2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2100 on: October 28, 2017, 21:13:04 PM »
Funny!  ;D
A treia?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2101 on: October 28, 2017, 21:15:41 PM »
 ;D ;D ;D

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2102 on: October 28, 2017, 21:30:57 PM »
Doar ultimele 2 cu a 3-a, in rest a 2-a.
Toate, mai putin de penultima, sunt pe harta de baza, 15.5 psi.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4922
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2103 on: October 28, 2017, 21:48:54 PM »
Bun, povestea... Eu am plecat de acasa suuuuuuuuuuper relaxat, eram destul de increzator ca n-o sa ma faca Pfaizeru' nici de data asta. Dar dupa cum se vede in film, m-a tocat maaaaaarunt si fara drept de apel, chiar si cand am furat startul si cand n-a fost el atent ca apasa butonase de dezaburire. Deci se pare ca unele modificari, cele pe care le are el si nu le am eu, chiar fac diferenta. Urmeaza alte investitii in motor, ca sa o fac mai rapida? Nu. Nu acum, nu pe motorul asta.

Dupa joaca din film i-am dat-o ca sa vada cum e cu caseta scurta. Tot zicea de suspensie, ca am ruliu mare (stiu asta) si ca ale lui coilovere sunt nu stiu cum, ceea ce m-a facut sa vreau sa merg si eu cu a lui. Nu ma leg de suspensie, ca e subiect lung si complex si oricum, n-am inteles mare lucru in aia cativa km, decat ca a lui are ruliu mai mic, aia se simte, si ca-i fuge spatele mai usor. Mai degraba am sa ma leg de cum trage a lui. Ei bine, desi masina lui e clar si incontestabil mult mai rapida, conducand-o, mie mi s-a parut mai lenta decat a mea. Si n-am o explicatie categorica pentru chestia asta. Singura chestie la care ma pot gandi e ca senzatia de viteza si acceleratie, la mine, e accentuata de vibratii, de lipsa amortizarii de pe motor-transmisie. Masina lui nu vibreaza, mecanica e elastica si amortizata, experienta per total e mai lina si mai rafinata. La mine-i opusul.
Ah, si desi are evacuarea pe care o are, mult mai agresiva decat a mea, masina lui mi s-a parut sesizabil mai silentioasa. Am convenit ca-i de la acoperirile anticorozive mai groase pe care le are el.

Bottom line: masina lui e mai rapida si mai confortabila. A mea e mai lenta si mai smucita. Nu vine decat sa demonstreze cat de mult conteaza o serie de modificari, marunte, dar care adunate... se cam simt. Si cat de diferite pot fi doua masini care la prima vedere sunt la fel. Mie unuia mi se par foarte diferite.

Si astazi am trecut repede peste plictiseala  ^-^
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2104 on: October 28, 2017, 22:04:40 PM »
A lui pfaizzzzer are plus de putere de la stickerul galben de pe hayon ;D

Ce diferente sunt ca eu stiam de amandoi ca sunteti stock la motor.

Muttley

  • 4922
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2105 on: October 28, 2017, 22:08:30 PM »
Carberry nustiucum la el.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2106 on: October 28, 2017, 22:31:16 PM »
bine macar ca nu v-ati plictisit :)
probabil la tine patineaza ambreiajul si de aia ..... :)

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2107 on: October 28, 2017, 22:37:22 PM »
muttley sigur iti merg toate pistoanele ;D ?
felicitari baieti , felicitari andea79 pt ca ne suporti si ne ajuti de fiecare data  ;D
si in incheiere carberry rullz 8) >:D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2108 on: October 28, 2017, 22:44:48 PM »
Pana azi eu chiar ma plictisisem si ziceam ca nu mai trage!
Pe partea de confort si zgomote, Muttley, lasa-ma sa te contazic: tampoanele mele sunt ca si inexistente si misca din toate incheieturile; motorul pleaca intr-o parte, masina in ailalta. Mie a ta mi se pare super confortabila si silentioasa.
Totusi eu cred ca ele fac zgomote in spectre de frecventa diferite, cu care urechile noastre s-au obisnuit, asa ca nu le mai auzim  :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2109 on: October 29, 2017, 00:48:21 AM »
Pfff...voi ma faceti sa dau o fuga la Brasov :) Totusi, trebuie sa mai astept pana o sa porneasca iar ca s-a sinucis electromotorul :))

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2110 on: October 29, 2017, 09:28:20 AM »
du-te fa ordine, arata-le cum sta treaba cu caii de curse :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2111 on: October 29, 2017, 14:32:18 PM »
pe de alta parte parca una este cu cat si una fara nu ?

