New forum post new horrors 
 Cum am reusit sa ating borna celor 1000km mersi cu masina anul acesta am zis sa o ridic pe un elevator sa vad ce mai e pe sub ea . Si mare mi-a fost supriza cand am observat ca am o caseta de directie plangacioasa 

 So acum vine intrebarea : reconditionare sau schimbare 

  ( btw daca stiti pe cineva care reconditioneaza in zona magnificei capitale as aprecia un pont 

 ) 
As vrea sa confirm : specificatia uleiului de servo este dextron III sau sa nu imi bat capul si sa ma duc pana la SMT sa imi iau niste ulei subaru specific pentru caseta mea ? 
In alta ordine de idei problema cu ulei-ul se pastreaza numai ca acum dupa un mic upgrade la o baie de ulei mai generoasa am putut sa imi montez si senzorul de temperatura ulei in baie asa ca pot sa revin cu un set de date mai concludent 

 E super tare senzatia sa stii ca ai o masina pe invers .. cand o alergi pe autostrada in loc sa iti creasca temperatura de ulei sa o vezi cum scade ( 70 de grade la 16 grade temperatura exterioara )