Opinii / puncte de vedere / informari - din partea mecanicilor
Subaru club Romania

Opinii / puncte de vedere / informari - din partea mecanicilor

concrion

Salut,
Cred (sper) ca sunt pe acest forum mecanici auto (daca sunt specializati in subaru ar fi si mai bine).
Am rugamintea la ei ca sa vina cu informatii si puncte de vedere la intrebarile membrilor din aceasta sectiune (nu de alta, dar majoritatea care raspundem nu suntem de meserie, si multe informatii le-am aflat pentru ca am avut nevoie sau dupa ce am pierdut zile si nopti cautand raspunsuri la problemele noastre) si totodata cu "tips and tricks" pentru utilizatorii de subaru.
Multumesc anticipat.
Seara buna.

celalalt

N ar fi rau.Buna initiativa.Dar sunt ferm convins ca niciun mecanic de subaru nu va da sfaturi moca aici.Pur si simplu din principiu.In ziua de azi totul e pe bani iar noi incercam sa strangem din propriile experiente informatii utile pentru altii.

concrion

Salut,
Cand scriam mai devreme mesajul, ma gandeam la ce ai spus tu: ca nimic nu e gratis. Eu am mai spus-o si cu alte ocazii, si mecanicii care ma cunosc pot confirma lucrul asta: atata timp cat esti bine informat si faci ce trebuie cum trebuie, esti rasplatit......toti cei care au lucrat la masinile mele (chiar si pentru chestii marunte) daca si-au facut treaba - am fost mai mult decat generos cu ei. Din pacate, de multe ori m-am bazat pe ei si in timp s-a dovedit ca lucrarile (care initial pareau ok) s-au deteriorat (sau au creat probleme) in timp, si ca in cazul fraierului clasic, am luat teapa de rigoare (pe banii si bacsisul meu, evident). In ultima perioada am ajuns ca inainte de a merge la un atelier mecanic sa incerc sa determin eu posibile cauze si metode de rezolvare, iar daca mecanicul nu le aplica, sa ii spun ce si cum (ceea ce evident ca nu le convine, pentru ca increderea de sine a unui mecanic nu este depasita decat de lipsa informarii).