Mda, in principiu sunt masini care merg pe antigel Motul si nu au probleme. Daca nu ma insel sunt chiar STI-urile cele mai modificate de pe forum. Numai ca trebuie sa te asiguri ca:
- specificatiile sunt respectate (aici e problema ca nu e clar si trebuie sa fii pe jumatate chimist ca sa intelegi efectele asupra materialelor cu (virgula) care intra in contact)
- sa te asiguri ca la schimbare nu a ramas nimic din vechiul antigel daca este de alta culoare. Ceea ce poate insemna sa golesti, faci plinul cu apa distilata, golesti si apoi pui lichidul pe care il doresti.
Deci decat atata complicaciune, cumperi antigel pentru asiatice (eventual sa scrie ca merge la subaru) si aia e. Ma indoiesc ca mergi cu outback-ul pe circuit sau la safari, ca sa ai nevoie de ceva mai bun.
EDIT: Si mai adaug ceva. Daca e verde e clar ca respecta niste standarde pentru asiatice. Daca pui roz, te poti trezi ca duci masina la service si in necunostinta de cauza mecanicul iti pune ce are el pe acolo tot roz, dar cu alte specificatii care nu sunt ok pentru Subaru.