Trusa scule yato. Cod yt-3884
Subaru club Romania

Trusa scule yato. Cod yt-3884

Trusa scule yato. Cod yt-3884
« on: May 13, 2013, 15:29:23 PM »
Salut. Pentru ca sunt pasionat de mecanica si imii place sa mesteresc una alta, am decis sa investesc intro trusa de scule. Din cate stiu eu, yato este printre cele mai bune firme, in ideea in care, trusa aceasta o voi avea pe viata:d
As vrea sa aflu niste pareri, in legatura cu firma si daca se poate si cu modelul de trusa, YT-3884, 216 piese.
Am tot cautat sa fie originala. Nu stiu sigur daca sunt fake-uri, dar am gasit pe youtube, un filmuletz postat de un polonez cred, dupa care am ramas pe ganduri. O sa postez un link cu filmuletzul. Pretul la care am gasit-o eu la cv firma din sibiu care cika are produse originale yato este de 540 de ron plus tva.
Orice parere este bine venita. Sau poate o alternativa la aceastra trusa.
Astept ideile voastre!

Răspuns: Trusa scule yato. Cod yt-3884
« Reply #1 on: May 13, 2013, 15:31:23 PM »
&feature=youtube_gdata_player

Asta e filmuletzul.
Sper ca astea sunt fake-uri, sau cv de genu. Nu cred ca asa arata toate trusele yato. Ma refer la jocuri, criketul ala nu prea functioneaza.....

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Trusa scule yato. Cod yt-3884
« Reply #2 on: May 13, 2013, 16:57:55 PM »
Yato nu este deloc printre cele mai bune firme de scule, eventual poti spune ca este printre cele mai proaste.
Firma este poloneza insa cele mai multe scule sunt facute in RPC (China). Nu te lasa pacalit nici de cehii de la Unior, au o gama mare de produse dar sunt slabe.
Daca vrei scule decente poti cumpara sculele romano-frantuzesti de la Mob-Ius Brasov.
Ca tot a venit vorba de scule, Subaru Brasov are in dotare marca Hazet, o marca germana foarte buna. Mai exista si Gedore.
In Sibiu poti opta si pentru Proxon, sculele sunt fabricate tot in Germania iar preturile sunt mult mai accesibile fata de ultimele doua marci pomenite mai sus.

ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT