum vrem noi ca aranjament si cu TMIC si alti pitici dar twincharge oricum :)
« Last Edit: May 16, 2016, 11:56:21 AM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #536 on: May 16, 2016, 12:16:16 PM »
super tare , ma mut la cluj daca aveti nevoie de ajutor :))
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #537 on: May 16, 2016, 14:42:40 PM »
super tare , ma mut la cluj daca aveti nevoie de ajutor :))

pare interesanta tzigania nu ? :)


andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #538 on: May 16, 2016, 15:14:36 PM »
din cate am citit/studiat/inteles pana acum (si scriu aici ca poate mai au chef sa citeasca si altii si poate nu am inteles bine tot) ar fi asa:

 - supercharger-ul (SC) de tip twin screw comprima un volum fix de aer la fiecare rotatie completa, indiferent de presiunea acestuia la intrarea in SC
 - altfel zis un SC cu capacitatea de 1.5L va introduce mai departe 1.5L la fiecare rotatie, iar daca are o fulie cu raport de exemplu 1.5 inseamna ca la fiecare rotatie a motorului va introduce 2.25L de aer (SC se va invarti de 1.5 ori)
 - motorul nostru de 2.5L foloseste ~1.25L la fiecare rotatie de crankshaft deci combinat cu un SC cu capacitate de 1.5L si pressure ratio/fulie de 1.5 rezulta ca la fiecare rotatie vom avea o pressiune de ~11.8psi (aferent unui PR de 1.8 ) indiferent de rpm
 - daca avem un turbo inainte de SC, SC-ul comprima mai departe volumul de aer primit de la turbo deci PR-ul turbinei se multiplica cu PR-ul SC-ului pentru a rezulta PR-ul final
 - deci, daca avem o turbina care genereaza 10psi cu un PR de ~1.68 combinata cu SC-ul de mai sus cu PR de 1.8 va rezulta un PR final (in caz ideal) de 3 adica presiune de ~29.8psi
 - conform exemplului de mai sus daca turbina genereaza 15psi va rezulta o presiune finala de 38.8psi  :o
 - avand in vedere ca nu vreau sa se ajunga la astfel de mega presiuni trebuie calculate/ales cu atentie SC-ul/fulia acestuia si chiar turbina - citisem ca turbina ar trebui dimensionata de fapt in functie de capacitatea motorului supercharged adica in exemplul nostru 4.5L (1.5L*1.5PR*2)
 - in prima faza nu voi schimba turbina, ma gandesc sa testez initial doar SC-ul (fara turbo) si cu ceva fulie cu raport mai mic de exemplu 1.2-1.3 si apoi introdusa si turbina si lasat boost-ul generat de turbo la valori foarte mici si oricum sunt toate sansele ca hotside-ul turbinei sa nu faca fata
« Last Edit: May 16, 2016, 18:33:16 PM by andea79 »

moguai

  • 2814
Răspuns: 2008 STI
« Reply #539 on: May 16, 2016, 15:26:58 PM »
am impresia ca TSI ul de la vag are si SC si Turbo. poate te mai inspiri de acolo cu diverse informatii
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.