Parere....de la radiator ar trebui sa fie un furtun care trimite in rezervor surplusul de lichid ( cand are loc dilatarea ). Rezervorul are un stut la care se conecteaza acel furtun. In cazul cand se foloseste un rezervor "custom" ( si sunt producatori de asemenea rezervoare, din aluminiu ), furtunul de preaplin se conecteaza la stutul din capac. Pentru tine, infunzi stutul fara a neglija esteticul si il folosesti, ca e nou....
!!!!! Pentru rubrica " Loc de dat cu capul": dupa cum se stie motoarele Subaru au o tendinta pregnanta de a se supraincalzi, de a arde garnituri de chiulasa, de a defavoriza cilindrul 4, etc. Fierberea si dilatarea lichidului de racire, expandarea vaporilor realizati, sau in alte cazuri puterea unor gaze primite din camera de ardere, face sa existe o presiune ridicata in vasul de expansiune. Pentru a evita aruncarea capacului si implicit, stropirea motorului, dar mai ales a capitonajului capotei, se poate atasa un furtun, ce va avea capatul liber sub masina. Nu mai continui....