SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
Subaru club Romania

SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #100 on: September 23, 2012, 20:16:40 PM »
nu are de ce sa-si faca Impreza de 300 cai, ca daca vrea sa se dea are un M3 de vreo 450 cai si un evo X ... parca... din ce stiam eu...

succes in continuare... sper sa finalizezi cat mai curand proiectul Impreza si sa apari din nou in peisaj... ca lumea nu degeaba ii zice elodia  ;D
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #101 on: September 23, 2012, 20:31:35 PM »
Subaru nu se compara M sau Evo ;) dar, faza e ca te demoralizeaza cand vezi cati bani s-au investit in piese de calitate si asamblate cu rabdare, soft si rodaj la botul calului, adica un rebuild in conditii optime si face poc dupa cateva ture...mi-e si frica sa ma apuc vreodata sa-mi desfac un motor pt. a-l "imbunatatii"
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #102 on: September 23, 2012, 20:33:53 PM »
pai omu' vrea vreo 800 cai... la puteri de genul asta sigur mai si crapa din ele...

tu tot atat vrei pe WRXul tau?
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #103 on: September 23, 2012, 20:48:00 PM »
pai ma batea gandul sa fac o mantzocarie si sa pun un longblock closed deck de ej20 cu interne mahle si sa-l duc pe la 450
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #104 on: September 23, 2012, 20:51:17 PM »
wow...nu stiam ca ai ganduri asa mari cu Impreza... felicitari atunci si mult succes!
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

clau

  • 166
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #105 on: September 23, 2012, 21:36:04 PM »
Sebi,  mult succes cu subaru si iti doresc sa-l aduci acolo unde ii este locul, adica pe strada. Si nu vorbesc de curse si alte nebunii. E o placere sa vezi un subaru modificat pe strada mergand. Sper sa ai puterea sa treci peste toate ghinioanele pe care le-ai avut, si pasiunea pentru aceasta marca sa te ajute sa realizezi o masina puternica si fiabila.

Pentru mine, ca posesor si fan subaru, va fi o placere sa vad masina ta gata alergand pe strazi.

Sa auzim de bine




Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #106 on: September 24, 2012, 00:13:44 AM »
Iti respect munca depusa si banii investiti dar nu mai bine iti faci un motor safe de 300 cai si te bucuri de masina decat sa incerci sa faci 3333333 miliarde de cai ai si sa stea in garaj ??? Incearca sa gasesti compromisul perfect daca pot sa zic asa ...

Asta fac toata ziua, noi nu experimentam pe masinile clientilor.
Problemele de fiabilitate pe care le-am avut de fapt au fost mereu accidente mecanice explicaile datorita mecanicii care ... e grea domne.
Eu ma bucur altfel cand ma gandesc la Subaru si el saracutul a fost fiabil dar cum mai bine e dusmanul binelui... motorul a fost in trecut desfacut mergand pentru alta si alta configuratie.
Daca mecanica si piesele sunt bune fiabilitatea nu trebuie sa fie o mare problema.

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #107 on: September 24, 2012, 00:21:30 AM »
pai omu' vrea vreo 800 cai... la puteri de genul asta sigur mai si crapa din ele...

tu tot atat vrei pe WRXul tau?


Nu am batut in cuie targhetul dar si inate cand mergea masina avea o putere foarte mare si era fiabila.

2xGhe - nu este o problema sa faci un motor fiabil de Subaru, este adevarat ca au am exagerat si am mers pe drumuri mai putin batute, dar am avut motorul la Forester care am mers eu cu el vreo 30000km pana sa-l vand si a mai mers mult si bine , iar daca vrei si ai un EJ20 de serie nu ii faci nimic ca sa tina 450cp doar o setare corecta.

Oamenii care i-au spus Elodia au facut asta in sens peiorativ si a plecat de la invidia lui Tentean Andrei care era la vreo xxxxx masini in spate cand ne jucam.
Oricum nu e potrivit pt ca de STI-ul meu se stie de femeia aia nimic.

clau - Multumesc! Am sa fac asta in stilul meu si astfel incat sa ma simt si eu bine, incercand sa pun in valoare cat mai mult din potentialul de Subaru. Mi-ar placea sa fiti mandri de ce iese.
Cert este ca stiu ce fac si cum fac iar rezultatul o sa fie frumos.
Am avut ghinion, nimeni nu cred ca se astepta la asa ceva din partea Cosworth.
« Last Edit: September 24, 2012, 00:24:01 AM by sebastian »

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #108 on: November 11, 2012, 15:52:18 PM »
Astazi am avut ceva mai mult timp liber asa ca am dat pe strada foarte putin si Subarelul, trebuie sa il duc sa-i ajustez softul de rodaj apoi sa-i fac rodajul ca la carte(batraneste) dupa care trecem la faza urmatoare.




Acum sta cumintica in garaj langa prietena ei RACEVOLUTION, care si ea asteapta cateva imbunatatiri, in special pe parte de tren de rulare.



Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #109 on: November 30, 2012, 19:25:21 PM »
De ieri STI-ul meu a primit un nou soft de rodaj.
Din pacate este putin frig si sunt prins cu treaba ca sa pot sa si ies macar 1000km cu ea in rodaj.
Ma plang de frig dar mai mult de climatizare deoarece aeroterma este data jos pana voi putea sa montez perfect totul la loc dupa ce termin cu firele de intrari iesiri din ECU.
Masina are injectie de apa, N2O si mai multe programe de functionare iar comanda acestora este facuta de ECU prin iesiri si intrari aditionale ce trebuiesc legate.
Acum fiind rece daca se abureste este periculos pentru sanatate sa mergi la vit mare cu geamul deschis.
Asa arata graficul actual 301 cai putere o putere onorabila pentru rodaj.




Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #110 on: January 01, 2013, 11:34:29 AM »
Poate ca ar fi cazul sa ma aplec putin pentru a prezenta cateva componente ale masinii.
Am incercat sa cumpar piese de foarte buna calitate dupa ce am analizat bine ce am de facut.
Ambeneficiat de cunostintele proprii dar si de cele ale unor mari specialisti in domeniu pe plan international.
Din pacate nici acolo nu zboara cainii cu covrigii in coada si comertul primeaza in multe cazuri asa ca toate informatiile au trebuit filtrate si verificate, moment in care dialogul s-a schimbat si nu au mai incercat sa imi vanda, m-au ajutat chiar daca comercial nu era asa bine pentru ei.

« Last Edit: January 12, 2013, 06:36:42 AM by sebastian »

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #111 on: January 08, 2013, 18:02:47 PM »
Cu parere de rau trebuie sa spun ca anul nou nu a reusit sa o prinda curata la maxim asa cum era frumos.
Dar mai bine mai tarziu decat niciodata... azi am avut putin timp si am iesit sa o spal, manual, singurel, in liniste, iar acum sta cuminte in garaj.
Asteapta vremea buna sa nu mai fie frig sa o scot la restul de rodaj.





MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #112 on: January 08, 2013, 19:28:14 PM »
Frumos!


Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #114 on: January 08, 2013, 23:05:02 PM »
Imi place mult masina....felicitari!

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #115 on: January 08, 2013, 23:06:28 PM »
Arata super! Vrem sa o vedem in actiune!  ;)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #116 on: January 09, 2013, 00:27:06 AM »
Va multumesc!
Are sa ii vina si ei randul la actiune, s-a odihnit destul.

