Si totusi, daca cu sonda veche aveam trim total pe la 5%, acum am... Zero. In plus, rateurile pe evacuare nu prea mai sunt. Am facut un consum, 12.8%, dar a fost dupa mult mers la relanti si mult abuz. A, da, si ca veni vorba de abuz, am reinceput sa vad 16.5psi.
Apoi... de cand am scos-o din hibernare, poate si dinainte, desi nu-mi amintesc, la pornire clampane cam urat. Pentru ca pentru urechea mea suna a cuzineti, dupa 3 ani jumate de 0W50, am trecut astazi la 5W50.
Am schimbat si filtrul de benzina, ca e de cand am luat masina.
Revenind, partea faina fu ca dupa schimb, dupa ce am scurs uleiul, m-am uitat pe fundul ligheanului si am gasit muuuulte bucatele feroase, atrase de magnet gen. Am bagat dejtu-n baia de ulei, iar de acolo am scos o ditai bucata de aluminiu.
Deci bataie de piston la rece de cand o am, acum si trancaneala de ungere si salata de motor in baie. Eu sunt resemnat de la inceput ca asta crapa. Zcurios cat mai are. Sincer sa fiu, sunt inca optimist, ii mai dau minim 20k km. Dar daca crapa cand ma duc diseara dupa paine, aia zic, sunt pregatit moral. Financiar sub nicio forma, o bag in formol si astept vremuri mai bune, da' moral sunt