2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #860 on: June 26, 2016, 09:51:20 AM »
Bravo! Poti sa arunci cei patru butuci din curte :))

Nu te lua dupa Pfaizzer si lasa buticii la locu' lor ca sa pregatim jarul pentru gratar cu esente de lemn nobil...

Bucurie mare si la noi in familie pentru ca ti-am vazut proiectul realizat si felicitari tuturor participantilor la configurarea motorului!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #861 on: June 26, 2016, 10:21:10 AM »


Am baut o bere N/A
Natural aspirated?? ;D  ;D
Tu bei in funcție de motorul care îl ai pe mașină? ;D  ;D  ;D

Răspuns: Răspuns: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #862 on: June 26, 2016, 10:23:08 AM »


Am baut o bere N/A
Natural aspirated?? ;D  ;D
Tu bei in funcție de motorul care îl ai pe mașină? ;D  ;D  ;D
Ai coborât rău domnule....pe vremea turbatei era cu Morgan....Captain Morgan via Canada


Ooopsie, double post!Sorry,mo enervat Clio ăla și nu sunt atent ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #863 on: June 26, 2016, 11:44:26 AM »
Se stie. Mi-a parut bine de companie Dragos.
Data viitoare neaparat si Muttley. Acum ca are si soft probabil o sa bea Tuborg Shot. :D

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #864 on: June 26, 2016, 12:24:39 PM »
ltft-ul ala de 14.8 ma cam oftica ca ar fi trebuit sa fie mai mic....dar ce sa-i facem :)

in rest sa nu se inteleaga ca afr-ul real este de 10.3 -10.5 pentru ca este spre 11 , doar target-ul este mai jos ca fara wideband mai greu sa iasa la virgula doar din maf scaling .. iar conditiile din plimbare cu 43-45 grade C pe admisie nu au fost cele mai prietenoase :)


MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #865 on: June 27, 2016, 15:41:35 PM »
Cum a fost prima zi la munca alaturi de WRX?

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #866 on: June 27, 2016, 15:54:43 PM »
Mersi pentru intrebare!
Pai eu am de acasa pana la serviciu fix 1.2km de drum drept si de viteza :(
De multe ori ajung fara ca acul de temperatura al apei sa se fi miscat de la minim, mai ales cu Swiftul, care are ditai circuitul de racire...
Dar caut scuze sa ocolesc la intoarcere.

In schimb am fost aseara intr-o vizita, la intoarcere i-am zis p-un ton hotarat de cocos care decide in cuplu: "tine-te de ceva si sa nu te aud!", si i-am dat un 2-3. Si apoi m-a-ntrebat unde am setat avertismentele de turatie. Le aveam setate la 5600, turatia de putere maxima. Noah, ideea-i c-a avut ceva de zis/intrebat macar, nu e doar ura totala si indiferenta.
Fac referire la EA pentru ca mergem impreuna la serviciu, si-s cam ingradit. Cand sunt singur e mai distractiv.
Si cel mai important - e relativa liniste. Ar fi fost imposibil sa fi ramas cu teava pe intermediara, ma bucur c-am rezolvat acolo.

Ce sa zic, e bine sa merg din nou cu masina mea, si s-o stiu relativ sanatoasa. "Relativ" pentru ca m-astept dintr-o clipa-ntr-alta sa crape placa de presiune. Sau rulmentul, care huruie groaznic.
In uichend fac un drum la Piatra Neamt ca sa scot fiscalul pentru Stift. Apoi pe la Iasi ca sa iau noua matza, se pare ca nu-i chip fara una. Am sa-i fac un consum la intoarcere, acelasi traseu pe care i l-am facut asta-iarna.

PS: m-am obisnuit cu jantele haurii, si cu aparatorile de noroi. Vorba lui Andea, "e Subaru".

PPS: interiorul masinii e cocina. Nici macar n-am aspirat-o vreodata de cand o am. Toata baza era in proprietarul chiriei unde locuiesc, care in timpul liber mai face detailing, are tot ce-i trebuie. Insa a emigrat in Anglia de vreo luna, cand interiorul era inca plin de piese sensibile, etichetate atent, si am preferat sa nu le misc de acolo.
La altcineva nu m-as duce, e de durata povestea asta, 1-2 zile, si dupa experienta reparatiei parbrizului, cand m-am trezit ca gusteru' ala se urca-n masina si pleaca cu ea, m-am lecuit.

« Last Edit: June 27, 2016, 16:12:48 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #867 on: June 28, 2016, 23:35:24 PM »
M-am vazut cu Wrangler adineauri, are o camera d-aia cu termoviziune. A venit ca batranelu' in Poiana si avea pe Forester X grade celsius pe turbina la cateva minute bune dupa ce-a oprit-o.
Cazanu', dupa o urcare cat de cat alerta (d-na Wrangler s-a opus uneia si mai alerte), imediat dupa oprire avea Y grade celsius, unde Y mai mic decat X. Turbo blanket FTW  ;)

Later: pierde antigel. Eu n-am miros, iar Wrangler a simtit etilenul glicol la nas. Confirmat dimineata, a scazut putin nivelul. Naspete de coliere originale si slabe  >:(
« Last Edit: June 29, 2016, 09:00:35 AM by Muttley »
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #868 on: June 29, 2016, 10:02:26 AM »
WRX-ul a iesit foarte bine dupa modificari. Mi-a placut mult tura cu bolidul. Scaunele sport au fost foarte utile pe traseu. :)
Dupa orice interventie mare mai raman cateva detalii care se pun la punct relativ repede.
Pierderea de antigel este mica si cred ca o rezolvi rapid doar prin schimbarea colierelor.

