Am rezolvat cu burduful!
Dimineata, variantele erau:
1) comand burduf OEM, ajunge-n 2 saptamani, timp in care as fi mers cu planetara uscata sau unsa cu praf si apa, ceea ce n-ar fi fost ok pentru mine;
2) merg la magazin cu usa, iau ceva AM, apoi ma chinui in uichend sa-l schimb culcat pe sub troaca. Din nou, pana-n uichend m-ar fi secat ideea ca merg cu articulatia aia deschisa.
Printre multe alte intrebari in varii directii, zic sa fac o incercare si la AK, poate au burduful OEM prin vreun raft. Imi spune Sese ca nu, ca l-ar tine degeaba data fiind incidenta defectului si numarul de Impreze de la noi, dar imi poate aduce, astazi, Jakoparts. Ok, il aduci, da' daca tot vin dupa el, nu mi-l si schimbati? Ma gandeam la ce m-ar astepta daca-l schimb eu, cu capre prin curte, fara scule daca ajung la a o da afara, vant, ploaie, etc. Si na, ca spre inchiderea programului, troaca era asteptata in servis. Mi-a fost de ajuns? Ti-ai gasit, am fortat-o si mai mult! L-am cerut pe Dan, de la geometrie (doar cu el am avut de-a face la AK si mi s-a parut ok)!
Mi-a fost acceptata si pretentia asta... Sa-mi fie rusine! In locul lui Sese, eu n-as fi fost atat de tolerant cu unul ca mine...
Dan, traumatizat fiind de fostele experiente cu mine la geometrie, s-a mulat dupa OCD-ul meu si a facut o treaba care mi-a depasit orice asteptare. Apropo, a scos planetara, si bine a facut, e infinit mai usor si eficient sa faci toata treaba cu planetara asezata in menghina!
Morala povestii... Troaca, de cand ii sunt proprietar, n-a mers niciodata in servis pentru mecanica. Nici tinichigerie, ca veni vorba (vezi episodul aripii din UK + barele vopsite in bataie de joc la spray).
Deja dezvoltasem o reticenta puternica la a lasa pe altu', insa astazi am plecat de acolo absolut incantat, cu o treaba perfect facuta si salvat de o mare, mare chinuiala! Am sa incerc sa fiu ceva mai flexibil pe viitor si sa renunt la fixisme. Bine, cu conditia sa fie Dan disponibil