La exterior masina este aproape serie avand culoarea originala si doar cateva nterventii foarte mici:
- garda la sol a fost scazuta cu ajutorul unei suspensii Bilsetein P16
- eleronul pe spate a fost schimbat cu unul de la ZEROSPORTS, mai aerodinamic studiat la viteze de 300km/h, desi nici atat nu e suficient
- rotile au primit alte anvelope putin mai late acu R888 si jantele care sunt intradevar ceva special de la
BuddyClub P1 RACING QF  5x100 17x8.5 cu o masa de sub 6.4Kg.  http://www.buddyclub.com.au/2007/p1r/images/zoom2.gif
- priza de aer de captare a aerului fortat pt intercooler a fost data jos si inlocuita de un capac. Intercoolerul fiind frontal si-a pierdut rostul, iar eliminarea a fost un bun castig aerodinamic la viteze mari
- grila de protectie de la intercoolerul fata este de la Prodrive WR. Intercolerul in bot este expus si pt a evita unele incidente trebuie protejat astfel ca am ales aceasta grila originala de calitate.
- pleoape la faruri de la ZEROSPORTS.
« Last Edit: January 09, 2013, 05:29:55 AM by sebastian »

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #117 on: January 09, 2013, 02:45:25 AM »
bune buddy cluburile am avut si eu pe civic dar nu qf ci castul, f bune doar ca trebuiau echilibrate constant dupa circuit
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #118 on: January 09, 2013, 05:42:47 AM »
Modelul ales de mine este mut mai rezistent fiind din Aluminiu forjat . Sunt jante extrem de dure si de usoare facute special sa poti lovesti vibratoarele in circuit.

The Buddy club P-1 Racing QF is our flagship rim. Unlike many aftermarket rims which are cast, the QF is forged, this means it's ultra strong and super light weight.

In motor sport competition, every fraction of a second counts and in order to build a faster car, great attention to detail is addressed towards ensuring that each component is as light-weight as possible. Reducing the weight of your wheels is even more important as what you're effectively doing is reducing the unsprung weight of your vehicle.

The unsprung weight is the mass of the suspension, wheels and other components directly connected to them, rather than supported by the suspension. A lighter wheel which readily moves in response to road bumps will have more grip when tracking over an imperfect road. For this reason, lighter wheels are often sought for high-performance applications.

The Buddy Club P-1 Racing QF wheel utilises a unique forging technology that doesn't compromise strength and rigidity for a light-weight design. The letters "QF" stands for "Qualified First", otherwise also known as "Qualifier" wheels which we use for qualifying, time attacks and racing on all of our race cars.

In general am ales piese care sa fie in top.
Si la grila de la intercooler am ales modelul respectiv fara sa fiu nevoit sa decupez plasa sa o fixez, in plus imi place cum arata.




« Last Edit: January 12, 2013, 07:35:31 AM by sebastian »

Răspuns: SEBASTIAN IMPREZA WRX STI 2004
« Reply #119 on: January 09, 2013, 20:16:37 PM »
Tot la capitolul roti pot sa subliniez faptul ca am pastrat capacele de la jantele de Subaru, iar piulitele care fixeaza janta sunt tot din gama RACING, fiind foarte usoare din aliaj de Aluminiu.

Aliaj de aluminiu forjat de aplicatii aeronautice.

Roata in sine este important sa creeze un amsamblu usor al trenului de rulare, fiind cea mai grea piesa in miscare de rotatie.
Avand o masa redusa avantajele sunt multiple, atat pentru suspensie cat si pentru dinamica automobilului.

Jantele pe care le folosesc sunt un tip de jante de competitie, pentru circuit, avand rezistenta adecvata acestui tip de traseu si raspunzand cerintelor pentru aceste trasee.
Jantele se proiecteaza diferit si in functie de tipul de utilizare, de explu la o janta de rally rezistenta mecanica este pe primul loc, deoarece este supusa unor regimuri fantastice. Insa o janta de rally nu e adevata pentru circuit, odata pentru ca are masa mare si a doua pt ca nu lucreaza elastic suficient de bine pentru a mentine contactul cat mai mult cu asfaltu.
P1 QF Racing sunt jante care se integreaza in sistemul de suspentie alaturi de anvelope.
Foarte putina lume intra in aceste detalii cand discuta despre jante auto, dar cand intri pe drumul performantei merita sa te apleci asupra amanuntelor, macar cate cunosti, cate poti sa prevezi ...