Corespondente intre piese aftermarket si OEM
Subaru club Romania

Corespondente intre piese aftermarket si OEM

Muttley

  • 5114
Corespondente intre piese aftermarket si OEM
« on: February 27, 2019, 07:59:21 AM »
Propunerea mea ar fi sa:
- pastrati topicul curat;
- pentru ca dezideratu' de mai sus sa fie atins, vedeti-va de jurnale in mod obisnuit, aici doar aducem cu quote informatia finala. Sau o scrieti direct aici daca imprejurarea e de asa natura.

Sper sa se adune chestii.
WRX SW 2002

Muttley

  • 5114
Re: Corespondente intre piese aftermarket si OEM
« Reply #1 on: February 27, 2019, 08:01:56 AM »
Lista coduri si producatori OEM pentru distributie:

-pinion (rola cu dinti) NSK in ambalaj INA 532 0084 20;
-rola x2 KOYO in ambalaj INA 532 0085 20;
-rola mica NTN GE381.04;
-intinzator NTN GT381.02;
-pompa de apa SKF vkpc 98001 (Aisin este OEM).

Pentru mai multe detalii, poze, samd, click unde scrie cu albastru "Quote from: Pfaizzzer on February bla bla" si va duce la mesajul sursa.
« Last Edit: February 27, 2019, 08:02:53 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5114
Re: Corespondente intre piese aftermarket si OEM
« Reply #2 on: February 27, 2019, 08:06:17 AM »
... propun sa trecem la un subiect lansat de Pfaizzzer - corespondențe intre piese aftermarket si cele OEM.
In episodul de azi, rulmentii din cutia de transfer 6MT, de STI sau Spec B.

Din nou, detalii cu click pe albastru.
Asta-i si postarea care m-a determinat sa incep topicul.

Spor la adunat si multumim contribuabililor!  ^-^
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14030
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Corespondente intre piese aftermarket si OEM
« Reply #3 on: February 27, 2019, 10:07:48 AM »
2003-2008 Outback 2.5i filtre aer si polen
Filtru aer (OE: 16546AA090)
C2201 Mann
BOSCH F 026 400 206

Filtru polen (OE: 72880AG000)
Denso DCF239K


Stiu ca par rahaturi dar acestea au dimensiunea potrivita identica la mm cu cele OE. Majoritatea filtrelor sunt mai mici cu cativa mm si pot permite trecerea impuritatilor pe langa materialul filtrant.
Din cate stiu, nu sunt diferente intre modele (adica 2003 fata de 2008)
« Last Edit: February 27, 2019, 10:15:30 AM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14030
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Corespondente intre piese aftermarket si OEM
« Reply #4 on: February 27, 2019, 10:13:21 AM »
Sanda Lambda 1

Impreza 2.0 SOHC 2001-2005
OEM: 22641AA280
denso dox-0307



Pe masura ce se mai aduna informatii similare pentru alte motoare, pot sa le adun eu pe toate sa le pun aici. Sonda 1 e destul de des schimbata la masinile trecute de 100.000

WIM

  • 688
Re: Corespondente intre piese aftermarket si OEM
« Reply #5 on: February 27, 2019, 11:15:06 AM »
... propun sa trecem la un subiect lansat de Pfaizzzer - corespondențe intre piese aftermarket si cele OEM.
In episodul de azi, rulmentii din cutia de transfer 6MT, de STI sau Spec B.

Din nou, detalii cu click pe albastru.
Asta-i si postarea care m-a determinat sa incep topicul.

Spor la adunat si multumim contribuabililor!  ^-^

Iarta-ma, baieti  ;D

Mai jos, informatiile completate cu tot cu codurile OEM:

Rulmentii din cutia de transfer 6MT pentru STI / Spec B:

1. cel cu flansa, prins pe roata dintata care intră în spatele diferentialului central
OEM: 806245030 - echivalenta NSK model FBC45-1UR

2. doua tipuri de rulmenti conici, fixați pe axul care iese din cutia de viteze si intra in cardan, respectiv
OEM: 806322031 (camasa) si 806322032 (rulment) - echivalenta Koyo (sau substitut) 322/22
OEM: 806330061 (camasa) si 806330062 (rulment) - echivalenta Koyo (sau substitut) 32206J

3. patru colivii cu ace pe care se rotește diferentialul central
OEM: 806417020 - echivalenta NTN model TNB44134S01

WIM

  • 688
Re: Corespondente intre piese aftermarket si OEM
« Reply #6 on: February 27, 2019, 16:53:13 PM »
Si inca un rulment, cel pe care se invart diferentialele fata si spate:
OEM: 806340080 - echivalenta cu NSK (NTN/Koyo etc) model HR 30208 J