EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
Subaru club Romania

EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?

paulwhp

  • 1823
  • Think.Feel.Drive.
EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« on: February 15, 2013, 10:09:19 AM »
Masinile-cult din imperiul Soarelui Rasare au creat de-a lungul timpului un adevarat curent de entuziasti puri si duri, au trasat serpentinele cu nenumarate axiome ale performantei auto, timp in care Mercedes a continuat sa impresioneze worldwide prin flotile de taxiuri mai mult sau mai putin galbene!

Insa lucrurile, obiceiurile, paradigmele si adevarurile absolute se schimba, la fel cum imperiile – inclusiv cele economice- se dezvolta, domina si apoi ineluctabil decad!

Iar acum temperamentalele bijuterii japoneze fie isi traiesc ultimele zile ale declinarii finale, fie isi tocesc taisul spiritului in realitatea dureroasa astfel incat ambitiile din trei litere ale constructorului german incep sa lase urme!

Nici nu a fost bine lansata noua versiune a fostei micute clase A, complet diferita in spirit si simtiri de predecesoarea sa, ca a si fost inhatata de o echipa de ingineri maniaci de la AMG, departamentul oficial de taxiuri de mare performanta a constructorului cu stea in frunte.

Acestia se pare ca s-au inchis o perioada intr-o incinta cu tanara prada si e mai bine sa nu ne inchipuim ce i-au facut intre cei patru pereti, insa rezultatul e…bombastic!

Siluita, probabil, in toate chipurile cu putinta, noua clasa A a trebuit sa accepte o gramada de grefe, operatii si interventii chirurgicale, ajustari si transferuri de ADN, chiar si un nume care sa-i justifice prezenta pe mapamond: A 45 AMG!!!

Sub capota i-a fost indesat nici mai mult nici mai putin, CEL MAI PUTERNIC 4 cilindri din lume!!! La o cilindree de doar 2 litri, micul viitor taxi rapid, dezvolta 360 CP, adica un randament litric de 180 CP/l, ceea ce nu e rau deloc pentru un motor turbo de serie mare. Ba chiar miroase a…record! Mai ales ca si cuplul e de 450 Nm!!!

Cuplat la o transmisie integrala cu viscocuplor – ceea ce ii confera un caracter mai degraba subvirator- si o cutie semiautomata cu 7 rapoarte si dublu ambreiaj, acesta propulseaza nervoasa compacta de lux in doar 4,6 secunde pana la 100km/h folosind si programul dedicat RACE START!

La exterior se poate opta pentru un kit de elemente aerodinamice de carbon, material care domina si plansa de bord, in timp ce scaunele si volanul sunt tratate intr-un registru foarte sportiv.

Cu toate ca sunt convins ca din punct de vedere dinamic masina nu va rivaliza cu mai sus amintitele surate nipone, sunt gata sa chem un…taxi!

http://www.topgear.com/uk/car-news/mercedes-benz-a-class-a45-amg-2012-06-15

http://www.automobilemag.com/reviews/driven/1210_mercedes_benz_a45_amg_prototype/

« Last Edit: February 15, 2013, 10:11:17 AM by paulwhp »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #1 on: February 15, 2013, 10:19:14 AM »
Doar pasiunea a mai ramas la noi, subaristii :D Si poate o mai bagam pe aia cu.."da ma, dar simti ca tu conduci masina intr-un Subaru, nu invers" :D
In rest deja s-a vazut ca si 135i bate un STi pe circuit, la confort toate sunt mai bune, la economie de combustibil idem, la aspect clar sunt masini mai frumoase ca Subaru, acum si la viteza si la acceleratie si la greutate europenele bat japonezele. Macar sa ne mandrim cu raritatea si poate fiabilitatea in unele cazuri. Cat despre tractiunea integrala, am vazut toti cazuri Subaru cand tragea doar fata inexplicabil sau doar 2 roti in diagonala.

Pe uscat deja te temi de un BMW sau Merc. intrucat au devenit foarte echilibrate si nu le mai fuge curul la cea mai mica apasare a acceleratiei in curbe, ba chiar le poate fi de folos un comportament supravirator fata de clasicul comportament subvirator la Subaru.

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #2 on: February 15, 2013, 10:27:39 AM »
Din fericire ( pt noi! ), in România, îi face de cacao cumpărătorii... :D
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

celalalt

Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #3 on: February 15, 2013, 10:38:33 AM »
Pai e vorba de clasa A AMG....si Matizul daca e facut de un constructor setat pe sportivitate poate sa bata o sportiva pur sange.Aici e vorba de masini de serie vs masini facute special ca sa fie puternice.Corect?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #4 on: February 15, 2013, 10:39:58 AM »
Pai AMG este pentru Mercedes ceea ce STi reprezinta pentru Subaru. Adica divizia de performanta... deci acelasi sujuk

celalalt

Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #5 on: February 15, 2013, 10:41:39 AM »
Pai si AMEGHEURILE nu au fost mereu nervoase?Eu nu as avea niciun dubiu daca e sa le compari.Pai ce motoare urca AMG pe masini?De la 5l in sus parca....

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #6 on: February 15, 2013, 10:52:24 AM »
Diferenta e ca inainte lucrau pe S si E class. Apoi treptat au facut proiecte pe G si C si astea erau considerate exotice si nu se puteau compara cu Subaru sau Mitsu in anii cand lumea inca nu era interesata de cilindree si taxe. Doar ca acum au coborat pana la acest A care este compacta si care are motor de 2l si tractiune integrala si probabil pret asemanator sau putin peste un STi. Probabil au realizat ca exista piata si pentru asa ceva, vazand ca lumea nu se mai arunca imediat la un 5.0 de peste 100k.

Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #7 on: February 15, 2013, 11:04:29 AM »
Degeaba are putere mare amg-ul asta....in schimb are un diferential haldex de tot cacatul care face masina subviratoare tot timpul...si de fapt e o masina cu tractiune fata si din cand in cand mai trage si spatele!!!
"The division of drive between the front and rear axles varies continuously. In normal commuting, the A45 AMG is driven primarily by its front wheels, but in more dynamic driving it sends up to 50 percent of the drive to the rear wheels for added traction."
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #8 on: February 15, 2013, 11:54:43 AM »
corect... dar daca puneau un diff torsten...era altceva... cu totul altceva  ;)

ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #9 on: February 15, 2013, 19:13:17 PM »
lasand asta la o parte chiar am vazut masina pe circuit intr-o prezentare cum se misca si e dezastru...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #10 on: February 17, 2013, 20:54:00 PM »



tar0M

  • 934
  • Impreza WRX 2008
Răspuns: EVO si Impreza ridiculizate de Mercedes clasa A?
« Reply #11 on: February 17, 2013, 22:40:25 PM »
Arata bine nu am ce sa zic.