2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2040 on: October 01, 2017, 15:22:20 PM »
Cred ca bag si eu o tura pana la tine sa punem ata si Xiaomi pe ea, ca am impretzia ca niciun service nu va avea rabdarea suficienta sa defaca si sa stranga piulite pana am caderea dorita.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2041 on: October 01, 2017, 15:35:22 PM »
Este efectiv impresionanta rabdarea ta! Mi-ai dat acum de lucru, saptamana viitoare ma apuc si eu de geometrie. Vroiam s ao mai las pana as fi avut barele stabilizatoare sus dar cred ca merita din plin :)

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2042 on: October 01, 2017, 18:25:28 PM »
Cred ca bag si eu o tura pana la tine ...

Oricand.
1) va trebui sa-ti iei un echer pe care sa-l tai. Tu ai anvelopele umflate pe janta, la mine a mers cu echerul intreg pentru ca-s intinse.
2) mergi inainte la o vulcanizare si verifica-ti jantele sa fie perfect drepte. Altfel ne aflam in treaba. Daca vii cu jantele de iarna o sa fie distractie cu ajustarea echerului pentru a degaja spitele si butucul.
3) pregateste-te de o zi de munca daca avem de facut reglaje ;)  Ideal ar fi intr-o sambata sau duminica.

Astazi:
- schimbat uleiul la fix 5 mii km;
- reparat rugina pe dedesubt unde am gasit-o;
- schimbat filtrul de habitaclu (idiot sistem, jdemii de suruburi cu filet in plastic);
- dat cu ceara dedesubt, fara pasajele de roata fata;
- reparat ambele carenaje de roata fata la imbinarea cu bara, unul era rupt, altul tragea sa se rupa;
- mica ajustare bieleta de directie stanga (+120*) pentru aducerea volanului pe centru.

Mai am o chestie de facut, sper marti, si e gata de iarna.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2043 on: October 01, 2017, 18:46:40 PM »
Cred ca bag si eu o tura pana la tine ...

Oricand.
1) va trebui sa-ti iei un echer pe care sa-l tai. Tu ai anvelopele umflate pe janta, la mine a mers cu echerul intreg pentru ca-s intinse.
2) mergi inainte la o vulcanizare si verifica-ti jantele sa fie perfect drepte. Altfel ne aflam in treaba. Daca vii cu jantele de iarna o sa fie distractie cu ajustarea echerului pentru a degaja spitele si butucul.
3) pregateste-te de o zi de munca daca avem de facut reglaje ;)  Ideal ar fi intr-o sambata sau duminica.


Nu mai vin  ;D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2044 on: October 01, 2017, 18:55:57 PM »
=)))))))))))
Ba vii!
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2045 on: October 01, 2017, 21:09:40 PM »
...
Mai am o chestie de facut, sper marti, si e gata de iarna.

O vorba mai veche din popor ne spune ca martea sunt trei ceasuri rele asa ca ai grija la ce vei face! O alta vorba, tot din popor da' mai contemporana ne spune ca "iarna nu-i ca vara", in concluzie nu uita sa-ti inlocuiesti suportul de bicicleta cu cel de schiuri!  ;D

Succes!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2046 on: October 01, 2017, 21:52:03 PM »
Suportul de bicicleta mai ramane, sper totusi sa fac o Leaota anul asta.
_______________________________________

Si un mic calcul orientativ pentru bare antiruliu, unde duritatea barei e functie de diametru la puterea a 4-a.

17 - 83.500
20 - 160.000
22.5 - 256.000 (whiteline pe setare hard)
25 - 390.000
________________

Adica punand bara de 20 pe spate in loc de 17, am dublat rezistenta barei. Desi, repet, n-am simtit mare lucru in termeni de ruliu, doar la limita i-a luat binisor din subvirare.
Urmeaza 22.5 pe fata in loc de 20, ceea ce ar echivala cu adaugarea unei bare de 17 si-oleac', ceea ce nu mi se pare putin lucru in teorie. In practica, sanse bune iar sa nu simt mare lucru. Sau fiind pe fata, de unde pleaca toate, am sa simt multe... (?) De vazut/simtit/aflat.
Barele de 25, la care am zis pas, sunt prea de tot.

Raportul de fabrica F/S ~=1.9, ala axat pe subvirare.
Acum are raport 1 si e relativ neutra, in viraje stranse, aka giratorii, alterneaza pierderea de aderenta din pedala din dreapta.
Raportul nou va fi pe la 1.6, ceva mai dur spatele, deci:
- subvirare mai multa daca mai iau dupa teoria barelor;
- subvirare mai putina daca ma iau dupa noua pozitie a rotii in viraj, schimbata in bine prin diminuarea ruliului.
Pe net, majoritatea spune ca a 2-a teorie e cea valabila.

Abia astept!   ^-^
« Last Edit: October 02, 2017, 09:55:03 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2047 on: October 02, 2017, 18:09:44 PM »
Implineste 2 ani de cand am adoptat-o!  ^-^
Sa fim sanatosi!