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2112 on: October 29, 2017, 14:44:34 PM »
Una dintre ele e gatuita pe refulare  ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2113 on: October 29, 2017, 15:04:14 PM »
ca cam asa ceva :)
aceeasi presiune pe admisie altfel umple camera de ardere daca exista sau nu presiune pe evacuare ...

Muttley

  • 4922
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2114 on: October 30, 2017, 08:33:44 AM »
Dea, EGR default la "una" dintre ele.
WRX SW 2002

Muttley

  • 4922
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2115 on: November 03, 2017, 08:47:20 AM »
Tot uit de luni bune sa zic ceva.
Ce spuneam aici e fals, umflatura aia e vopsea. Nici n-ar fi putut fi altfel, de vreme ce jantele originale Subaru sunt bucsate la gaurile de fixare pe butuc.
Fac precizarea pentru ca asa e corect.
Atat.

Later: nu e doar atat, facutu-i-am ITP. L-am intrebat pe cetatean daca-i ok la gaze si mi-a spus ca da, exemplara. Andea, serios, esti BUN! Si, cacoincidenta ca-i ziua ta... La Multi Ani si multumesc!
« Last Edit: November 03, 2017, 20:42:17 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4922
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2116 on: November 12, 2017, 18:37:40 PM »
Si ieri s-a consumat o zi speciala, atat eu cat si troaca am fost pentru prima oara in vietile noastre pe circuit. De fapt... troaca de cand e la mine, poate in Italia o mai fi servit, n-am de unde sti  :D

Plecat la 6:40 de acasa, intalnit cu Pfaizzzzer in Predeal, ajunsi la Adancata in jur de ora 9, dupa ce am taiat o ceata densa rau tot drumul. Ceata avea sa persiste multe ore de aici pe mai departe, timp in care ba o cafea, ba o discutie, ba o intampinare a celor de pe forum care tot veneau din Bucuresti. Venisem devreme pentru instructaj, dar... n-a existat vreunul  ;D



Printre altii, au ajuns si Daniel (gugu) impreuna cu Victor (malakay). Ceata incepea sa se ridice, malakay era spectator... Ii propun sa mearga cu mine sa-mi arate circuitul si accepta. Au fost vreo 3 ture pline din 5 sau 6, am ales-o pentru film pe cea in care am scos timpul cel mai bun.



Sesiunea asta a fost o lovitura-n psihic pentru mine. Pentru ca-s bou fara minte. Explic...
Planul era facut de acasa, intru, merg usor, nu fortez, incerc sa invat traseul, sa ma obisnuiesc cu el, sa progresez USOR! Ti-ai gasit... Lipsa-mi caracteristica de autocontrol a castigat in fata precautiei si planificarii rationale si am dat in biata troaca de i-am amestecat lichidele. O data pentru ca circuitul nu e ca soseaua. Sa incep cu soseaua. Pe sosea curbele sunt de raza constanta sau cu apex la mijloc. Logic de altfel, pentru siguranta. Circuitul e opusul, geometria virajelor e astfel aleasa incat sa fie totul dificil. Adica vezi curba, iti adaptezi viteza, iti alegi trasa, si pe la mijloc te trezesti ca se strange brusc si puternic iar tu ai pus masina total aiurea. Pe sosea ai repere. Ba un parapet, un boschet, un indicator cu sagetute d-alea dese si rosii care sa te anunte ca e groasa. Aici n-ai niciun reper. E camp. Impreuna cu faptul ca de fel am o orientare spatiala execrabila, m-a facut ca nici la sfarsitul zilei sa n-am habar ce ma asteapta in urmatorul viraj.
Apoi... conduc ca o ciubota. Retrogradez prea mult, inca am ramas cu stilul de la Swift, aspirat de 7000 de ture, cu etajarea cutiei foarte scurta, care face +100km/h in treapta 2. Cu aia, la o franare relativ puternica, retrogradam 3-4 trepte. Aici, la asta, trebuie clar mai putine. Apoi Swiftul ala are cuplu sus, peste 5000rpm trage. Troaca trage bine-mersi mult mai jos, deci se poate iesi in conditii excelente din viraj la 3500-4000 de ture, nu trebuie data o treapta mai jos ca sa iesi la 5000. A trebuit sa ajung aici ca sa realizez chestiile astea...  :(

Partea buna insa: malakay. M-am tot uitat la filmarea intreaga de 20 minute, n-a dat un rateu in dictare. A explicat absolut perfect ce am de facut, simplu si la obiect. Doar ca indicatiile lui bune s-au lovit de subconstientul meu care facea tampenii.
Vi-l recomand pe baiatul asta asadar, stie perfect circuitul si stie cum trebuie parcurs.

