2008 STI
Subaru club Romania

2008 STI

moguai

  • 2814
Răspuns: 2008 STI
« Reply #560 on: May 16, 2016, 16:59:46 PM »
e cazul sa incepi sa te apuci si de soft, macar asa ca proof of concept
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #561 on: May 16, 2016, 17:01:03 PM »
nu trebuie nimic in plus fata de ce exista deja  ... acolo suntem in loja :)

nu ziceam mai devreme ca avem di tate ?

Ratzalaru

  • 322
  • It's all about the road...
Răspuns: 2008 STI
« Reply #562 on: May 16, 2016, 17:11:56 PM »
pai in prima faza mergem cu ce avem si cu wastegate-ul deschis maxim si redus la maxim spring pressure-ul ... ce sa facem
si apoi vedem :) :)

vezi ca ziceai ca ai ceva wastegate ce tine presiune mai mica - ar putea fi folositor :)

Da da... l-am cautat deja :))))) e in masina :)))))
STI 2008

moguai

  • 2814
Răspuns: 2008 STI
« Reply #563 on: May 16, 2016, 17:40:32 PM »
pai ce sa zic baieti, testati testati si dupaia ne ziceti si noua reteta castigatoare  ;D ;D ;D
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #564 on: May 16, 2016, 18:59:22 PM »
ca si aranjare in prima faza ma gandesc la ceva de genul



cu cateva modificari :

- la turbina mea care este in locatie stock trebuie "invartita" partea de compresor astfel incat iesirea sa dea in partea cu SC-ul / sa intre in SC
- iesirea din SC sa mearga spre intercooler-ul meu top mount


cu putina grija ar trebui sa scap minim invaziv in aceasta faza .... hopefully :)


« Last Edit: May 16, 2016, 19:03:01 PM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2008 STI
« Reply #565 on: May 16, 2016, 19:35:03 PM »
mda nu ma asteptam sa mai pastreze a/c ... ma asteptam sa faca miscarea clasica sa renunte la a/c sa mutea servo si alternatoru si compresoru sa stea in loc de servo
super tare set-up !! 8)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #566 on: May 16, 2016, 19:37:39 PM »
cum sa renuntam la AC ?  :o
doar e masina de strada adica stat in trafic, caldura ... croshetam cumva toate fara sa renuntam la nimic, lasam totul cum este doar mai inghesuim ceva in plus :) :)

Răspuns: 2008 STI
« Reply #567 on: May 16, 2016, 20:47:31 PM »
Cred ca ma bag si eu  ;D
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #568 on: May 16, 2016, 21:14:11 PM »
te rezolvam cu placere :) numai un pic de rabdare sa definitivam/testam reteta :)

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2008 STI
« Reply #569 on: May 16, 2016, 21:17:07 PM »
 :o :o :o super tare ...
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Răspuns: 2008 STI
« Reply #570 on: May 16, 2016, 22:55:53 PM »
Din poza de mai sus inteleg ca a mai fost testat. Ai idee de ceva rezultate?
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #571 on: May 16, 2016, 23:13:04 PM »
ceva rezultate sunt :)

asta este un thread cu poze & detalii pe nasioc
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1688562&highlight=compound

avea la un moment dat 400Nm cuplu la 2000rpm :) ... si destule surprise/probleme tehnice :)

Răspuns: 2008 STI
« Reply #572 on: May 17, 2016, 17:05:51 PM »


avea la un moment dat 400Nm cuplu la 2000rpm :) ... si destule surprise/probleme tehnice :)


Tesla  ;D ;D ;D
Because in a split second, it's gone. - Ayrton Senna

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #573 on: May 17, 2016, 23:58:36 PM »
doar ca in linkul de mai sus de pe nasioc , masina nu este din punctul meu de vedere un exemplu decat ca idee de cum incap in compartimentul motor chestiile ... ca in rest au facut un setup similar TSI-ului si super mega complicat  ....

daca ai rabdare de citit poti gasi mai multe detalii interesante aici
http://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=174690
http://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=267889
http://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=173617
....

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #574 on: June 22, 2016, 22:26:06 PM »


dupa numeroase calcule si dezbateri legate de alte modele de superchargere ... azi l-am luat pe asta, ca era la pret bun :)

capacitate de 1.32L per rotatie , ma gandesc sa folosesc o fulie cu raport de 2 (sunt ok si la ture maxime 2 * 7300rpm max motor = 14 600 rpm max SC), adica sa "introduca" 2.64L per rotatie de motor adica boost de 16.34psi asa din avion :) ....




« Last Edit: June 22, 2016, 22:31:32 PM by andea79 »

moguai

  • 2814
Răspuns: 2008 STI
« Reply #575 on: June 22, 2016, 22:34:37 PM »
16.34 psi doar din SC, mai face si turbina ceva boost, right?
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #576 on: June 22, 2016, 23:05:45 PM »
15-16psi ar fi punctul de pornire ... teoretic de la 2000rpm ....
apoi vreau sa merg cum ziceam pe varianta de boost compound adica daca turbina face presiune de 15psi / pressure ratio 2 ar trebui sa rezulte un pressure ratio final de 4.2  adica 47psi  ;D

daaar, cum nu vreau sa arunc bielele prin capota , o sa am un bypass partial la supercharger la ture mari sa pot controla cumva presiunea maxima ...

moguai

  • 2814
Răspuns: 2008 STI
« Reply #577 on: June 22, 2016, 23:07:12 PM »
Pai da, sa nu omori iar turbina. Oricum, suna fabulos ce vrei sa faci. Daca tine si restul motorului ar trebui un 500cp minim sa ai in peak...
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2008 STI
« Reply #578 on: June 22, 2016, 23:10:28 PM »
de ce numai 500 ?  ;D

Răspuns: Răspuns: 2008 STI
« Reply #579 on: June 22, 2016, 23:11:52 PM »
de ce numai 500 ?  ;D
Da cat vrei nesatulule?!   ;D