2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2160 on: December 20, 2017, 20:11:20 PM »
Sunteti tari amandoi :D

STI, de ce edm-ul de 207 are limita de putere mai sus decat jdm-ul?
Si ce e 207 08+...? Dupa 2008 au mai fost 2.0?

Andea, fantastic link, mura-n gura.
Deci 207 jdm vine cu cablu si avcs, mai trebuie doar cablajul.
257 jdm are nevoie de admisia de la 205 si cablaj. Si ECU de 205/207 avcs jdm.
Se schimba situatia, recunosc.

Va multumesc!
« Last Edit: December 20, 2017, 20:12:25 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2161 on: December 20, 2017, 20:30:04 PM »
Si ce e 207 08+...? Dupa 2008 au mai fost 2.0?
jdm .. ca aia nu au bani de 2.5 :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2162 on: December 20, 2017, 20:56:15 PM »
Te invit sa dai o tura cu Outback-ul sa vezi ce fac 500cc in plus si un soft gandit sa ofere cuplu total diferit fata de WRX. O sa gasesti aceleasi caracteristici ca la STi-ul lui kenny, desi asta este SOHC, deci nici gand de AVCS.

Dar iti inteleg punctul de vedere. Practic, este un lucru mai putin pe lista de posibile stricaciuni.

cred ca mai degraba rata de compresie face diferenta la outback ... dincolo avcs-ul se chinuie sa recupereze ce a pierdut prin rata de compresie de turbo ...

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2163 on: December 20, 2017, 20:59:41 PM »
Ma uit la camasile sugerate de Vali si par foarte ok dar nu pe 205, ca se pare ca au nevoie de un pic din umerii lipsa.
Deci la 205 nu putem face nimic extrem?  :o
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2164 on: December 20, 2017, 21:10:30 PM »
Ma uit la camasile sugerate de Vali si par foarte ok dar nu pe 205, ca se pare ca au nevoie de un pic din umerii lipsa.
Deci la 205 nu putem face nimic extrem?  :o

te impiedici in niste detalii ? putina sudura acolo si ai tot sprijinul necesar :) sau pinned ...

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2165 on: December 20, 2017, 21:17:26 PM »
Pare ok varianta cu pins.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2166 on: December 20, 2017, 21:28:37 PM »
oricum , ca sa ai nevoie de camasi pe un 2.0 ... ai de lucru :) ... si in momentul in care ajungi acolo plaja de putere va fi atat de mutata spre dreapta incat .... va fi o masina perfecta de liniutze si cam atat

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2167 on: December 20, 2017, 21:32:07 PM »
Am auzit "liniutze"? :o
Abia m-am bagat la somn!  >:(
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2168 on: December 20, 2017, 21:33:25 PM »
Ce? La Brasov nu exista solutii pentru plaja din stanga?  ;D

Hai ca eu mi-am elucidat un mare mister: cam asta inseamna closed deck.
https://www.youtube.com/watch?v=boIOxLavoM0

Eu credeam ca baga un miez de sus pana jos, dar procedura e mult mai simpla si realizabila intr-un atelier in mintile lui.
Plus ca nu mai am ingrijorari cu privire la racireee!!!!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2169 on: December 20, 2017, 21:37:34 PM »
http://www.prospeed.bg/en/product/5235 astia sunt din BG, poti cumpara de la ei doar plate-ul daca vrei montaj in romania de exemplu

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2170 on: December 20, 2017, 21:42:44 PM »
Clar as duce la astia blocul sa-l camaseasca...
Sunt la doi pasi de noi si daca au scos un plate pe care il vand, banuiesc ca au ceva experienta.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2171 on: December 20, 2017, 21:50:02 PM »
Nice find filmuletul ala!!
Cred, in spiritul Subaru, care nu schimba nimic cu zecile de ani, ca placile de 2.5 merg si la 2.0, doar ca ramane mai mult din bloc pe muchia interioara a camasii.
Si cum alegerea materialului e critica (vrei dilatare termica cat de cat la fel), da, creca cel mai safe e sa pui blocul la curier.
Desi daca iti dau si desenul de executie pe langa placi, faci frezarea pe CNC a blocului oriunde.

Deci e prea faina faza cu placile. Alezare la 92.5, arbore de 2.5... iese un 2.2 de toata splendoarea.
Pfaizzzzzer, le trimitem 2 blocuri? :D
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2172 on: December 20, 2017, 22:01:33 PM »
Eu voi lua un bloc de 205 sau de 255 pentru treaba asta. Nu are rost sa il dau jos pe al meu ca abia l-am "inceput".
Ma gandesc sa incep un proiect de lunga durata  ::)

Dar eu vreau sa pun si alte camasi, ca as vrea sa iasa un 2.5 cu pereti grosi, insa e buna si varianta ta cu placa de 2.5.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2173 on: December 20, 2017, 22:04:43 PM »
E clar, trebuie analiza criteriala complexa. Prea multe optiuni, mult prea multe. Afurisite de suba... pardon, lego :D
Mersi pentru discutia reusita, baieti. Noapte buna!
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2174 on: December 20, 2017, 22:05:04 PM »
Iti mai las un filmulet cu un rus (va intelegeti voi prin semne) care face cap coada un motor pe indelete:

https://www.youtube.com/watch?v=T3B7kqOvZ-I

Are 2h deci poti baga popcornu' la microunde.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2175 on: December 21, 2017, 01:06:28 AM »
Sunteti tari amandoi :D

STI, de ce edm-ul de 207 are limita de putere mai sus decat jdm-ul?
Si ce e 207 08+...? Dupa 2008 au mai fost 2.0?

Andea, fantastic link, mura-n gura.
Deci 207 jdm vine cu cablu si avcs, mai trebuie doar cablajul.
257 jdm are nevoie de admisia de la 205 si cablaj. Si ECU de 205/207 avcs jdm.
Se schimba situatia, recunosc.

Va multumesc!

edm a venit cu pistoane forjate STI, punctul lui slab sunt bielele, pe cand la jdm punctul slab erau pistoanele
in japonia ej207 e in productie si azi pe sti-uri, in 08 au scos generatia 3 de ej207 cum ar venii, la care au modificat inca o data grosimea peretilor camerei de ardere, ca sa iti faci o idee 257 = 7.7mm, 207 gd = 9.6mm iar 207 gr = 13.2mm
ca idee avcs+cable pana in 05 edm STI , pana in 07 JDM STI, de la 08 ej207 a trecut la 32bit si au facut direct dublu avcs + dbw, dar asta nu inseamna ca nu poti pune mana doar pe un bloc de gr pe care sa pui un set de chiuloase de gd si asa mergi cu blocul ala pe 16bit, iar ca idee eu din ce stiam chiuloasele de 2.0 nu se potrivesc pe 2.5 dar se foarte poate sa gresesc...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2176 on: December 21, 2017, 11:55:35 AM »
Chiulasele de 2.0 merg pe 2.5 ...am vazut montate si merg fara probleme.
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2177 on: December 27, 2017, 17:35:27 PM »
Pfaizzzer voia mai putina galagie. Eu mai multa.
Lui ii place finala cu aspectul ala de geidiem, mie lucu' oem.
Asa ca... schimb!  ^-^









Rezultatele:
- la el suna mai incet, la mine... la fel;
- imi place cum arata la mine, el sa spuna daca o taraie cand o baga in curte;
- eu raman vesnic nemultumit  ;D
- a fost o placere sa pun sculele la treaba si sa vad burta masinii, mi-a lipsit rau in ultima vreme.

Momentan ramanem asa, nu cred ca mai prindem vreme de tavaleala pe sub cazane prea curand.

Edit: am schimbat ultima poza, ca prea m-a distrat creatia unui coleg de pe forumul vecin  ;D
« Last Edit: December 27, 2017, 18:46:11 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2178 on: December 27, 2017, 19:48:59 PM »
Ceva imi spune ca odata pornit motorul nervul meu vestibular l-ar putea confunda cu susurul multimii dezlantuite care, cu mai bine de 228 de ani in urma, lua cu asalt fortareata din mijlocul parisului ducand la Caderea Bastiliei.

