SUBARU LEGACY 2.0 I CVT VERSUS TOYOTA AVENSIS 2.2 DIESEL
Subaru club Romania

SUBARU LEGACY 2.0 I CVT VERSUS TOYOTA AVENSIS 2.2 DIESEL

SUBARU LEGACY 2.0 I CVT VERSUS TOYOTA AVENSIS 2.2 DIESEL
« on: May 09, 2012, 10:14:43 AM »
SALUT

Sunt posesorul uni Legacy pe benzina 2.0 i cvt,ultimul model full dotat.Am ezitat mult pana am ales aceasta masina,dar in final a meritat  asteptarea si efortul.In ultimele trei luni ale anului trecut am cautat foarte mult o masina care sa ma satisfaca ca dinamica si stabilitate,in limita unui buget rezonabil evident.Detineam o toyota avensis de 150 cp full dotata care poate multe dar nu prea stie sa stea in curbe.este o masina foarte buna si foarte fiabila,dar eu doream altceva,mai ales cu cutie automata.Analizand site-urile de drive test am ramas putin dezamagit de opinia unora cum ca legacy-ul ar accelera slab si ca in general  nu ofera senzatie de sportivitate.asa ca am decis ca voi cumpara o honda;dar in ultimul moment am decis sa fac un drive test la cluj napoca,cu un legacy cvt pe benzina.am ramas placut surprins de  robustetea,dinamica si stabilitatea pe curbe.am testat-o cam 100 km ,dupa care am luat decizia sa o cumpar.
la inceputul anului mi-a sosit masina si de atunci am rulat cu ea cam 6000 km.
din punctul meu de vedere masina aceasta este una de exceptie la cati bani face.
in primul rand dinamica si stabilitatea pe curbe este net superioara fata de toyota avensis.practic nu se pot compara.accelerarea nu este fulminanta daca nu stii sa o accelerezi sau nu nu folosesiti padelele de pe volan.dupa ce te inveti cu cutia autoamata cvt si padelele de pe volan,nu-ti mai sta nimic in cale.va rog sa ma credeti ca fac cam 1500 km pe luna inafara orasului si de cand am masina,fara sa fortez,NU mai mai depaseste nimic pe sosea.nu ma laud,nu sunt vitezoman si nici un super sofer,dar masina asta te scoate din toate belele,evident in limita bunului simt.practic poti face depasiri cu viteza 2 la 120 la ora in 6000 de ture extrem de rapid,iar cu a treia pana la 160 la ora.iar motorul NU moare niciodata ci chiar ofera putere pe intreaga plaja de turatie.nu se plafoneaza deloc.poti sa treci din viteza a sasea direct in a doua la 100 la ora intr-o fractiune de secunda,si asta doar datorita cutiei exceptionale si a padelelor de pe volan.de aceea in traficul de la noi poti sa faci depasiri extrem de rapide,pe care altii nu le pot face.
daca vrei sa conduci lejer,totul este ok,nu vei simti niciodata felul in care masina schimba vitezele,doar ca aceasta masina te imbie sa o conduci sportiv.
despre dinamica,franele si stabilitatea in viraje-nu avem ce sa mai discutam-este bestiala masina.am condus-o cu  80-100 la ora pe drum de munte cu zapada,polei,gheata si mazga la un loc,pe un drum de circa 30 km in urcare si coborare.am ramas socat de stabilitatea si directia masinii.iar despre cate BMW-URI X5 AUDI Q7 SI ALTE ASTFEL DE SUVURI am depasit pe acest drum nu mai tin minte demult.pur si simplu sistemul de tractiune integrala de la aceasta masina este bestial.
toata problema este ca iti confera un sentiment de siguranta extrem de inalt si intr-un fel te impinge la limita in utilizare.si asta nu este bine.
in final as dori doar sa intaresc ca ceea ce sustin cei de pe site-urile de drive test NU este adevarat-masina acelereaza foare tare -mai ales intre 60 si 140 km /ora;intr-adevar daca dai talpa ca nebunul din prima,atunci nu va tasni,dar daca ajungi sa intelegi cutia si dinamica masinii,atunci va garantez ca pe drumurile virajate de la noi,in depasiri si aglomeratie ,NU veti avea rival.Repet,de cand am aceasta masina.nu mai discut cu bmw,audi sau alte marci;exceptie fac cei care detin masini mult mai tari,full dotate pe partea de stabilitate si tractiune si stiu sa stea in curbe-foarte ,foarte putini insa;evident ca in linie dreapta pe distante lungi,s-ar putea sa ti-o iei de la motoare mai tari.
personal cred ca in clasa ei,aceasta masina nu are rival,pentru situatii echivalente evident.adica masina face toti banii si poate fi condusa chiar super sportiv.
la consum lucrurile nu stau rau deloc.in oras,in cluj napoca,cu dealuri multe,motor neincalzit pe distante scurte ,consuma cam 14 litri iarna.acum nu depaseste 11 la suta.
inafara daca conduci normal ,inclusiv cu reprize de 120 la ora in a doua-nu foarte multe-consuma cam 8-masina este noua,are doar 6000 km.daca conduci super sportiv-adica cu multe prezie de a 2 si a treia pana la limita de 6500 ture,atunci te duci in 10-11 litri.dar merita din plin diferenta pentru senzatiile oferite-distractie totala.prin urmare fata de ceea ce poate masina nu este un consum exagerat.

CONCLUZIE:
SUBARU LEGACY 2.0I CVT FACE TOTI BANII,IAR CA SPORTIVITATE SI DINAMICA VA DEPASI ORICE MASINA DIN CLASA EI,LA ACELASI PRET. DACA VA PLACE CONDUSUL SPORTIV,DAR DORITI SI CONFORTUL UNEI LIMUZINE,SPATIU SI CEI 2-3 LITRI DE BENZINA IN PLUS NU SUNT O PROBLEMA,ATUNCI ALEGETI CU INCREDERE ACEASTA MASINA-NU VETI REGRETA DELOC.UITATI DE TOYOTA,OPEL,RENAULT,BMW,AUDI SAU ALTE MARCI.

pentru detalii:0744470701


MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT VERSUS TOYOTA AVENSIS 2.2 DIESEL
« Reply #1 on: May 09, 2012, 10:47:58 AM »
Bun venit si multimim de comparatie! Cred ca esti primul posesor de Legacy CVT pe forum. Sper ca nu ma insel.

Faza cu numarul de telefon de la sfarsit foarte tare :D

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: SUBARU LEGACY 2.0 I CVT VERSUS TOYOTA AVENSIS 2.2 DIESEL
« Reply #2 on: May 10, 2012, 13:19:33 PM »
Bine ai venit,niste poze cu masina!
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))