« Last Edit: October 02, 2017, 18:10:56 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2048 on: October 02, 2017, 18:35:22 PM »
Da'i o talpa sa aspire prajiturelele!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2049 on: October 02, 2017, 19:11:02 PM »
Implineste 2 ani de cand am adoptat-o!  ^-^
Sa fim sanatosi!

La cate mai multe aniversari cu voie buna si prajiturici impreuna!!!

Nu vreau sa fiu (suficient de) malitios la ceas de sarbatoare insa citindu-ti cu placere insemnatul jurnal am certitudinea ca "Troaca" te-a adoptat pe tine si nu invers... ;)
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2050 on: October 02, 2017, 20:24:34 PM »
Toate barele sunt pline, sau unele goale si unele pline? De exemplu, daca aia de 17 e plina si aia de 20 e goala, modulele de rezistenta polara sunt apropiate.
Ar mai fi o vorba din popor, ca daca vrei sa simti ceva rigiditate ar cam trebui suspensii mai tari.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2051 on: October 02, 2017, 20:51:30 PM »
Heli, bine punctat, m-a luat de sclav ;)
Pfaizzzer, pline.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2052 on: October 02, 2017, 20:53:39 PM »
Esti sigur ca sunt pline?!
Ai vazut poza lui Malakay cu bara spate rupta?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2053 on: October 02, 2017, 20:55:32 PM »
Whiteline le face pline. OEM... Habar n-am. Am vazut ca ai pe masina bara de la mine. Deci fosta ta ar trebui sa fie disponibila pentru flex :)
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2054 on: October 02, 2017, 21:00:17 PM »
Mi-a trecut si mie prin cap, dar a ajuns la gunoi de ceva vreme  :(
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2055 on: October 02, 2017, 21:28:10 PM »
La o cautare rapida pe net, ce am eu, adica bara de STI de 20, e plina. Cea de Forester de 17.5 ar fi goala. Who cares...
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2056 on: October 03, 2017, 22:19:38 PM »
Bavete fata...

Imi luasem un set de Rally Armor dar nu mi-au placut cele de pe fata, care-s extrem de inguste. Acu-s pe un wagon albastru, pe cetatean nu l-a deranjat.
Asa ca, Sparco, ca pe spate.
De ce vreau late... OCD-ul meu dicteaza sa fie protejat dedesubtul masinii de proiectiile rotilor din fata, care mai au prostul obicei sa si vireze. Adica in fiecare primavara am rugina noua si proaspata sub troaca. E de porc faza...

Comparatie de latime intre o copie de RA si Sparco.



Fixarile...
Pe aripa, niste clipsuri de BMW. Dar sunt mici, abia agata si va trebui sa caut altele.
Fixarea din interior, piulita M5 sertizata, surub lung si distantier.



Cu sertizarea fu dilema mare. Eu aveam piulite M6, aveam si niste suruburi faine... Dar piulita M6 cere diametru de introducere de 9.1mm, iar tabla are 7.5mm. Piulita de M5 vrea 7.1mm. Aveam de ales intre a largi gaura sau a merge sa cumpar M5. Pentru ca nu vreau sa ma ating de tabla, m-am dus la magazin.



Rezultatul, spre oarecare surpriza, e prost, mai trebuie ajustari.
In primul rand, pentru ca-s ditai cearceafurile de plastic, freaca in tabla. De la vibratii, cu timpul, vor sapa in antifon si voi primi fix ce vreau sa evit. Va trebui sa le decupez, nu-i bai.
Suruburile din Hornbach cu cap imbus sunt urate si proeminente, am sa iau altceva mai plat. Si mai lung, ca sa traga aparatorile mai spre roata, si mai departe de tabla.
Si chestia care ma blocheaza cumva, clipsurile prea mici. Constructia e la fix, dedicate pentru a agata in tabla, suficient de lungi, dar sunt de 6mm, imi trebuie de 7 si nu stiu cum sa le descopar. Oare daca ma duc la Unix, au aia cataloage?
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2057 on: October 03, 2017, 22:25:09 PM »
Unix-ul sta foarte prost pe clipsuri. Aveam eu un numar de elefon de la un furnizor de organe de asamblare de genul, dar mi-e ca ne bate pe amandoi pentru trei cuie...
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2058 on: October 03, 2017, 22:31:55 PM »
6! Dar as putea face o aroganta ca sa nu-l supar, si sa cumpar in jur de 7.

Nevermind, cu ajutorul ebay am gasit un cod de Mercedes: 1249900492. Ar trebui sa rezolv diseara cu toate.

Diseara: rezolvat, masurat, 6mm BMW si 7.5 Merc. M-astept sa fie ok.

« Last Edit: October 04, 2017, 21:02:55 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2059 on: October 04, 2017, 21:00:49 PM »
La alte Subaru manuale in 5 trepte, fie ele WRX, XT, sau aspirate sau oricum vreti, da' sa fie in 5...
Va caraie cutia cand sunteti pe loc si bagati in treapta 1 sau in marsarier? In special daca faceti manevra rapid?  :-\
« Last Edit: October 04, 2017, 21:03:20 PM by Muttley »
WRX SW 2002