Sau, posibil si acest scenariu, accelerand asa cum mi-ai demonstrat cu aproape un an in urma  >:D, am putea fi martorii unei melodii desprinsa din partiturile cantate de catre comunitatile crestine si afroamericane, cu influente de jazz, blues ori o varianta bizantina cu aceeasi tema... ;D



PS: Elena a apreciat maxim cotoiul speriat si "indesat" cu maiul pe teava  :P :laugh:
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2179 on: December 28, 2017, 18:59:16 PM »
Heli, habar n-am ce zici acolo si nici nu-mi omor neuronu' sa-nteleg  ;D

OCD story...
Am intrat in concediu candva... sa vad ce data-i azi... acu' vreo saptamana. Aveam de mers la cumparaturi, da' era ud pe jos, frig, berbecii astia "deszapezeau" in inconfundabilul stil mioritico-pesedist cu nisip si sare, asa c-am zis sa mai astept sa se usuce. Astazi m-am trezit si era soare, asa ca aveam (aparent) liber la circulat cu troaca japoneza care rugineste mai repede decat putrezeste un peste lasat in soare.
End OCD.

Pe centura insa, zoaie. Ma dau pe banda 1, unde asfaltul era uscat de tiruri. Devansez un Matiz, da' din spate, hotarat nevoie mare, cu vreo 400 la ora, un Type-R FN2 rosu se cocota in portbagajul wagonului. Ma dau inapoi pe 1, "du-te, nenica...". Ma uit, la volan un gospodar pe la 60 de ani. Clar, se grabea la piata. In spate, din bara ieseau 2 burlane mai mari decat al meu (ma rog, al lui Pfaizzzer). Chiar cu geamurile inchise, le auzeam. Recunosc, sunau bine. Civicul s-a tot dus. In giratoriu insa, eu raman pe 1 si ies repede, batranelul cu talpa grea, pe 2, blocat de diversi, a ramas putin in urma. Asa ca, atat de convenabil, am iesit din giratoriu simultan si paralel. Oare ce a urmat?...  ^-^ ^-^ ^-^
Deci a fost ataaaaat de superb... Auzeam evacuarea aluia cum tooot urla in aceeasi treapta pana-n 8000 de ture sau cat fac astea. Eu, schimband batraneste la 5500-6000, ma tot duceam cu trancariciul meu. Ne-am distantat, a urmat nush ce pod, am revenit la viteza legala. Civicul, din spate, grabit nevoie mare iar. Devansez ce aveam de devansat, ma dau pe 1, retrogradez o treapta si-i dau. Civicul, pentru ca avea elan, trece de mine. Insa troaca, in urmatoarele secunde, avea sa recupereze cu succes  ^-^
Am facut dreapta spre mol, ala nu. Si asta fu. Biutiful!

Am pozat o manifestare de referinta a spiritului civic brasovean. Asta este sare! Un val mare si gros de sare.



Evident c-am spalat troaca inainte de a ajunge acasa. Apoi am bagat-o-n curte, pentru ca n-o mai scot decat in 2018, cand plec la serviciu.
Ungand chederele cu solutie de intretinere care sa nu permita lipirea usilor si geamurilor, am descoperit tragedia! Adevaru-i ca a trecut ceva vreme de cand a crapat ceva la ea. Deci amortizorul de hayon de pe dreapta e decedat, iar tot uleiul din el era afara, imprastiat in portbagaj. I-am legat o carpa de piston ca sa adune ce ulei mai are de curs.



Imi notez aici codul OEM: 63269FE000.
Si va intreb... Cumpar prostia asta de amortizor pe original? E 500 lei unul, e absurd de scump. AM e de 10 ori mai ieftin, iar avand in vedere ce face, prefer sa dau banii de OEM pe ceva mult mai fain. Eventual recomandati-mi un producator din lista asta...

Si fara un motiv anume, ultimele poze cu troaca pe anul asta, in compania Daciei.





Maine-i dam undo la evacuari  ;D
La multi ani!
« Last Edit: December 28, 2017, 19:17:24 PM by Muttley »
WRX SW 2002