Forester SG 2.0X MY06
Subaru club Romania

Forester SG 2.0X MY06

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #120 on: August 25, 2015, 16:01:27 PM »
verificam cumva - nu stiu inca cum 100% ca nu sunt mecanic - dar aerul conditionat mergea ok, acum 3 zile s-a oprit brusc totul - am vazut ca s-a rupt si cureaua si fulia/rulmentul/ambreiajul de pe compresor se zdrangane la liber acolo - ceva s-a rupt

oricum, am gasit si compresor cu totul  la 300 si ceva de $... oricum mai bine decat 4300 lei , dar sper sa scap doar cu ambreiajul ...

chestia tare este ca au murit toate butoanele: de aer conditionat, dezaburire, ventilatie ... etc ...
si au fost verificate toate sigurantele, releele, rezistentele ... mama supararii ... pana la urma am gasit siguranta 22 care ar trebui sa primeasca de undeva si sa trimita mai departe 12 V -> pe care nu ii primeste, dar s-a tras un fir de 12V asa ... pe direct la siguranta ... sa functioneze temporar butoanele/dezaburirea pana rezolv cu compresorul de AC
« Last Edit: August 25, 2015, 16:07:07 PM by andea79 »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #121 on: August 25, 2015, 19:38:16 PM »
man daca merge compresoru de GD te ajut eu cu unu !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #122 on: August 25, 2015, 21:12:39 PM »
mersi mersi ... habar nu am daca merge sau nu ala de GD, Cristi (mecanicul) zice ca compresorul este ok deci sper sa rezolv problema doar cu ambreiajul, dar in caz ca da cu virgula stiu pe cine sa intreb :) si ma informez intre timp si de compatibilitatea compresorului GD - GR

(atunci noaptea cand am venit de la Bucuresti s-a imprastiat la 5 km de casa :) )

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #123 on: August 26, 2015, 11:30:40 AM »
Nu stiu daca te ajuta sau nu, dar acu ceva vreme am gasit asta:
Ceva nu e bine oricum!

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #124 on: August 26, 2015, 14:27:52 PM »
Interesant, si mai interesant e de unde a facut rost de "arcu" ala in forma de floare :)
Because Subaru, thats why.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #125 on: August 26, 2015, 17:20:43 PM »
CNC.... banuiesc.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #126 on: August 26, 2015, 20:34:27 PM »
din ce stiu eu exista si pe ebay chit de reparat ambreajul la compresor !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #127 on: August 27, 2015, 09:33:05 AM »
Linkul pentru arc se gaseste in ultimul/primul de fapt post de la comentarii, si este asta:http://pages.videotron.com/atcaron/
Ceva nu e bine oricum!

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #128 on: August 31, 2015, 20:38:01 PM »
Intre timp mi-au crapat complet telescoapele spate dupa putin offroad si cateva gropi din sosea decopertata asa ca Wrangler m-a ajutat cu o pereche de spate, iar saptamana viitoare urmeaza sa le montez si pe cele din fata. O sa revin cu impresii dupa ce le probez putin, in special comparativ cu cele stock avand in vedere ca am avut ocazia sa le probez de la 14mii km pana la 90mii :)
Because Subaru, thats why.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #129 on: September 04, 2015, 18:09:59 PM »
Masina se simte normal pe drum, nu prea simt diferente fata de cand erau telescoapele originale noi, posibil sa fie dar nu imi dau seama. Comportamentul si tinuta s-au schimbat mult (doooh) nu a fost nici o problema la montaj, totul a durat cam 1h.
« Last Edit: October 01, 2015, 21:24:40 PM by victor.p »
Because Subaru, thats why.

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #130 on: October 01, 2015, 21:21:44 PM »
Am montat si telescoapele fata, atitudinea s-a schimbat destul de mult, vaca nu mai plonjeaza atat de mult in fata la franare si revine mult mai repede, suspensia se simte din nou agila si nu ca o barja :D
Singura problema care am avut-o: pe partea stanga ambele suruburi de la telescop au fost ruginite iar cel oval cu reglaj s-a forfecat (piulita era intepenita), ce e ciudat, ca suruburile erau ruginite si pe partea dinauntrul, unde ar fi trebuit sa fie protejate de catre telescop/fuzeta, nu stiu de ce doar pe stanga au ruginit.

Cu ocazia asta am mai curatat clapeta de admisie, trecusera 30k km, destul de curata, putin maro.

Am izolat cu fibra de sticla galeria de esapament dupa CAT1 unde am dat jos CAT2 si imi ardea burduful de la caseta de directie.

Schimbat pe la 5000km uleiul Motul care era negru si mirosea deja urat, nu era ars tare dar nu mi-a placut deloc cum arata, trecut pe Eneos Sustina 5W30, spectacol uleiul.

