2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1240 on: October 13, 2016, 07:04:24 AM »
Neah, nu ma simt eu bine. King Springs sau nimic, si trec la pila si ovalizat gauri. Mai intai sa vad care-i pretul, si intarzie...  >:(

Edit: pretul e imens. Spring rate-ul e si mai imens. Consider ca nu merita riscul.
Revenind la Eibach...
http://eibach.com/de/sites/default/files/eibach-produktkatalog_0.pdf si http://www.eibach-romania.ro/produs/Arcuri-Eibach/3038/Arcuri-Subaru-Impreza-GD-GG-Eibach/ si epiesa (nu mai conteaza linkul, nu-l au pe stoc) imi dau acelasi cod pentru kit: E10-77-002-04-22

Problema e ca pe catalogul din primul link, atat sedan cat si wagon apar cu aceleasi mase pe punti si acelasi drop. Mai mult, cica-s aceleasi arcuri si la MY 00-02 si la 03-07, ceea ce e cam fals si asta, cum pe spate difera tampoanele.
Deci nu stiu ce sa mai zic, dar tendinta ar fi "screw Eibach"...
« Last Edit: October 13, 2016, 11:36:40 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1241 on: October 13, 2016, 13:30:13 PM »
Bag postare noua ca sa se vada.
Am scris mai sus de ce Eibach tot nu ma atrage iar King Springs reprezinta un risc foarte scump.

Le iau p-astea diseara.

O sinteza a ce am inteles eu...

Par progresive serios pe spate, iar pe fata sunt simetrice, ceea ce la stock nu se intampla. Ca urmare, ceva urme de progresivitate si pe fata.
Ca duritate, ar fi, F/S (in unitatea aia americana, prea putin conteaza):
- stock 163 / 132
- astea 168 / 157
Evident ca informatiile-s contradictorii, p-unde te uiti ai alte valori. Dar sunt apropiate de standard, ceea ce-mi convine.
Dropul e mic, ei declara 1.5 inch fata, 1 inch spate. Un utilizator spune ca i-a coborat mai putin, 1 cu 0.5. Probabil valori de sedan, la Wagon va fi la fel fata/spate. Zic eu...
Sunt rosii.
Facute-n Laponia.

Daca aveti vreo observatie, ziceti repede va rog.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1242 on: October 13, 2016, 13:50:17 PM »
Se aduc in 2 saptamani cele cu 06 in cod .  D-aia si am zis ca o sa caut despre diferentele de cod la arcurile din spate . Pot vorbi cu furnizoru poate ne lasa le montam si daca nu sunt ok sa le
Returnam pe garantie ...daca ajuta
Detoate , STI sa fie

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1243 on: October 13, 2016, 13:55:44 PM »
Mersi, dar nu ma bag la Eibach. Stiu, e posibil sa-mi para rau mai tarziu  ;D
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1244 on: October 13, 2016, 16:33:26 PM »
Nu e nimic :)) eu si Horia ne luam eibach  ;D vedem cine va fi mai fericit :)))
Detoate , STI sa fie

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1245 on: October 13, 2016, 16:34:22 PM »
Data fiind ponderea, sper ca cei cu Eibach  :P
WRX SW 2002

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1246 on: October 13, 2016, 17:16:04 PM »
De ce, toata lumea este exclus?  :) ;)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1247 on: October 13, 2016, 20:39:11 PM »
Ok, sa iau masuri sa fie toata lumea multumita in cazul asta.

Tanabe sunt de sedan. Un wagon cu arcuri de sedan va sta mai sus de fata (dintr-un motiv pe care nu-l inteleg prea bine, poate bratele mai scurte?) si mai jos de fund (mai greu la capatul asta). Daca ma iau dupa prospect si dupa ce am mai citit, in teorie ar cobori 30mm ambele. Dar cum in practica e la ghici, am sa renunt la idee.

KS sunt de wagon. Sunt scumpe. Dar poate dai cat face... Ma amagesc si eu cum pot. Am sa le comand pe astea.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1248 on: October 13, 2016, 21:35:52 PM »
Ai intuit bine. Sedanul are ecartamentul fata mai mare decat break-ul. Si spatele e mai greu cu ... parca 30kg la break? Stiu ca pare mult la prima vedere, dar cand aduni diferentele da la total.

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1249 on: October 13, 2016, 21:38:02 PM »
Citez dintr-un post anterior (stiu, am aberat enorm pe subiect), "a minimum of 80lbs". Am estimat eu 40kg.
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1250 on: October 14, 2016, 22:12:56 PM »
Iar m-am bagat in banii de pe Stift, dar trebuia sa-mi fac un cadio de sarbatori  :-[
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1251 on: October 14, 2016, 22:15:49 PM »
A venit deja Mos Gerila? ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1252 on: October 14, 2016, 22:17:34 PM »
Pai fieratania ar trebui s-ajunga odata cu barbosu'.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1253 on: October 14, 2016, 22:37:35 PM »
Nu esti intreg la cap  :D
Dar zice acolo ca e pentru 2008-2014...

P.S. La cum pompezi, eu cred ca ai vandut vreo doua Swift-uri
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1254 on: October 14, 2016, 22:54:57 PM »
Merge pusa si pe Dacie cu putina imaginatie  ::)

Uite ce consider eu ca fiind cel mai bun tutorial pe subiect. Si intamplarea face ca masina aia sa fie un WRX din generatia alor noastre. Din nou, in cazul meu, blestemul wagonului se va face simtit la bielete. Dar m-oi descurca cumva.

Si ce stie sa faca:



Iar motivul pentru care fac pasul: directia de Raba este principala mea nemultumire la masina asta. A 2-a nemultumire, cutia de viteze. Dar aia va trebui sa mai astepte, fiind ceva mai complicat.
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1255 on: October 14, 2016, 23:05:09 PM »
...
Iar motivul pentru care fac pasul: directia de Raba este principala mea nemultumire la masina asta. A 2-a nemultumire, cutia de viteze. Dar aia va trebui sa mai astepte, fiind ceva mai complicat.

A 3-a nemultumire este insasi masina dar in acest caz va trebui sa astepte un alt proprietar... :D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1256 on: October 14, 2016, 23:08:37 PM »
S-astepte pana i s-or lungi urechile, ca nu pupa.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1257 on: October 15, 2016, 08:51:09 AM »
Eu o sa incep cu un volan mai mic, ca asta mi se pare imens.
Raportul nu ma deranjeaza inca, dar asa am zis si cu puterea motorului.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1258 on: October 15, 2016, 10:38:41 AM »
Poti incepe cu volanul mai mic, da e ca dungile verticale care te fac mai slab. Adica iluzie.
Ca nu te deranjeaza raportul e foarte bine. Pe mine ma deranjeaza ingrozitor.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1259 on: October 15, 2016, 18:39:44 PM »
de pe la inceputul anului ma tot uit pe nasioc si rs25 cum fac astia swap de caseta de sti '15 si m0am uitat de curiositate si pe la noi si nu am gasit nici macar un pret ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae