Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
Subaru club Romania

Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia

celalalt

Răspuns: Impreza WRX STI 2009 a.k.a. cheSTia
« Reply #1120 on: November 18, 2013, 15:27:10 PM »
Pfff...Amidamaru a patit la fel si gasise piesa,dar la el era pe fata.Cauta prin forum poate te ajuta in vreun fel.Tu i in gat de ciorditori.

gabit

  • 172
Răspuns: Impreza WRX STI 2009 a.k.a. cheSTia
« Reply #1121 on: November 18, 2013, 17:48:46 PM »
E Romania.:(
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION


moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #1123 on: November 18, 2013, 19:57:50 PM »
Acum ma duc sa l lipesc pe al meu cu superglue. Poate pleaca cu toata bara, sa vezi distractie.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STI 2009 a.k.a. cheSTia
« Reply #1124 on: November 18, 2013, 20:35:33 PM »
Multumesc Paul!
De acum voi sta cu ochii pe cururile tuturor Imprezelor hatch. A mea are si o culoare mai ciudata, si dacă pune taranul capacul ăla fără sa-l vopseasca, îl vad imediat...

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Impreza WRX STI 2009 a.k.a. cheSTia
« Reply #1125 on: November 18, 2013, 22:42:50 PM »
SI eu l-am schimbat 60 de ron parca.

Mihai.impreza

  • 733
  • Subaru impreza 1.6 TS
Răspuns: Impreza WRX STI 2009 a.k.a. cheSTia
« Reply #1126 on: November 19, 2013, 02:47:46 AM »
Nici eu nu am capacul de pe fata la a mea cine știe pe unde s-a "pierdut" ;D.
Nu stii - te invat, nu poti - te ajut, nu vrei - TE OBLIG! :)))

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1127 on: November 19, 2013, 19:17:36 PM »
Ieri am mers la service-ul unui prieten din Constanta sa schimb uleiul, dupa 500 km de la inceperea rodajului. Am vazut ca picura ulei pe la garnitura capacului stanga:





Asta s-a intamplat pentru ca am folosit capacele de pe motorul de 2,5 litri si garnituri noi. Probabil acel acapac era putin deformat. Asa ca nu am mai schimbat uleiul ieri si azi am plecat cu masina pe roti spre Bucuresti la J&B.
Garnitura nu etansa si s-a vazut dupa ce am scos capacul. S-a pus pasta si s-a reetansat si se pare ca nu mai pierde.
Asa ca, in cazul in care altcineva va mai face ca mine, adica sa foloseasca capace de la un motor vechi, ar fi de preferat sa foloseasca pasta din prima, ca sa evite inca un drum la service, pentru ca exista sanse mari ca vechiul capac sa nu "calce" perfect pe noul bloc motor.

Azi am facut schimbul intermediar de ulei din rodaj la 750 km de la inceperea rodajului, si am scos si un consum foarte decent, avand in vedere ca masina a mers foarte mult in gol:



Uleiul era in stare perfecta, arata de parca abia ar fi fost pus in motor si nu avea urme de pilitura (am trecut si magnet prin el). Am completat in jur de 150-200 ml, in acesti 750 km, probabil 80% din acest ulei fiind pierdut pe la garnitura. Deci foarte multumit.
Pana la schimbul de ulei am mers cu maximum 2500 rot/min, mers "pensionaresc", adica accelerat progresiv, asteptat motorul la schimbarea in treapta inferioara, etc, foaaaaarte menajat.
Am trecut de la Motul 300V 20W60 la Motul 300V 15W50.
Pe drum inapoi spre CT am mers la aproape 3000 rot/min si maine ii voi da si niste reprize cu full boost, pana in maximum 3000 de ture.
Pana acum totul este bine, motorul nu caraie, merge bine, nu bate, deci exista toate sansele sa iasa ceva bun.

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1128 on: November 19, 2013, 19:24:38 PM »
Multa bafta in continuare... si la cat mai multe schimburi de ulei...
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1129 on: November 19, 2013, 22:41:38 PM »
Cum adica "exista sansele"? :)) eu am certitudinea ca o sa iasa ceva bun;) Asa am patit si eu la GC cu picuratu' pe la capac. am mai strans putin suruburile si a fost ok.
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1130 on: November 20, 2013, 05:55:53 AM »
Nu vreau sa ma mai entuziasmez rau de tot. O iau incet si vedem ce va fi. Poate se mai schimba si norocul asta...

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1131 on: November 21, 2013, 17:12:56 PM »
Azi i-am pus sosonii de iarna:





Partea buna e ca vopseaua de pe etrieri a rezistat foarte bine. Sa vedem cum va trece si de iarna...

Partea rea e ca am 4 piulite @#$%, cate una pe fiecare roata. Asa ca va trebui sa-mi comand un set nou. Cu ocazia asta poate gasesc si pentru set-up-ul de iarna piulite rosii-visinii, sau in cel mai rau caz negru mat, ca sa fie in ton cu restul masinii... Sugestii de unde as putea gasi piulite pentru tipul asta de jante culorile de mai sus?
« Last Edit: November 30, 2013, 12:17:14 PM by KET »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1132 on: November 21, 2013, 22:04:00 PM »
cati  km ai facut ? cum merge masina  , ai inceput sa mergi si in boost sau doar vacum !?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1133 on: November 21, 2013, 22:15:54 PM »
si eu sunt curios :) mai ales daca ai ajuns la boost, sunt curios cum duce ej20 turbina de ej25, adica este mai mult "turbo lag" sau ?
Tu ai turbina stock normala nu ?

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1134 on: November 21, 2013, 22:16:20 PM »
Am 1200 km cu noul motor, ceea ce nu e rau intr-o sapramana si o zi.
De ieri merg si in boost, dar la maxim 3000-3200 rot/min. Nasol, ca acolo incepe distractia...  
Masina merge foarte bine. In ultimii 500 km a papat cam 100 ml ulei. Ieri am urcat-o si pe elevator ca sa confirm ca s-a rezolvat cu scurgerea de ulei pe la capac. Si e ok.
Sper ca pana Miercurea viitoare sa-i fac inca 1000 km, si sa-i fac si remaparea finala sa ma pot bucura de ea cu adevarat.

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1135 on: November 21, 2013, 22:18:25 PM »
Am turbina stock.
E greu sa vorbesti despre turbo lag cand mergi cu 0,6 bari si wastegate mecanic. Vom vedea cum e cu lagul dupa ce se termina cu rodajul si dam drumul la presiune...

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1136 on: November 21, 2013, 22:23:52 PM »
mda :), oricum bine retin ca ej20 jdm ar trebui sa aiba "redline-ul" sensibil mai sus ca ej25 ?

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1137 on: November 21, 2013, 22:26:50 PM »
Da, cu vreo mie de ture mai sus  ;) Happy days will be...

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1138 on: November 21, 2013, 22:35:43 PM »
are, da asta implica alte chestii care catalin nu le are, o sa vedem cel mai bine sapt viitoare exact care e power bandul cel mai bun, iar ca dif de marime turbina de europa are cam aceeasi dimensiune ca cea de japonia asta ca, comparatie turbo ej20/ej25
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1139 on: November 21, 2013, 22:41:39 PM »
are, da asta implica alte chestii care catalin nu le are, o sa vedem cel mai bine sapt viitoare exact care e power bandul cel mai bun, iar ca dif de marime turbina de europa are cam aceeasi dimensiune ca cea de japonia asta ca, comparatie turbo ej20/ej25
da dar jdm-ul parca e twin scroll or something printre altele sa compenseze "volumul mai mic" de gaze aferent capacitatii cilindrice...
bine comentez si eu de "turbo lag" tocmai pentru ca este o chestie care mi-ar place sa fie mai mica si la mine :) (ca eu am destul nu de alta)