2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2680 on: June 14, 2020, 19:17:05 PM »
E o varianta.
Oricum, raman cu 215-urile actuale, dar parca n-as da 60 de lei sa le montez.
Fuck it, am alte prioritati, si-s motivat tare. Gen sunt la cam 1 an distanta de a fi proprietar. Orice altceva paleste-n umbra ideii asteia.

1 day LE: raman Sparco-urile. Undo mai sus ^-^
« Last Edit: June 15, 2020, 10:32:03 AM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2681 on: June 14, 2020, 21:23:46 PM »
 :o Adică mașina nu e pe numele tau?


Glumesc! Știu la ce te referi.

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2682 on: June 19, 2020, 20:56:04 PM »

Fuck it, am alte prioritati, si-s motivat tare.
M-ati scormonit rau cu knobu' ala 🥺

Mhm

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2683 on: June 19, 2020, 21:01:26 PM »
Pai sa vad cu ce raman dupa ce ma duc la banca.

Sunday Edit:
starnit de Mihai fiind, si convins de o durere de spate cauzata de zacut in conditii de ploaie ce nu se mai termina, am verificat cum ar sta cu 30mm mai sus, ca arcurile originale inca sunt.



As zice ca nu  ::)
« Last Edit: June 21, 2020, 12:29:00 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2684 on: June 19, 2020, 21:38:06 PM »
Cu casa... Sper... :)))

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2685 on: June 25, 2020, 17:47:32 PM »


Nu mai scriu pe topicul visiniei, ma supara proprietarul ca nu-l tine la zi. A mai facut reparatii la ea, ambreiaj, rulmenti, distributie, acum e data la tratament caroserie. Modificari pe suspensie, roti, si cred ca nici el nu le mai stie. Si mai ales km multi, cred ca are pe la 250 mii acum. Pacat, e una dintre cele mai faine masini de pe forum.

Asa ca voi scrie aici, pentru ca, candva, voi schimba si eu ceva.
Deci i-a pus suspensia asta, nou-nouta, cu flanse noi, whiteline excentrice pe fata si ALK Whiteline din ce am putut vedea uitandu-ma sub ea. Si o tot lauda nevoie mare...

Ce stiam eu pana acum:
- o suspensie de STI de fabrica e dura, e performanta, e un arc tare, ireprosabil acordat de producator cu un amortizor foarte misto, adica perfectiune;
- spring rate-ul oricarui coilover e dublu fata de cel al arcului OEM;
- reviewurile, toate, spun ca o suspensie coilover face masina (aproape) inutilizabila, devine dura si foarte inconfortabila;
- ambele masini cu coilover pe care le-am condus erau dure.

Si l-am rugat sa ma viziteze si pe mine, sa incerc minunea.
Si tot nu inteleg...
Confortul e cam acelasi, amortizeaza absolut bine, nu bate nimic, am mers vreo 30km pe toate drumurile. Insa tinuta de drum e greu de exprimat in cuvinte, e la un complet alt nivel, IN SENS POZITIV, lol.
Efectiv n-are sens. Fizic vorbind...
« Last Edit: June 25, 2020, 17:52:22 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2686 on: June 25, 2020, 17:51:09 PM »
eu nu am inteles, in sens pozitiv sau negativ ?

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2687 on: June 25, 2020, 17:52:43 PM »
Am editat  ^-^
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2688 on: June 25, 2020, 17:53:04 PM »
Serios acum, in categoria aia de pret nici nu avea cum sa fie altfel.

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2689 on: June 25, 2020, 17:54:35 PM »
Mai zic o data, pe fizica o doare sub coada de pret.
Poate am sa trec peste lene si am sa caut pe net cum functioneaza, ca ma enerveaza...
« Last Edit: June 25, 2020, 17:55:14 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Xander

  • 1249
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2690 on: June 25, 2020, 17:56:29 PM »
eu nu am inteles, in sens pozitiv sau negativ ?
Când e de bine, se exprima mai greu. (Fără dorința de a-l jigni)
Dacă e de criticat ies vorbele ușor.
Legat de subiect:
Felicitări propritarului și consultantului! E de toți banii.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2691 on: June 25, 2020, 17:59:51 PM »
N-am absolut nicio treaba cu ce i-a facut pe suspensie, a mers cu alta cu suspensia asta, i-a placut si si-a luat si el. Eu sunt cel caruia i s-au deschis ochii.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2692 on: June 25, 2020, 19:53:53 PM »
Eu va bat de mult timp la cap ca daca vreti sa scapati de ruliu, mai intai coilovers iar apoi bare groase ai alte nebunii.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2693 on: June 25, 2020, 19:57:04 PM »
Eu nu (mai) am niciun ruliu la coaja mea, nu la el ma refer.
E vorba de cum se simt kaveurile alea, nu stiu sa explic, e altceva.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2694 on: June 25, 2020, 20:07:39 PM »
El de ruliu se plangea si mi-a spus ca a rezolvat cu kw urile.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2695 on: June 25, 2020, 20:16:02 PM »
Nush ce sa zic, a schimbat gramada si dintr-odata prea multe chestii. Bara de 22 pe spate, ALK, flanse excentrice, garda la sol, si mai ales KW.
In plus, mie masina asta nu mi s-a parut a avea cine stie ce ruliu nici cand era stock STI. Dar conteaza cum o simte el.
Ah, si bine ca i-a pus Genomele. Parca nu mai e troleu.
WRX SW 2002

dan_b

  • 1236
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2696 on: June 25, 2020, 20:21:39 PM »
Confirm, coilover egal 0 probleme de ruliu, iar eu vb de Forester...  in fine, eu prefer confortul, deci am trecut la amortizoare normale.
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2697 on: June 26, 2020, 08:51:41 AM »
Eu nu (mai) am niciun ruliu la coaja mea, nu la el ma refer.

Tu nu ai ruliu si pentru ca ai lowering springs.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2698 on: June 26, 2020, 08:59:08 AM »
Culmea, garda la sol micsorata amplifica ruliul, pentru ca se mareste distanta dintre centrul de ruliu si centrul de greutate al cazanului, care de fapt reprezinta bratul momentului de ruliu.



Cu alte cuvinte, pui lowering springs pe GDB, creste ruliul. Pare nonsens, dar e perfect logic si extrem de adevarat.
D-aia ti-ai pus tu kitul ala de roll center adjust. Eu nu-l am si nici nu ma grabesc, ca am bare.

Dar sa lasam prostiile, ai condus visinia ieri sau nu? Daca da, cum ti s-a parut?
« Last Edit: June 26, 2020, 09:02:04 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2699 on: June 27, 2020, 13:33:47 PM »
Imi zice proprietarul visiniei: imi comand centuri de siguranta noi. Eu... DE CE???  :o
Si-mi raspunde ca scartaie.

*insert HUGE facepalm here*

Din partea mea sa-si comande, ca s-a-ncurcat cu toti tamplarii, inclusiv unii care ar scoate AOS-ul si l-ar arunca in afara orbitei pamantului, pe motiv ca nu e loc de strut bar. Astept sa se gaseasca vreunul mai istet sa-l coboare mai jos, ca sa-i obtureze returul de ulei si sa arunce vreun simering de carter, sa vomite uleiul si sa puna si un motor nou pe langa centurile alea.
Morala - forumul e pentru fraieri.

Bun, desi de 5 ani scartaie centurile dar nu le bag in seama (deh, am alte fixuri eu, legate de alte detalii), mi-am irosit 10 minute din veata ca sa rezolv problema nederanjanta.



Nu mai scartaie centurile. Mi-e totuna.
WRX SW 2002