Subaru Impreza GC *STi Swap*
Subaru club Romania

Subaru Impreza GC *STi Swap*

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #680 on: January 19, 2013, 15:13:56 PM »
Foarte simplu este sa cumparati piesa de undeva unde aveti siguranta. De la importatori HKS, in Romania de exemplu Colina. Sau cum fac eu direct din Japonia.
Original este scumpa.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13918
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #681 on: January 19, 2013, 15:48:28 PM »
Colina sunt foarte OK. La modul ca de obicei te costa cat te-ar costa sa il iei din afara + transport, doar ca in cazul asta nu mai stai cu emotii sa vina si nici nu astepti dupa piese asa mult.

Astept parerea ta victore.

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #682 on: January 19, 2013, 17:45:11 PM »
eu am preferat sa-mi cumpar modelul vechi de hks nush daca s-au falsificat si alea
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #683 on: January 19, 2013, 18:59:45 PM »
foarte tare ca ai reusit sa monezi intercoolerul si volanul. La volan ai reusit sa adaptezi tot (clanxonul si mecanismul care face sa iti revina semnanul la pozitia centrala)?
Nu crezi ca ar fii cazu sa iti gasesti un scoop mai mare ca degeaba ai interculerul cat casa poporului dak deschizatura scoopului este asa de restrictiva.

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #684 on: January 19, 2013, 19:50:18 PM »
La Forester eu l-am modificat pe cel original cat am folosit intercooler de STI, ulterior trecand la FMI.

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #685 on: January 19, 2013, 20:33:02 PM »
L-ai modificat si dadea aerul afara?  Sau l.-ai lasat cu recirculare?
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #686 on: January 19, 2013, 21:01:13 PM »
L-ai modificat si dadea aerul afara?  Sau l.-ai lasat cu recirculare?

Eu la priza de aer ma refeream in postul anterior ca o replica mesajului scris deasupra.
Eu la mine am lasat BOV sa dea aerul in atmosfera, iar la Forester am folosit Greddy RS, care este din gama profesionala cu supapa metalica, ca in chiulasa.

Orice montaj de BOV aduce o imbogatire deloc benefica motorului, daca se renunta la recirculare si astfel se impune ajustarea softului.

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #687 on: January 19, 2013, 21:27:43 PM »
Merci frumos, deci nu-mi pun bov.
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #688 on: January 19, 2013, 22:32:09 PM »
Ba da poti sa pui dar faci tot ce este corect!

rzw75

  • *
  • 1669
  • ex
Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #689 on: January 19, 2013, 23:17:06 PM »
tot ce e corect, include si resoftare? pentru ca exact asta ma face sa nu pun BOV pe masina, vreau sa pastrez motorul si transmisia stock 100%
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #690 on: January 20, 2013, 02:04:22 AM »
treaba la mine e cat se poate de simpla am un target foarte realist si vreau sa imi fac o masina de zi de zi  cu  investitie decenta
- injectoare STI -le am trebuie sa le montez cand o sa vina primavara
- intercooler STI- tocmai ce l-am montat
-evacuare (inca astept un deal bun)
- turbo (inca astept un deal bun)
-soft (in momentul in care am toate piesele pe masina )
-target 280-300 ponei Dayli Driver Fiabil
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #691 on: January 20, 2013, 02:42:23 AM »
tot ce e corect, include si resoftare? pentru ca exact asta ma face sa nu pun BOV pe masina, vreau sa pastrez motorul si transmisia stock 100%
Poti pune intercooer de STI fara ajustare de soft si cat back evacuare, in rest totul impune soft.

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #692 on: January 20, 2013, 02:43:13 AM »
treaba la mine e cat se poate de simpla am un target foarte realist si vreau sa imi fac o masina de zi de zi  cu  investitie decenta
- injectoare STI -le am trebuie sa le montez cand o sa vina primavara
- intercooler STI- tocmai ce l-am montat
-evacuare (inca astept un deal bun)
- turbo (inca astept un deal bun)
-soft (in momentul in care am toate piesele pe masina )
-target 280-300 ponei Dayli Driver Fiabil

La tine acum electronica din ce an este?

