Revin cu rezultatele analizelor la SMT :
- baterie incarcata buna (71%), tensiune 12.96 V
- test generator : tensiune regulator buna
- test compresie pe cilindri : compresie buna pe toti cilindrii.
Cand le-am zis sa imi faca si un cylinder leak down test, i-a apucat amnezia si au schimbat subiectul.
Treaba consta, pe scurt, in existenta in respectivul service a unui echipament special, cu care, dupa ce se ajunge la pistoane, acestea se umplu cu aer si se verifica scurgerile la segmenti, supape, etc).Ori le e lene sa ajunga la pistoane, ori nu au echipamentul respectiv in dotare, ori le este teama de consecintele rezultatelor testului.....nu stiu, poate vb cu pacat.
Cu alte cuvinte, eu si amicul meu mecanic, suntem niste pafaristi (nu au zis asa, dar cam asta e concluzia mea
....in opinia lor).
Eu tot cautand pe net, le-am pus intrebarea legata de simptomul meu si celor de la JustAnswer, unde pui intrebari si ti se raspunde de catre mecanici specializati, posibil sa fi auzit de ei.
Tipul de acolo, fara sa ii spun decat ca am verificat bateria si alternatorul mi-a zis asa, de verificat :
- compresia
- cylinder leak down test (din cate inteleg implica umplerea cu aer a cilidrilor si verificat etansare pe segmenti, supape, etc..toate cu un echipament special dedicat acestui test).
- de verificat etansarile/coliere la tot ce tine de intercooler si turbo.
Opinii? Sfaturi ?
Sa ma intorc la SMT, sau sa imi vad de drum la alte porti de service mai dedicate diagnozelor pe partea de motoare Subaru?
Masina in garantie, 33.000 km.
Multumesc