Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
Subaru club Romania

Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1180 on: November 28, 2013, 20:05:17 PM »
Siguurrr :) Am dat mai multe ture pana la 5-6000. E de joaca :)

celalalt

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1181 on: November 28, 2013, 20:12:57 PM »
Eu cred ca are multi cai si cuplu mare.Si pe fisa arata niste linii.Cand spargem sampania de aripa?

tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1182 on: November 28, 2013, 20:23:03 PM »
A fost gasca mare acolo.
Nu cred ca mai ai nevoie de nimic esti cel mai fericit.

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1183 on: November 28, 2013, 22:11:39 PM »
Eu cred ca are multi cai si cuplu mare.Si pe fisa arata niste linii.Cand spargem sampania de aripa?
Sau aripa de sampanie?  ::)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1184 on: November 28, 2013, 22:35:34 PM »
Pai daca nu ne zice nimeni nimic clar hai sa dam cu presupunerea :) si sa vedem care da mai aproape :)
Eu zic (avand in vedere ca este turbina/injectoare/tmic stock) ca la o setare agresiva ar trebui sa mearga in jur la 370cai iar la una mai moderata asa in jur la 350 (la motor ambele estimari).

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1185 on: November 28, 2013, 22:36:52 PM »
la ce ai zis tu, se adauga evacuare de serie, downpipe stock cu catalizator de serie, pompa de benzina de serie si admisie complet stock...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1186 on: November 28, 2013, 22:41:44 PM »
nu m-am gandit, adica am crezut ca merge la un soi de stage 2 cu admisie si evacuare, deci am dat cu nimereala pe langa :(

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1187 on: November 28, 2013, 23:04:02 PM »
Nici acum nu te-ai dat jos de la volan... Iar cari benzina?!  :D
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

celalalt

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1188 on: November 28, 2013, 23:18:59 PM »
Puteti sa i dati ban pt o luna...nu o sa si dea seama.Ca nu are cand...

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1189 on: November 28, 2013, 23:46:04 PM »
Si am ajuns si acasa. De fapt am ajuns in Constanta pe la 9 si jumatate, dar nu m-am putut abtine sa nu ma duc la o joaca.  ;D ;D ;D
Azi s-a facut remapare. A fost o zi excelenta. In timpul remaparii masina a mers tipla, presiunea de ulei a stat la 5,8-6,2 bari, temperatura uleiului nu a crescut mai mult de 98 de grade. Totul a mers foarte bine si s-a vazut mana lui Tom cand a pregatit configuratia motorului, a celor de la RCM cand l-au asamblat, a celor de la J&B cand l-au urcat pe masina dupa ce au mai montat si auxiliarele, a lui Okan, si a mea un pic cand am ales sa incredere in toti cei de mai sus, dar in primul rand in Tom (el a fost motorul proiectului asta si are mare parte din "vina" ca a iesit excelent).

First run after break-in:

[ Invalid YouTube link ]


Intermediary run after break-in:

[ Invalid YouTube link ]


Final run after break-in:

[ Invalid YouTube link ]


Rezultatul eu zic ca este mai mult decat satisfacator. Masina are doar motorul competitiv si cat-back si un filtru de aer sport  K&N in carcasa originala. In rest, admisie, down pipe (cu catalizator), injectoare, rampa de injectie, pompa de injectie, intercooler, turbina, toate de serie. Rezultatul este:



S-a mers pe "safe mode set-up" fiind dorinta mea expresa sa ma bucur de masina, si sa nu fie dusa la limita.

Dupa remapare a fost dusa la rupere de dinti, si a facut fata cu brio, daca avem in vedere ca lumea din masina a fost impresionata, iar eu m-am re-indragostit…  ;D

Primul STi GRB cu motor EJ207 JDM 08+ din Europa. Si masina merge si cu ECU stock de pe motorul de EJ257. Swap-ul a fost facut fara a taia macar un fir, totul in afara de motor este stock.

Tom, RESPECT inca o data!
« Last Edit: November 30, 2013, 12:14:28 PM by KET »

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1190 on: November 28, 2013, 23:52:10 PM »
Si sunt curios daca in jur la 3000 de ture simti un fel de poticneala sau nu :) (un pitic de-al meu)

Nu se poticneste deloc. Acolo incepe distractia. Si e maaaaareeee de tot. Distractia  ;)


Am vazut si eu jucaria... Din pacate traficul nu ne-a permis un test :( nu o sa divulg datele de dyno

Vom prinde si fara trafic. Si voi fi si eu invatat cu masina atunci…  ;D

Eu cred ca are multi cai si cuplu mare.Si pe fisa arata niste linii.Cand spargem sampania de aripa?
Sau aripa de sampanie?  ::)

Sau mi bine spargem orice de orice altceva, numai de masina sa nu ne atingem…


Nici acum nu te-ai dat jos de la volan... Iar cari benzina?!  :D

Am carat ceva in atmosfera, si am ajuns acasa. Dar ma gandesc sa plec din nou…  :P
« Last Edit: November 30, 2013, 12:09:54 PM by KET »

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1191 on: November 28, 2013, 23:56:41 PM »
Urmatorul pas sigur va fi suspensia, care e moale pentru set-up-ul asta, daca se merge la limita. Asa ca va intra pe masina una ceva mai buna. Iar daca pana in primavara, motorul asta isi va dovedi fiabilitatea, la vara planuiesc sa arunc un down pipe (fara catalizator), injectoare, rampa de injectie, pompa de injectie, intercooler, turbina noi si sa vedem cum cheSTia se transforma in beSTia.
« Last Edit: November 30, 2013, 12:10:26 PM by KET »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1192 on: November 29, 2013, 05:15:51 AM »
check man ma bucur ca iti place si ca totul a iesit ok, si cred ca ar mai fi de mentionat ca eu si Okan am ales sa activam toate erorile din ecu ca sa vedem ce se intampla exact iar masina nu a dat nici un check engine si nu e pom de craciun in bord :) sa te tina acaretul fara probleme ;)
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1193 on: November 29, 2013, 08:56:09 AM »
Oare Ket a dormit acasa???

Multi km fara problem... De abia astept sa ma dai o tura...
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1194 on: November 29, 2013, 15:14:26 PM »
ma bucur atunci ca totul este ca pe roate :) nu ramane decat sa-i dai pe fash :)
(intrebarea mea cu impiedicarea in jur la 3000 se refera la impiedicare cu pedala putin apasata, cum se mai intampla la mers prin oras, asa un 10-15% apasare maxim, nu la 100%, si din ce vad pe graficul tau undeva la 3400 daca se simte, dar daca zici ca nu ... inseamna ca tu esti mai norocos :) )
« Last Edit: November 29, 2013, 15:16:34 PM by andea79 »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1195 on: November 29, 2013, 15:55:33 PM »
ce vezi tu in grafic acolo este altceva, iar graficul e facut cu wot 100% deci e altceva ;) practic ce vezi tu in grafic este ca sa explic cat mai simplu o desincronizare in flowul aerului
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1196 on: November 29, 2013, 17:00:19 PM »
ce vezi tu in grafic acolo este altceva, iar graficul e facut cu wot 100% deci e altceva ;) practic ce vezi tu in grafic este ca sa explic cat mai simplu o desincronizare in flowul aerului
o fi :), eu am zis pornind de la grafic pentru ca si eu pe softul de acum un an si ceva - cel facut la Budapesta - se vedea si la  WOT pe grafic o mica "cadere" care coincidea ca turatii cu "impiedicarea" mai puternica cand mergeam cu pedala apasata intermediar.
Cu soft-ul ulterior de la exelixis nu am mai avut problema respectiva vara, apoi dupa ce au scazut temperaturile am inceput sa simt un pic, ma gandesc ca tabela de "Engine Load Compensations" care se foloseste in mod normal pentru a "trata" impiedicarea cunoscuta pe sistemul de alimentare al STI-urilor din 2008 incoace nu mai este destula - alfel zis compensarile ar trebui crescute un pic din cauza temperaturii exterioare.
Eu cum ziceam simteam un pic de impiedicare - de cand mi-am ajustat fuel pump duty cycle-ul nu a mai aparut nici la mine -> dar intreb lumea cu aceleasi masini sa ... aflu :)

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1197 on: November 29, 2013, 17:24:57 PM »
Deci masina merge "bini di tat". Cum a zis si Tom, nu apare nicio eroare in bord. Avand in vedere ca toata lumea zicea "nu va merge mah motorul ala pe ECU de 2,5", e un motiv major de bucurie.
Ieri m-am jucat un pic de tot cu ea prin Bucuresti, si apoi cand am ajuns in Constanta. Am si dormit putin azi noapte, dar doar un pic, asa, de pofta...  :D
De la Bucuresti la Constanta am mers constant cu aproape 150 km/h motorul stand in jurul valorii de 3200 rot/min. Presiunea de ulei a stat intre 5,8 si 6,2 si temperatura uleiului constanta la 95 de grade. Consum scos de 13,2 l/100 km. Consumul in timpul ruperii de dinti este o alta poveste...  :D :D :D



Si ca sa nu fie totul perfect, cand am ajuns aseara acasa si am vrut sa bag masina in parcare, poarta era blocata de un jeg de om cu un Mercedes de prin '44. Pentru ca nu am vrut sa o las prin parcarile de prin apropiere, ca sa nu mi-o zgaraie, am incercat sa ma strecor printre el si un copac, dar am uitat de bordura de langa copac si am smuls pragul din stanga. Cam asta ar fi rezultatul:







Mi-am comandat alt prag si sper ca in maxim 10 zile sa fie pe masina. Asta ar fi cam prima paguba facuta de mine masinii, daca nu luam in calcul turbina si motorul.  :D :D

Ieri am bantuit prin jumatate de Bucuresti ca sa caut adaptor pentru valve ascunse, pentru ca pe al meu il uitasem acasa si mi se lasase o roata atat de tare incat nu puteam nici sa pun masina pe Dyno. Am gasit intr-un tarziu un set nou de valve ascunse. Azi mi-am schimbat valvele si mi-am pus normale. Asa ca vand un set de valve ascunse nou plus unul folosit la pretul unuia singur nou, 90 RON:



Andea, legat de intrebarea ta, in seara asta voi fi mai atent si iti voi da un raspuns. Dar nu am simtit nicio ezitare, desi am mers si mai incet, nu numai full gaz.
« Last Edit: November 30, 2013, 12:12:18 PM by KET »

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1198 on: November 29, 2013, 20:28:01 PM »
Am uitat de stalp si nu l-am vazut ieri :(

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1199 on: November 29, 2013, 21:55:52 PM »
da andea, stiu la ce te referi am citit despre problema asta, in schimb la noi ce vezi pe grafic nu este legat de partea de alimentare dupa cum iti ziceam are de a face cu partea de flow de aer, i-am explicat lui Catalin mai exact ieri pe dyno ce se intampla impreuna cu Okan, pe de alta parte ca sfat pentru tine din cunostintele mele problema ta apare statistic la persoane cu injectoare schimbate cu branduri de injectoare americane, din ce am vb eu cu niste baieti persoanele care opteaza pentru injectoare Bosch sau Power Enterprises sau Sard nu au avut aceasta problema, deoarece majoritatea brandurilor americane de injectoare mari nu stiu sa faca half dump cycle sau sa mentina partial throttle, ele sunt foarte bune pentru WOT, nu zic ca sunt branduri proaste sau ca, cauzeaza vreun fel de problema, tot ce zic este ca brandurile japoneze au o tehnologie mai buna pentru injectoare, tocmai de aia eu acu ceva vreme cand am facut asta am optat pentru un set de Power Enterprises de 800cc si mi s-a dovedit cand le-am pus pe masina, simultan cu rampe de injectie individuale APS + pompa walbro, ca nu au aceasta problema. din experienta mea cu Okan noi am intalnit problema asta cand prima oara fizic cand am incercat sa facem un hawkeye impreuna cu ej257 cu niste injectoare de 850cc brand american, nu mai tin minte exact in schimb daca erau RC sau Detschwerks scuze dar chiar numai tin minte
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!