Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
Subaru club Romania

Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009

Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« on: July 18, 2014, 20:58:05 PM »
Am reusit de curand sa achizitionez masina care m-a impresionat din punct de vedere tehnic si vizual, inca de la aparitie. Ce se zic..., eu cred ca am avut noroc, ca am luat-o,ramane sa ma lamuresc pe parcurs daca am facut alegerea potrivita sau nu ;).

« Last Edit: July 18, 2014, 22:24:02 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #1 on: July 18, 2014, 22:25:10 PM »
Sa o stapanesti sanatos! Cati km are, cum se prezinta pana acum? Primul Subaru?
Vrem poze si te asteptam la intalniri ;)

Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #2 on: July 21, 2014, 20:55:33 PM »
Da e primul Subaru, l-am luat la 50500 km, am reusit sa fac cam 1000 de km, ce sa zic sunt super incantat, voi sigur stiti mult mai bine decat mine cum se comporta o astfel de masina. Pe mine ma surprinde cam de fiecare data, inca sunt la capitolul de cunostinta:).



M-au speriat unele postari privind fiabilitatea acestui motor, din acest motiv sunt sceptic.

KET

  • 3921
Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #3 on: July 22, 2014, 08:15:23 AM »
Bine ai venit!
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Arata-ne-o si fara "cenzura" de pe numere, sa stim si noi pe cine salutam in trafic, mai ales ca esti din Cernavoda...  ;)

Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #4 on: July 22, 2014, 16:30:40 PM »
Pozele sunt de la anunt, nu i-am facut inca poze eu. Chiar daca i-as face zilele astea cu numerele in maxim o luna ii schimb numerele, deoarece achit taxa de prima imatriculare si implicit voi schimba si placutele de imatriculare. Promit ca dupa ce le voi schimba voi pune poze:).

moguai

  • 2814
Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #5 on: July 22, 2014, 16:41:28 PM »
nu e obligatoriu sa ai probleme cu ea la motor. ce istoric are? reviziile sunt facute la reprezentanta?
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #6 on: July 22, 2014, 22:30:11 PM »
Pana la 35000 km reviziile sunt facute la reprezentanta, cat a fost masina in garantie, o revizie la Ct si parca 2 la BV, inca 2 revizii le-a facut la un service din GL. Masina a avut un singur proprietar si acesta era navigator, astfel a facut cam 10000 de km pe an, o folosea pentru concedii.
La mine va face km, doar ca citind de pe acest forum ma sperie faptul ca zilnic voi merge cu ea de minim 2-3 ori maxim 2km (casa-servici-masa-servici-casa), in rest am si wk de 1000 km.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #7 on: July 22, 2014, 22:38:02 PM »
dar ce te sperie mai exact  ? :)

Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #8 on: July 22, 2014, 23:22:03 PM »
Clar am luat-o asta e... buna, nebuna e luata, dar am luato cu inima ;).
Ma sperie sa raman fara masina , sa astept 2 sapt sa vina o piesa, ma sperie ca nu sunt specialisti in service-uri. Am avut ceva experiente neplacute cu service-urile de la reprezentante. Si cand am luat-o abia am gasit un service sa-mi faca o diagnoza dar tot nu sunt multumit ca nu mi-a dat toti parametrii.
Ca sa fiu sincer, nu sunt un impatimit al mecanicii, poate si asta este un motiv al temerilor mele.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #9 on: July 23, 2014, 00:09:58 AM »
cum adica nu ti-a dat toti parametrii ca nu inteleg ?

Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #10 on: July 23, 2014, 00:50:33 AM »
Cei de la service mi-au spus ca datorita faptului ca masinile Subaru sunt rare, nu achizitioneaza calculator (tester) pentru aceasta masina, astfel cu interfata care o avea mi-a spus ca nu are nicio alarma activa si cam atat.
Oricum, masina a fost previzualizata de catre un mecanic din gl in care am incredere si practic el mi-a dat acceptul sa o cumpar, eu nu stiu sa "cumpar" ceva ce imi place:).
In sfarsit, ii voi face o diagnoza completa pentru linistea mea sufleteasca:).
Avand in vedere drumurile din tara noastra deja ma orientez pentru scuturi metalice, pentru fata am gasit dar pentru diferential spate nu am gasit decat acesta: http://www.subarugenuineparts.com/product_info.php?cPath=33_49&products_id=284 dar din cate vad eu din descriere e pentru anii de fabricatie 1998-2007 oare se potriveste? A pus cineva protectie metalica la diferential?

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #11 on: July 23, 2014, 07:50:10 AM »
Apai oricum in 95% din cazuri la noi prin diagnoza se intelege ca se verifica daca sunt sau nu DTC-uri active. Cu alte chestii -  de genul monitorizat valorile unor parametrii - nu se oboseste nimeni decat daca chiar se cauta ceva problema specifica (ca sa nu mai zic ca monitorizarea se face ochiometric  - adica cel care monitorizeaza se uita asa "foarte atent" la parametrii cam in ce interval variaza - deci nu inregistreaza nimic deci nici nu va stii dupa aia exact ce valori au avut si in ce situatii .... :) ... doar ceva amintiri vagi )

In rest ce sa zic, distractie cu masina - nu-ti fa probleme ca daca e sa crape ceva oricum crapa deci ... macar sa stii ca te-ai distrat :)

celalalt

Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #12 on: July 23, 2014, 08:38:28 AM »
Corect.

moguai

  • 2814
Răspuns:
« Reply #13 on: July 23, 2014, 08:45:29 AM »
In fata are scut, dar parca e din plastic. Daca gasesti sa'ti pui ceva original pt diferentialul spate, merita. Altfel nu cred ca e ok.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #14 on: July 23, 2014, 10:02:41 AM »
Diferentialul se raceste prin carcasa.
Scutul il va impierdica sa se raceasca plus ca se va umple constant de mizerie.
Eu nu recomand nici scut metalic in locul celui clasic, de plastic, de pe fata. Proiectantul a renuntat la metal pentru siguranta la impact.
O piesa metalica grea ii afecteaza si dinamica, asa ca mai bine o lasi cum e si te bucuri de ea.

Daca vrei sa incepi sa ii faci ceva schimba toate lichidele si filtrele si toate elementele de cauciuc (bucse, tampoane).
Pe partea mecanica se mai gasesc intotdeauna mici probleme de remediat.
Pentru diagnoza trebuie sa mergi la SMT, ei au interfata Hitachi/SSM si iti pot spune mai multe.
Pentru interpretare a rezultatelor ar fi bine sa discuti cu userul #andea79, el cunoaste domeniul bine.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #15 on: July 23, 2014, 22:07:23 PM »
Apai oricum in 95% din cazuri la noi prin diagnoza se intelege ca se verifica daca sunt sau nu DTC-uri active. Cu alte chestii -  de genul monitorizat valorile unor parametrii - nu se oboseste nimeni decat daca chiar se cauta ceva problema specifica (ca sa nu mai zic ca monitorizarea se face ochiometric  - adica cel care monitorizeaza se uita asa "foarte atent" la parametrii cam in ce interval variaza - deci nu inregistreaza nimic deci nici nu va stii dupa aia exact ce valori au avut si in ce situatii .... :) ... doar ceva amintiri vagi )

In rest ce sa zic, distractie cu masina - nu-ti fa probleme ca daca e sa crape ceva oricum crapa deci ... macar sa stii ca te-ai distrat :)

Nu ma gandesc ca o sa crape ceva la masina doar ca m-am invatat eu altfel, la masina pe care inca o am, cam la un interval 40-50000km o puneam pe tester si primeam informatii de mentenanta preventiva.
Privind partea buna a lucrurilor e bn ca nu stiu asa multi sa umble, pentru ca raman doar specialistii;).

Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #16 on: July 23, 2014, 22:13:10 PM »
Diferentialul se raceste prin carcasa.
Scutul il va impierdica sa se raceasca plus ca se va umple constant de mizerie.
Eu nu recomand nici scut metalic in locul celui clasic, de plastic, de pe fata. Proiectantul a renuntat la metal pentru siguranta la impact.
O piesa metalica grea ii afecteaza si dinamica, asa ca mai bine o lasi cum e si te bucuri de ea.

Scuturile intentionam sa le pun ca o protectie in plus, imi place sa pescuiesc si nu ma gandesc sa renunt la acest hobby, asa ca va trebui sa protejez masina, nu voi face offroad dar se mai gaseste o piatra, un bolovan.  Pe fata cred ca il voi inlocui sigur, iar pentru spate daca gasesc ceva original poate voi incerca, oricum multumesc de sfat.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #17 on: July 23, 2014, 22:50:18 PM »
Nu ma gandesc ca o sa crape ceva la masina doar ca m-am invatat eu altfel, la masina pe care inca o am, cam la un interval 40-50000km o puneam pe tester si primeam informatii de mentenanta preventiva.
Privind partea buna a lucrurilor e bn ca nu stiu asa multi sa umble, pentru ca raman doar specialistii;).

Da :), adevarul este ca imi plac raspunsurile tale, ai asa un fel de stil ciudat de a "croseta" intrebari care parca vin de la cineva care nu stie prea multe cu afirmatii care parca vin de la o persoana cu experienta :) :)

Răspuns: Proaspat posesor de Impreza 2.0D-2009
« Reply #18 on: July 23, 2014, 23:33:17 PM »
Da :), adevarul este ca imi plac raspunsurile tale, ai asa un fel de stil ciudat de a "croseta" intrebari care parca vin de la cineva care nu stie prea multe cu afirmatii care parca vin de la o persoana cu experienta :) :)

Sigur e din cauza job-ului meu:), fara sa vreau ma influenteaza. Aplicat pe masina trebuie sa-mi pun intrebari, sa gasesc raspunsuri si sa gasesc cea mai buna varianta pentru siguranta, calitate si cost;).
« Last Edit: July 23, 2014, 23:37:30 PM by R_omeo »