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #693 on: January 20, 2013, 02:48:52 AM »
tot ce este pe masina este 2004 +
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #694 on: January 20, 2013, 08:53:23 AM »
Asta este foarte bine, ai un ecu care permite reglajul foarte bun al acelor piese.
Turbo banuiec ca vrei sa pui de STI.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13918
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #695 on: January 20, 2013, 10:48:26 AM »
treaba la mine e cat se poate de simpla am un target foarte realist si vreau sa imi fac o masina de zi de zi  cu  investitie decenta
- injectoare STI -le am trebuie sa le montez cand o sa vina primavara
- intercooler STI- tocmai ce l-am montat
-evacuare (inca astept un deal bun)
- turbo (inca astept un deal bun)
-soft (in momentul in care am toate piesele pe masina )
-target 280-300 ponei Dayli Driver Fiabil

Cu transmisia ce faci? Si eu am cam aceeasi lista de mofidicari ca tine, doar ca de teama transmisiei targetul e de 260 armasari, dar cu accent ceva mai mare pe cuplu. As vrea sa ma apropii de 400Nm, dar nu cred ca tine transmisia de WRX atat. Si ideal ar fi sa pastrez turbina de WRX, dar nu cred ca poate duce atat cuplu. Caii se mai scot din evacuare, admisie, dar la cuplu nu stiu ce sa zic. Evident, astea sunt doar niste numere, dar important e sa simt eu ca merge masina cum am eu in cap... banuiesc ca si tu ai acelasi obiectiv.
« Last Edit: January 20, 2013, 10:52:55 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #696 on: January 20, 2013, 12:25:01 PM »
Cuplul se scoate foarte usor pe aceste motoare, problema este transmisia eu as merge in jur de 350Nm, la 400Nm deja ne aproiem de pericol.
Dar trebuie retinut ca Puterea in cai = turatian RPM X cuplu in Nm / 7023

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #697 on: January 20, 2013, 12:35:28 PM »
tot ce e corect, include si resoftare? pentru ca exact asta ma face sa nu pun BOV pe masina, vreau sa pastrez motorul si transmisia stock 100%

Un bov nu face nimic unui motor stock fratelo, este ok pt putin sound and a smile on your face ;D
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #698 on: January 20, 2013, 13:04:36 PM »
Da, cu conditia sa fie cu recirculare.
Nu face rau BOV nici daca are descarcare atmosferica, setarea stock este problema, care din acest punct de vedere este corecta adaptata pe solutia mecanica data de producator.
BOV descarca in atmosfera la ridicarea pedalei de acceleratie aer comprimat pentru care debitmetru a dat deja comanda de benzina.
Deci nu introducem aerul inspre motor dar cantitatea de benzina pt acel acel aer ramane injectata. Benzina se injecteaza in portul supaeplor in chiulasa, iar aerul scos de BOV este de inaninte de clapeta de acceleratie.
Poate ca ai sa spui ca putina benzia in polus nu strica, problema este ca acea benzina vine pe ciclu motor fara sarcina si intra in cilindru infestand uleiul.
La motoarele vechi ej20 problemele sunt mai mici fiind mult mai rezistente dar la ej25 mersul pe sarma devine periculos.
IN COCLUZIE DACA VREI BOV SETEAZA ECU CORESPUNZATOR.

Rolul BOV estye unul foarte important si nu trebuie minimizat de aceea si producatorul il foloseste. El protejeaza turbina.

Răspuns: Subaru Impreza GC *WRX Swap*
« Reply #699 on: January 20, 2013, 13:24:39 PM »
Nu are rost sa incepem aici bairamul,eu am avut pe stock si este OK . Prea mult talk talk pt un BOV...... Nu face nimic rau unui motor ..... 
Si despre cutie este ok cu 280-300cp total depinde cum mergi cu masina.... Am scris de multe ori in jurul la max 1500 euro o faci 300 cp all day long ;D
Orice piese SH impreza wrx-STi + Forester
Contact dan23turcu@yahoo.co.uk