STI Hatchback 2008
Subaru club Romania

STI Hatchback 2008

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #140 on: December 17, 2013, 21:37:16 PM »
Sunt de aceiasi parere cu Ket, schimbarea bucsilor din punctul meu de vedere a fost un lucru foarte bun.
Ramane la alegerea ta ce faci.
ai schimbat doar bucsile sau si sway-uri si / sau altceva ?

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #141 on: December 18, 2013, 01:11:47 AM »
"sway" ca sa ma lamuresc eu:e vb de barele stabilizatoare, corect?
Concret, ce ai schimbat, KET? Toata bara stabilizatoare sau doar bucsele aferente?


Da, Kinder, poti schimba destule in banii respectivi...nush cu ce sa incep  ???, la anul...dupa finalizarea testelor legate de "balbaiala" de la relanti.
Eu sincer as mai schimba si discurile, avand in vedere ca noul upgrade facut la frane (placute Ferrodo DS 2500, furtune&lichid) imi da acel scartait la franarile usoare.
M-am gandit sa abordez bucsele, fiindca am observat ca deja am schimbat cate ceva din ele, din cauza drumurilor.

In final, foto "before&after" cu jantele :









« Last Edit: December 18, 2013, 01:13:51 AM by sherban »

KET

  • 3921
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #142 on: December 18, 2013, 07:02:10 AM »
Sherban, eu am schimbat:
Tampoane motor STi Grupa N
Tampon superior cutie viteze STi Grupa N
Tampon cadru cutie viteze STi Grupa N
Anti lift kit PowerFlex
Bucsaraie sasiu poliuretanica SuperPRO (TOATE BUCSILE)
Cusco front/rear strut bars
Kit ARB Roger Clark Motorsport si bucsi ARB
Masina se simte mult mai bine cu toate astea. Daca ar fi sa o iau de la capat, tot cu handoingul as incepe la modificari.
Jantele arata mult mai bine asa.
Bafta cu rezolvarea problemei cu balbaiala

KET

  • 3921
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #143 on: December 18, 2013, 07:12:35 AM »
Si ai mai putea sa bagi banii in asa ceva:



Ar intra ca unse, si la tine si la kinder...

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #144 on: December 18, 2013, 09:14:03 AM »
Ket, multumesc mult pentru detaliere, chiar aveam nevoie exact de denumirea lor.
Ce jante sunt astea???
Chiar arata bine (de toot).

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #145 on: December 18, 2013, 09:46:40 AM »
Advan Racing - http://www.kamispeed.com/product-p/yw.arc3w.htm 508 usd/buc + transport +taxe :)
Ermm... pe post de jante de vara si eu si sherban avem ultraleggera.

KET

  • 3921
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #146 on: December 18, 2013, 10:28:00 AM »
Nu sunt Advan Racing. Sunt Volk Racing ZE40 dar seamana cu alea de la Advan. Jantele alea si niste etrieri galbeni pe masinile voastre...  ::)

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #147 on: December 18, 2013, 11:05:14 AM »
Emmmm ar merge super:):)
Trebuie sa recunostem, Kinder.Intotdeauna va exista ceva de schimbat la masinutele astea....fie ca trebuie, fie ca doresti, ca sa zic asa.
Am notat, Ket, sugestia.

KET

  • 3921
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #148 on: December 18, 2013, 13:19:18 PM »
eu am asa ceva de vara: http://www.kamispeed.com/product-p/yw.arsdw.htm.
Mi se pare ca Volk Racing ZE40, pe care le-am pus mai sus, au o tenta spre albastru, si ar intra bine de tot in tema masinii tale si a lui kinder.

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #149 on: January 28, 2014, 12:54:11 PM »
Fiindca a nins ceva, am sa aduc in discutie setarile de pe acest model, in caz de iesit din zapada mai mare.
Stiu ca STI nu este Forester ;), dar e bine de stiut.

Ieri am fost nevoit sa ies cu MIG-ul dintr-o zapada de vreo 30 cm, si am setat asa : tractiunea pe "lock" adica 50-50 tractiune si pe modul "Inetelligent".
Am mers cam vreo 5-8m dupa care masina a ramas pe zapada si m-am oprit fiindca ambreiajul scotea deja fum si mi-a fost teama sa nu il prajesc.
A trebuit sa cobor sa degajez o leaca din zapada rotile, si sa las ambreiajul sa isi revina, dupa care am iesit din nameti.
Mai mult ca sigur ca nu am putut iesi din prima, fiindca masina numai ajungea la teren cu aderenta...banuiala mea.
TCS-ul era activat (la mine are 2 pozitii/afisaje : galben si verde, care se seteaza din apasarea butonului din stg jos, de sub oglinzi).
Nu stiu daca setarile facute de mine sunt chiar cele ok, motiv pentru care va cer un sfat in sensul asta.
Voi cum ati facut setarile in cazuri de acest gen?


KET

  • 3921
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #150 on: January 28, 2014, 16:20:03 PM »
Eu am lasat tractiunea numai pe "Auto" si pe modul "Intelligent" si nu am ramas pe nicaieri. Cand a dat sa faca fente, am trecut-o pe "Sport#" si nu am avut probleme. Am incercat sa dau si tractiunea pe spate la joaca pe zapada, dar parca imi place mai mult cand e pe "Auto". Pe asfalt uscat e mai fun cand dai maximum pe spate, impinge diferentialul spate mai tare, iti iei "sutul in cur" mai rau...  :D

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #151 on: January 28, 2014, 16:37:16 PM »
Mda....uite la chestia cu pus pe "Sport #" sau macar "Sport" nu m-am gandit sa ma joc si acolo.
Cu toate ca in mod normal merg cu ea pe "Sport", zilnic.
Merci mult pentru opinie, KET.

celalalt

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #152 on: January 28, 2014, 16:50:27 PM »
Ce simplu e cand ai doar o maneta de care tragi si face spume in zapada ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #153 on: January 28, 2014, 20:01:05 PM »
Eu nu am decat o varianta... Inteligent Driver :D ;D Incerc sa mut pe sport # dar nu gasesc comanda :D

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #154 on: January 28, 2014, 20:08:52 PM »
Uratilor! ::)
Evident, glumesc.Am inteles insa aluzia ;)

celalalt

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #155 on: January 28, 2014, 20:18:03 PM »
Eh...Mihaitsa cam e...

nimeni

  • 116
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #156 on: January 28, 2014, 22:25:49 PM »
in caz de inzapezire , "lock" + "sport#"+ "verde =TCS off"
dar din pacate nu avem o suspensie pneumatica asa ca daca o pui cu burta pe zapada poti face orice combinatie ca iese doar la lopata (daca ai rabdare 10 min se mai lasa zapada de la caldura de sub masina si poti avea norocul sa prinzi un pic de aderenta cat sa te misti )
din experienta daca esti suficient de hotarat (dar si realist sa stii cand sa renunti...) mergi lansat si este destul de greu sa o poticnesti in zapada...

Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #157 on: January 28, 2014, 22:39:20 PM »
Dap, cam asta s-a intamplat la mine; s-a asezat cu "burta de zapada" si a trebuit sa am evoluez putin la "lopata".
Dupa cam 4-5 minute am iesit, cum ai spus tu, lansat.
Multumesc mult pentru sfaturi.

KET

  • 3921
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #158 on: January 28, 2014, 23:17:47 PM »
Sherban, nu-i baga in seama, sunt niste carcotasi invidiosi  ;) :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: STI Hatchback 2008
« Reply #159 on: January 29, 2014, 07:51:53 AM »
Eu faceam misto de cum a evoluat totul. Nu mai simplu era cand nu exista electronica. Eu nu am decat ABS pe masina. Fara control al tractiunii, fara butoane... Doar maneta schimbatorului de viteze, 3 pedale si volan.

Asa a devenit faimoasa marca; te urcai in masina si mergeai aproape oriunde fara sa faci altceva. Acum "engage" X mode, lock, auto, sport # si alte nebunii.
« Last Edit: January 29, 2014, 07:55:31 AM by MihaiFlorescu »