Schimbat ambele sonde Lambda, sonda 2, cea cu mufa gri Denso originala 635lei, s-a potrivit, sonda 1, cea cu mufa mare neagra, din 3 sonde nici una nu s-a potrivit (venite dupa VIN evident) acum astept o Denso originala tot pe la 600lei sa vad daca am mai mult noroc. Sondele au iesit (ca norocu) fara sa se rupa in catalizator, dar erau destul de ruginite si am avut emotii.

Intre timp:

- ambreiajul de la compresorul de clima patineaza tot mai rau, nu stiu cum sa rezolv problema, a mai avut cineva problema cu ambreiajul asta? Exista ceva kit de reparatie pe la noi?

- ceva fulie de la cureaua pe care e pompa servo patineaza dimineata, chiar daca am schimbat toate curelele, probabil trebuie schimbata si fulia, a mai avut cineva problema asta?
Because Subaru, thats why.

dann

  • 160
Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #131 on: October 02, 2015, 17:13:21 PM »
Mie imi caraie dimineata si banui tot fulia de la servo.
Peste 2 saptamani voi schimba distributia si voi schimba si curelele de accesorii, fulia si rola de pe servo si clima.
Te anunt daca se rezolva asa.

Ciudat, saptamana asta nu a carait deloc. Nici macar o data.

celalalt

Răspuns: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #132 on: October 02, 2015, 18:16:31 PM »
Poate mergeti pe caraiala... ;D

Re: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #133 on: June 04, 2017, 18:04:22 PM »
Update:

In ultimii 2 ani au fost cateva schimbari de ulei si cam atat.
Acu 2 saptamani am facut o revizie mai mare - momentan, masina are 120.000km

Discuri ventilate + placute Brembo - multumit de ele, pedala vibreaza foarte usor la viteza mare (din cauza canelurilor in discuri), diferenta e minora fata de discuri stock + EBC Greenstuff cand sunt reci, dar diferenta e destul de mare la cum/cand se incalzesc, aici diferenta e destul de mare.

Kit complet ambreiaj originale

Kit bujii NGK

Kit role prin fata, alternator si ce am mai gasit de schimbat pe acolo + curea alternator (s-a distrus repede din cauza rolei mancate)

Kit pompa benzina originala - se simte diferenta, masina merge mai fin si a revenit la consum normal (ieri am facut 460km cu 41L, drum forestier, raliu, serpentine munte, oras, drumuri europene, putin autostrada viteze medii spre mari)

Curatat clapeta de admisie

Schimbat ulei diferential + ulei cutie + lichid frana

Directia cu bucsi Strongflex si suspensiile Pedders functioneaza inca perfect dupa peste 50.000km.

O rugaminte/intrebare : stie cineva cum as putea sa dau jos sticla de la faruri in siguranta? Farul stanga are probleme si cu motorul de reglaj faza scurta si e murdar deja pe dinauntru de la condens...
Because Subaru, thats why.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #134 on: June 05, 2017, 00:17:23 AM »
Pistol cu aer cald, incalzita lipitura pe o suprafata mare doar superficial si incalzit putin mai tare pe o portiune mai mica. Departezi piesele cu surubelnita dreapta, cutit, spaclu sau ce ai la indemana. Ideea e sa incalzesti o zona mai mare ca sa nu crape, desi tu lucrezi intr-o portiune mica.

Scretul este sa o iei putin cate putin.

Re: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #135 on: June 05, 2017, 10:19:37 AM »

Am avut aceeași problema cu farurile...Am încercat sa le curat, dar degeaba. A fost mai rău după....așa ca le-am schimbat cu unele noi, originale. Găsisem și aftermarket dar nu aveau motorașul.
« Last Edit: June 05, 2017, 10:43:14 AM by MihaiFlorescu »
Forester SG 2.0X 2008 MT

Re: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #136 on: October 03, 2017, 02:05:27 AM »
Intre timp a inceput sa se abureasca si farul din dreapta iar cel din stanga e cam murdar pe interior - nu mi-a recomandat nimeni sa incerc o relipire pentru ca nu e o solutie de durata plus ca e riscant fiind mai vechi sa crape plasticul cand le demontez.

Acum sunt in cautare de faruri OEM sau ceva Aftermarket de calitate (care sa se poata regla calumea nu sa bata in 3 directii).

Cristian tu de unde ai luat OEM-uri?
Because Subaru, thats why.

Re: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #137 on: October 03, 2017, 20:17:54 PM »
In State am tot vazut la vanzare TYC d'astea. Daca retin bine, pretul ala e ptr proiector, farul e 700 sau 750 ron/buc

OEM e pe la 4000 ron bucata
« Last Edit: October 03, 2017, 20:22:15 PM by andrei0241 »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #138 on: October 03, 2017, 20:37:53 PM »
Celebrele faruri de 700 de lei bat cam asa:
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: Forester SG 2.0X MY06
« Reply #139 on: October 03, 2017, 21:00:53 PM »
Macar sa aiba dintii drepti  :o
andrei80 parca luase un set d'asta, ne'ar putea lamuri si despre cum bat