Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
Subaru club Romania

Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1500 on: June 30, 2014, 13:33:43 PM »
Mie imi face la fel dupa o saptamana. Dau vina pe oglinda heliomata si senzorii din ea si lenea mea de a ma duce la un electrician. Tu mai ai altceva legat pe direct?

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1501 on: June 30, 2014, 14:31:51 PM »
Din cate stiu, nimic. Doar turbo-timer-ul, dar ala nu cred ca ar trebui sa consume...

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1502 on: July 10, 2014, 18:31:05 PM »
Pentru ca nevoie de schimbare. Cat de mica


moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #1503 on: July 10, 2014, 23:31:01 PM »
Poate apucam sa bem un suc/ bere zilele astea Catalin.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1504 on: July 11, 2014, 08:44:35 AM »
Eu sunt in CT si nu voi pleca pe nicaieri in weekend. Ne auzim si ne vedem

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #1505 on: July 11, 2014, 09:08:56 AM »
Gut.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

celalalt

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1506 on: July 11, 2014, 10:23:22 AM »
Sunteti dubiosi... :o

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1507 on: August 06, 2014, 21:20:30 PM »
Masina a stat 12 zile din cauza de distanta intre noi. Cand am vrut sa o pornesc azi, din nou bateria era moarta. Este adevarat ca nu am avut timp sa ajung cu ea sa o verific. O voi face saptamana viitoare. Sunt curios ce consumator are... Dar problema senzorilor de parcare s-a rezolvat de la sine, acum functioneaza normal  ;D

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1508 on: August 30, 2014, 20:08:23 PM »
Joia trecuta, in mers, masina a inceput sa nu mai faca boost. Asta desi mersese ireprosabil pana atunci. Am dus masina la un service al unui prieten in Constanta, si timp de doua zile au incercat sa gaseasca care ar putea fi problema, din punct de vedere mecanic si electric, si nu au gasit nimic. Au fost verificate toate furtunele de vacuum, tot ce inseamna furtune, de fapt, turbina, actuator, traseu admisie, etc, si nu au gasit nimic.
Azi masina s-a urcat pe platforma si a fost trimisa la Bucuresti, ca tot venise Okan in tara:



Dupa ce s-a logat Okan a vazut imediat problema, care era:



Ca si solutie, am optat pentru eliminarea completa a catalizatorului si resoftare. Probabil saptamana viitoare masina va umbla din nou. Deci zambetele tampe vor reveni pe fata mea.   ;D

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1509 on: August 30, 2014, 21:45:13 PM »
pai fara catalizator mai poti castiga un pic de calutzi plus spool mai bun cu aceeasi turbina. ce downpipe iti iei ?

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1510 on: August 30, 2014, 22:23:46 PM »
Nu-mi iau downpipe. Nu ajunge in timp util pana pleaca Okan sa-mi faca si softul. Asa ca scot catalizatorul din downpipe-ul asta si refacem softul. Si incep sa ma documentez pentru upgrade: downpipe, admisie, injectoare, pompa de injectie, turbina.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1511 on: August 30, 2014, 22:45:57 PM »
merge si asa , distractie la documentare ... :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1512 on: August 30, 2014, 22:51:12 PM »
ai ceva target-uri de putere sau cost ?
si de curiozitate, cand s-a intamplat faza cu catalizatorul, s-a aprins check engine-ul / ceva sau totul parea normal doar ca nu mai mergea cum trebuie ?
« Last Edit: August 30, 2014, 22:54:00 PM by andea79 »

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1513 on: August 31, 2014, 09:18:04 AM »
Nu am avut niciodata target de putere asa ca nu am nici acum. Cand a crapat cat-ul, nu a dat nicio eroare in bord, totul era perfect, doar ca nu facea boost. De asta am crezut in prima faza ca e vorba de vreun furtunas, ceva.
« Last Edit: August 31, 2014, 20:16:50 PM by KET »

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1514 on: August 31, 2014, 11:18:38 AM »
Omule, incepe un nou capitol pentru tine si mashinutza ta:)
Spor si tine-ne la curent, Ket!
Am o turbina, cand ajungi la capitolul respectiv:)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1515 on: August 31, 2014, 17:11:05 PM »
Omule, incepe un nou capitol pentru tine si mashinutza ta:)
Spor si tine-ne la curent, Ket!
Am o turbina, cand ajungi la capitolul respectiv:)
iauzi :) ce turbina ? si ce faci cu ea - adica o pastrezi asa ca bibelou ? :)

KET

  • 3921
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1516 on: August 31, 2014, 20:16:14 PM »
Multumesc sherban, dar probabil voi opta numai pentru piese noi, ca tot ce am pus eu pe masina.

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1517 on: August 31, 2014, 20:18:03 PM »
Bibelourile nu's hobby-ul meu; am luat-o acum 1 an, e aproape noua,s-a mers un sigur drum (mult spus drum)  fostul proprietar a trosnit iremediabil agregatul pe care era "urcata".Nu stiu exact ce brand e, iti spun maine.Ce mai tin minte e ca este dedicata pentru stage 1 sau 2.Eu nu am montat-o fiindca masina e inca in garantie, altfel era de mult plugged-in  ;)

Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1518 on: August 31, 2014, 20:23:41 PM »
No pb, KET, dar apropos, oarecum offtopic, ai idee daca as urca o turbinastage 1 sau 2 pe masina stock, ce probleme pot sa apara?E nevoie de resoftare plus alte upgrade-uri?
« Last Edit: September 01, 2014, 01:41:09 AM by sherban »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Impreza WRX STi [2009] a.k.a. cheSTia
« Reply #1519 on: August 31, 2014, 20:31:46 PM »
imi permit sa raspund eut: DA, trebuie neaparat refacut softul pentru o alta turbina - o turbina mai mare cu setarile de soft standard va creea boost/presiune mai mare => amestec sarac/overboost-mers in nas/detonatii => boom :)

iar legat de stage 1/2 ceva nu este clar, adica la americani se cheama stage 1 o masina stock cu softul modificat(eventual si filtru de aer), stage 2 se cheama o masina stock + soft + filtru de aer + evacuare mai permisiva (catted sau catless) deci vreau sa zic ca atat la stage 1 cat si la stage 2 se foloseste turbina stock ....