Practic eram ofticat ca am omorat masina rau si fara rezultat. Imi venea sa plec acasa si sa nu mai calc p-acolo niciodata, s-o folosesc pentru naveta cu viteza legala pana prinde milionul de km.

Pana la amiaza am mers pasager cu daniel.gugu care venise cu hawkul. Nu mai insist, nebunie totala masina aia, si m-a cam scormonit. Pauza de masa, timp de limpezire a gandurilor. Si mi-am dat seama unde am gresit, si anume ca m-am izbit ca ursu-n miere. Si mi-am dat seama ca am venit de la Brasov, urmeaza sa ma intorc acolo, si ca e pacat sa nu mai incerc o intrare.



De data asta am mers usor si relaxat. Usor avantaj in aceea ca invatasem cat de cat cum arata circuitul. In continuare aveam ezitari, o lasam usor unde mergea accelerat, in continuare retrogradam prea mult. Dar a fost mai bine din simplul motiv ca mi-am dat seama ca-s praf si mi-am acceptat conditia.

O chestie o sa-mi ridice probleme mult timp d-acu-ncolo: franarea. Eu nu stiu sa franez "ca la curse", niciodata n-am fost un amator de frane, m-am bazat intotdeauna pe anticipare. Aici nu merge, daca vrei sa mergi tare, trebuie sa franezi precis, iar eu nu stiu sa fac asta.
In continuare trebuie sa invat traseul. Malakay, daca te mai prind p-acolo, te mai iau o data sa ma instruiesti.
Cum reiese din cele de mai sus, logic, m-a lovit rau microbul, au sa-mi curga mult mucii pe la Adancata in viitor.

Altele...

Troaca a mers... as zice impecabil. A avut cateva intreruperi in prima sesiune si (probabil) un knock puternic intr-a 2-a, cu rateu si punere-n bot. Pentru ca pe circuit conditiile sunt extreme, as zice ca-i ok. Un lucru probabil ca n-am sa-l fac, si anume sa merg pe circuit vara.
Dupa prima sesiune aveam spatele masinii negru, plin de funingine. Lumea zicea ca-i de pe evacuare, tind sa le dau dreptate. Acum, ca tocmai ce am schimbat rotile cu cele de iarna, iar anvelopele fata sunt zapacite binisor, as spune ca-i posibil sa fie si cauciuc? Nu stiu, nu mai conteaza.
Directia e absolut perfecta.
Franele vibreaza. Nu-i bai, la primavara va avea frane noi.
Pe parte de stabilitate eu sunt mega-multumit. Are aderenta peste asteptarile mele. Subvireaza ca un Subaru ce este doar la viraje foarte stranse. In rest e foarte previzibila si perfect controlabila pe Adancata. Probleme, cand au fost, erau cauzate de mine, nu de masina.
Revenind la motor... trebuie putere mai multa! Total fals!!! E de ajuns cum e acum. N-as fi eu in stare sa controlez mai mult.

Si poate cea mai tare treaba... E o curba pe care, spre finalul zilei, am luat-o doar cu scartz din roti. Eu nu m-am uitat deloc la vitezometru, abia acum am vazut pe filmari... 140km/h in curba aia. Ce s-ar fi intamplat daca as fi scapat-o acolo? Raspuns - absolut nimic! As fi iesit pe camp, as fi ras putin si as fi continuat. Nu poti face asa ceva pe strada, nu trebuie! Pe circuit poti face absolut orice, iar asta face sa merite cu varf si indesat experienta!
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2117 on: November 12, 2017, 19:34:10 PM »
Ai rezumat perfect. Desi, noi doi stam prost la a rezuma in adevaratul sens. :D
« Last Edit: November 12, 2017, 19:34:49 PM by MihaiFlorescu »

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2118 on: November 12, 2017, 19:54:35 PM »
Felicitari domnule pentru experienta avuta! Toate povestirile anterioare  sunt deosebite, dar asta e cea mai buna. Felicitari!
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2119 on: November 12, 2017, 21:29:59 PM »
Ma bucur ca tie ti-a iesit! Pare foarte cursiva intreaga cursa!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon