Forester Diesel MY2009
Subaru club Romania

Forester Diesel MY2009

Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #20 on: March 02, 2015, 12:59:05 PM »
Ai asteptat ceva dar ai masina noua.

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #21 on: March 02, 2015, 13:29:49 PM »
Da, am asteptat ceva, dar asta pare sa fie mersul lucrurilor din pacate. Important este ca s-a rezolvat.
@Sco
de cand am ridicat masina nu am trecut prin Gheorgheni, poate ai vazut altul. Sa fie intr-un ceas bun.
Ceva nu e bine oricum!

sco

  • 736
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #22 on: March 02, 2015, 13:51:32 PM »
Corect, nu erai tu, am confundat numerele, era Cristi :)

mbk

Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #23 on: March 13, 2015, 11:45:01 AM »
Ma bucur mult ca ti'ai rezolvat problema. Am fost pe la tubman si iam vazut in actiune cand iti lucrau la inlocuire.   Sa ne vedem cum bine prin aglomeratia clujului :)

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #24 on: March 13, 2015, 14:53:35 PM »
Mai bine ne vedem pe langa Cluj, pe ceva dealuri  ;D, dar asta dupa ce ii termin rodajul.
Ceva nu e bine oricum!

mihu

Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #25 on: May 13, 2015, 10:19:51 AM »
multi km fara probleme.
cum merge? ce presupune rodajul? mai au probleme (se mai rupe vilbrochenul) dupa ce au fost reparate?

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #26 on: May 13, 2015, 11:10:35 AM »
Salut si mersi.
Motorul merge foarte bine, cum nu a mers niciodata de cand este la mine. Daca se va mai rupe...numai timpul si km o vor spune. Sunt cazuri (stiu 2 in Cluj) cand a crapat si a 2-a oara, dar alea cred au fost inlocuite cu acelasi tip de bloc, probabil cu vilbrochenul revizuit. Teoretic varianta de bloc care mi s-a pus mie, este ultima aparuta pentru Euro4.
Legat de rodaj, in carte scrie sa nu mergi peste 3500rpm pentru 1600km. Eu am vreo 3000km si am incercat sa-l tin pe la 2000-2500rpm cand s-a putut, si fara accelerari bruste.
Ceva nu e bine oricum!

mihu

Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #27 on: May 13, 2015, 18:20:35 PM »
multumesc de informatii, cu atat mai mult cu cat sunt direct interesat (am o problema similara).

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #28 on: May 14, 2015, 08:32:34 AM »
Nasol moment. Inarmeaza-te cu rabdare si daca esti in regula cu actele, ar trebui sa se rezolve.
De curiozitate la cati km a crapat motorul si in ce conditii?
Succes.
Ceva nu e bine oricum!

mihu

Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #29 on: May 18, 2015, 17:20:16 PM »
La 120.000 km, mers normal (viteze schimbate, cand era nevoie in jur de 3500 rot/min), cu familia si bagajele aferente, dupa 200 km de la pornire.
 Cu actele sunt in regula (zic eu), service doar la reprezentanta. Astept un raspuns saptamana asta, sper sa fie pozitiv.

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #30 on: May 18, 2015, 19:07:12 PM »
Cifra magica 120 asta. Sa speram ca se rezolva totul cu bine si repede. Bafta!
Ceva nu e bine oricum!

mihu

Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #31 on: May 18, 2015, 22:49:23 PM »
multumesc mult. sa fie

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #32 on: July 14, 2015, 13:30:26 PM »
Am facut revizia la 5000km, toate bune si frumoase pana aici.
In urma unor consumuri mai ridicate din ultima perioada, si a unei erori (P0406), am dar jos EGR-ul si am constat ca este gata. Pinioanele care actioneza valva sunt mancate, probabil se bloca in diferite pozitii sau nici nu se deschidea deloc. Ca urmare am schimbat EGR-ul si acum totul a revenit la normal. Sa vedem cat tine asta nou...
Acum dupa schimbare, consum extraurban cu portbagajul sus si cu cauciucuri AT - 6.6L, eu zic ca-i bine. Inainte ma straduiam sa scot 8L.
Tot cu ocazia schimbarii EGR-ului am schimbat si culisele etrierilor pe fata, ca pe spate momentan nu sunt de gasit.
Rezultatul, liniste in masina, in sfarsit.
Ceva nu e bine oricum!

marr

  • 2208
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #33 on: July 27, 2015, 16:44:56 PM »
EGR-ul l-am schimbt si eu anul trecut - aveam undeva intre 130-150k km ( deh' nu mai tin minte).
Eu nici nu m-am complicat cu incercari de curatare  -prietenii din service mi-au spus ca o curatare e doar un paleativ: prelungeste putin termenul inevitabilului !

Si eu am avut probleme cu etrierii pe fata - culisele/pistonasele aveau joc si "cloncaneau" la cate-o frana mai sanatoasa.
Am schimbat tiganiile alea, probleme s-a ameliorat semnificativ da' nu total si definitiv.
Acu' ca mi-ai amintit, am sa le spun baietilor de la Autokino si de problema asta - daca tot sta cateva luni la ei pentru motor, macar sa ia fiecare parte la verificat si sa schimb tot ce trebuie schimbat cu ocazia asta. Le-am si spus - dupa ce o iau, vreau sa-i mai vand in urmatorii 3-4 ani doar la cafele !
Ma rog - reviziile nu se pun.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #34 on: July 27, 2015, 16:54:32 PM »
Mie mi se pare cam nefiresc de des intalnita problema cu franele. Fie ca vorbim de etriere de forester, de WRX sau chiar Brembo, suntem atat de multi care spunem ca e nevoie de reparatii la sistemul de franare.

Oare la alte marci e aceeasi problema? Sau poate nu le intretinem noi corect? Sau poate e firesc sa se schimbe garnituri si culise asa de des?

La restul masinilor avute prin familie la care m-am interesat de intretinerea lor in mod direct (mai multe forduri si opel si vw) nici una nu a avut probleme desi au ajuns unele dintre ele la peste 160.000km, toate luate de noi.
Singura chestie ciudata la Opel e ca mananca discurile de frana in 15-20.00 km si doua seturi de placute in acest timp, dar si cand pui frana ingheata masina (sistem bosch inclusiv discuri si placute). Singura asemanare cu un STi :D doar ca set discuri si placute costa sub 500 lei.
« Last Edit: July 27, 2015, 16:57:06 PM by MihaiFlorescu »

marr

  • 2208
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #35 on: July 27, 2015, 17:17:29 PM »
Eu, sincer sa fiu, am inceput sa "aud" etrierii dupa operatiunea de schimbare discuri+placute+rulmenti.
Poate fi si o problema de la discuri + placute - am pus un set EBC si te miri cum se aseaza ele pe-acolo ... si ce nu le-o fi convenit !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #36 on: July 27, 2015, 19:56:03 PM »
Am facut revizia la 5000km, toate bune si frumoase pana aici.
[...]
Acum dupa schimbare, consum extraurban cu portbagajul sus si cu cauciucuri AT - 6.6L, eu zic ca-i bine. Inainte ma straduiam sa scot 8L.
[...]
la ce regim de viteza, pe ce fel de drumuri?
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Axu

  • 168
  • My09 Forester Diesel
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #37 on: July 29, 2015, 02:22:00 AM »
Regim de viteza intre 80-120km/h pe drum national/european. Mai clar Cluj - Bistrita, un drum din ce in ce mai aglomerat si periculos.
Ceva nu e bine oricum!

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #38 on: July 29, 2015, 11:53:12 AM »
Io la 130-150 pe A3 + DN1 pana la Campina m-am apropiat de 9%. Dar, tre sa schimb caucioacele, o fi si de la astea.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Forester Diesel MY2009
« Reply #39 on: July 29, 2015, 12:15:38 PM »
Aceeasi masina, tot 130-150, cu varfuri de 170km/h, A3+Dn1, pana la Brasov, consum de 8% (pe bord).
Anvelopele sunt noi, consumabilele recent schimbate.

ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.