OUTBACK 2.5i CVT
Subaru club Romania

OUTBACK 2.5i CVT

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #220 on: September 12, 2017, 12:41:15 PM »
Ok, mea culpa, nu stiu de ce am avut impresia ca ai 180-190k!  :-\

Acum m-am lamurit, am confundat-o cu a lui Venom836
« Last Edit: September 12, 2017, 12:42:38 PM by Forester »
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #221 on: September 12, 2017, 16:21:57 PM »
Am lasat-o dimineata la service, a zis Tudor ca nu a mai patit niciodata pe motor de 2.5 aspirat sa aiba probleme cu garnitura de chiuloasa. Dar o vor desface si ma anunta...

Asta pentru ca nu sunt asa de multe pe la noi presupun.
Am un prieten in state, Outback generatie precedenta fata de a ta, 2.5 aspirat, a schimbat garnitura la un mileage mai mic, ceva gen 150-160.000 parca.

Al meu a crapat la 90k. De km.
Si cum naiba'   aici merg pana la 300.000  km fara sa se atinga de motoare    ??   ???
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #222 on: September 12, 2017, 16:29:57 PM »
...
Si cum naiba'   aici merg pana la 300.000  km fara sa se atinga de motoare    ??   ???

Simplu, canadienii sufera de motorofobie motiv pentru care refuza orice contact intim cu propulsorul  ;D :) :D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #223 on: September 12, 2017, 16:58:54 PM »
...
Si cum naiba'   aici merg pana la 300.000  km fara sa se atinga de motoare    ??   ???

Simplu, canadienii sufera de motorofobie motiv pentru care refuza orice contact intim cu propulsorul  ;D :) :D
Aici ai dreptate. Decat sa desfaca motorul si sa ii schimbe garniturile si alte matzaraie mai bine isi iau masina noua.  E mai ieftin   ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #224 on: September 12, 2017, 18:07:12 PM »
Nu este constructiv pentru sco, dar ca sa dau si eu raspuns, in Canada si de fapt in toata zona AMER prefera sa mearga cu motorul pana pica definitiv, decat sa plateasca o reparatie costisitoare. Si cand pica de tot motorul, iau altul second hand de multe ori mai ieftin decat o reparatie la reprezentanta a motorului actual.
Acestea fiind spuse, mai baga apa, mai completeaza cu ulei, mai trag de "calul mort" cat pot.

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #225 on: September 12, 2017, 22:49:58 PM »
Deocamdata n-am noutati, a fost destul de misterios Tudor intr-un SMS, a zis ca maine luam o decizie ca trebuie sa mai verifice ceva...

andea79

  • *
  • 4007
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #226 on: September 12, 2017, 23:07:50 PM »
Deocamdata n-am noutati, a fost destul de misterios Tudor intr-un SMS, a zis ca maine luam o decizie ca trebuie sa mai verifice ceva...

horoscopul :)

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #227 on: September 12, 2017, 23:11:02 PM »
Deocamdata n-am noutati, a fost destul de misterios Tudor intr-un SMS, a zis ca maine luam o decizie ca trebuie sa mai verifice ceva...

horoscopul :)

:D e fecioara motorul meu, n-a mai fost desfacut... ooops

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #228 on: September 13, 2017, 09:15:41 AM »
 ;D

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #229 on: September 14, 2017, 08:51:14 AM »
N-am mai auzit nimic ieri de la Tudor... poate imi face o surpriza si mi-o da gata reparata? :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #230 on: September 14, 2017, 09:10:56 AM »
O sa fie o surpriza frumoasa de Craciun ;D

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #231 on: September 14, 2017, 16:25:20 PM »
Asa se pare :D.

Tocmai m-a sunat Tudor sa imi zica vestile ne-bune. Trebuie schimbate garniturile. Problema e aia cu Craciunul... ca sunt ocupati, au 4 motoare in asteptare... Cu ocazia asta o sa fac si distributia, flush la sistemul de racire, o sa schimb uleiul din cutie si ii fac revizia. Numai partea de garnituri cu toate lucrarile aferente ma duce undeva pe la 1000 de euro...

Maine imi trimit oamenii un calcul estimativ.

Happy happy joy joy!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #232 on: September 14, 2017, 16:50:05 PM »
Mda, imi pare rau sa aud. Asta e situatia din pacate. O sa te bucuri dupa ce o iei si o sa vezi ce bine merge.
Neaparat sa schimbi si PCV. Infundata/blocata poate duce la presiuni mai mari in chiulase si "ajuta" nenorocirile de genul asta.

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #233 on: September 14, 2017, 17:32:51 PM »
Neaparat sa schimbi si PCV.

Sper sa nu uit.

Ca si consolare, mi-a zis Tudor ca dupa ce rezolvam problema, o sa simt ca merge mai bine masina decat inainte. Nu mi s-a parut ca n-ar fi mers OK, chiar sunt curios.

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #234 on: September 14, 2017, 17:37:58 PM »
La distributie a zis ca lucreaza cu Contitech. O fi OK?

A zis Tudor ca si ei lucreaza cu Amsoil, au avut ceva probleme cu Motul si s-au reorientat de ceva vreme. G11+ e si ala OK, o sa mi-l puna. Sa vedem ce marca.

Aveti ceva sugestii de marci de piese / fluide? In afara de Amsoil European Formula si HEPU G11+?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #235 on: September 14, 2017, 17:43:31 PM »
G12+
Nu stiu sa existe  11+

Piese doar originale Subaru. Antigel doar G12+ de la Hepu a fost cu adevarat testat de mai multi dintre noi. Parerea personala, dar vezi ce zic si altii.

Contitech sunt ok-ish. Made in RO. Dar au garantia cea mai mica dintre toti producatorii de curele din cate stiu (3 ani, 60k km parca).
Daca vrei economie atunci Dayco sau Gates sau SKF. Vrei sa fie cat mai ok, atunci iei cureaua Subaru originala.
« Last Edit: September 14, 2017, 17:48:42 PM by MihaiFlorescu »

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #236 on: September 14, 2017, 17:53:45 PM »
Asa, G12+ :)

Banuiesc ca se subintelege ca schimb si bujii / fise si garniturile de admisie din chiuloase.

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #237 on: September 14, 2017, 17:55:03 PM »
Vrei sa fie cat mai ok, atunci iei cureaua Subaru originala.

Mitsuboshi cu NGK?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #238 on: September 14, 2017, 23:39:44 PM »
Nu stiu. Se cauta pe cod.

sco

  • 736
Re: OUTBACK 2.5i CVT
« Reply #239 on: September 18, 2017, 12:36:14 PM »
A venit si devizul, scorul aproximativ e de 10 000 RON. Am atasat aici devizul, sunt niste chestii dublate (distributia oem vs non-oem si ulei de cutie Repsol vs Kennol).

Tudor mi-a sugerat sa le trimit un email la SMT cu devizul si sa ii intreb cum e posibil sa pice garniturile de chiulasa pe 2.5i la 90k km. Sa vedem ce raspuns primesc.

Una peste alta, mai devreme de 3 saptamani nu se poate apuca de motorul meu.
« Last Edit: September 18, 2017, 12:37:17 PM by sco »