Nota 10 WRX + Muttley + Andea79 !
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #869 on: June 29, 2016, 10:12:27 AM »
Am vorbit cu Mihai care a luat de la mine Impreza. A zis ca se desparte de WRX doar intr-un singur caz... daca il vreau eu inapoi. Vrea cineva un Outback cu motorul refacut? :D

Am scris aici pentru ca ati mentionat WRX si urcare la Poiana.

Sa te bucuri de acaret si sper ca ai invatat ceva din toata tevatura asta. Mai lasi din fixisme si baga tare ca la cat o sa mergi cu masina sigur te tin piesele ani si ani. Ca altfel termini si bugetul si nici nu mai apuci sa termini masina si intr-o zi te superi ca mine si faci prostii.
« Last Edit: June 29, 2016, 10:18:00 AM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #870 on: June 29, 2016, 10:24:07 AM »
Aaaaa, eu cred ca ma tin psihic binisor, si nu ma sperie mai nimic pe parte mecanica. Cand o fi sa moara, trag pe dreapta, adun bani, lucrez linistit... Am biciclete la discretie, taxi, autobuz... N-o dau, nu ma poate supara vreodata atat de tare.
N-am invatat nimic, am trecut prin tevaturi mult mai complexe. Bine, nu atat de scumpe  :D
M-am uitat zilele trecute la totalul din excel. Impresionant si cumva deprimant. Ma consolez cu faptul ca daca o duceam in servisuri ieseam dublu, deci e bine.

Mersi!
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #871 on: June 29, 2016, 23:05:03 PM »
Sa vedeti amestecatura de trairi in seara asta.

Ma bagasem adineauri sub masina ferm convins ca pierde putin antigel pe la unul din furtunasele subtiri ale pompei de apa. Gasisem acu' vreo saptamana niste urme, am spalat atunci, iar acum ma pregateam sa vad noua pata, sa pun un colier mai puternic, samd. Dar nimic, uscat si curat.
Sub masina fiind am luat la rand tot. Furtunuri, baza radiatorului, garnituri de chiulase. Totul uscat. In ultima clipa insa, vad NENOROCIREA...  :o
N-am poza, ca eram deja negru de suparare, si numai de poze nu-mi ardea. Pe spatele capacului din plastic al distributiei, fix undeva in zona filtrului de ulei, era o stalactita de antigel. Mi-a fost clar ca pierde pe la garnitura de chiulasa dreapta, undeva inspre fata motorului.
Eram asa de ofticat incat am ramas vreo 5 minute culcat sub masina. Ma gandeam... ok, ii pun Subaru conditioner in antigel, ala mai astupa garnitura. Si merg si-i rup gura de-o satur, si intre timp imi pun un rinichi pe olx, ca sa mai adun din piese pentru RK complet motor... la iarna gasesc un garaj, ma mut in el, si se rezolva. Dupa alea 5 minute am iesit de sub masina cumva resemnat cu tragedia si am inceput sa ma uit pe sus.

Iar sus... am gasit o balta superba de antigel pe motor. O chestie care in mod normal ar arata nasol, da' de data asta m-am bucurat de-mi venea s-o iau pe Fiona (matza aia de pe gard) si s-o pup frantuzeste.



Lamuritor: cat timp e balta de antigel SUS pe motor, nu poate fi de la garnitura de chiulasa. Sau ma rog, poate, dar ar fi foarte improbabil.
M-am uitat unde am mai avut problema veche, la vas, dar nimic, totul uscat. Nici n-ar fi avut cum, i-am pus niste coliere nesimtite acolo.
Si mi-a picat fisa... Nu stiu cat de bine, vad zilele astea, dar e o idee. Cred ca a curs pe la furtunul de sus de la radiator, s-a prelins pe conducta aia de aluminiu in care se-nfige, conducta ce sta cumva inclinat, si a ajuns astfel in baltoaca aia cu "7" pe fund.



Pe conducta, la baza furtunului, o negreala veche probabil, de ulei amestecat cu praf, gaze, si alte mirodenii. Dar parca usor umeda.
In fine, am strans furtunul de a curs sange din el. Ca sa se stranga uniform, am pulverizat apa cu detergent de vase inainte, sa se aseze colierul cum trebuie pe furtun, sa nu-l "adune" cand se strange.
Apoi am spalat tot, am incalzit motorul juma' de ora pana la doar 80 grade (afurisit de Koyorad  >:( ) si mai vad zilele astea cum se prezinta. In stilu-n care au mers toate pana acum, probabil ca voi avea in continuare balta, nu care cumva sa ma plictisesc  ;D
WRX SW 2002

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #872 on: June 29, 2016, 23:58:02 PM »
Fix asa mi-a baltit si mie in urma cu doi ani antigelul. Problema a fost un furtun ciupit - acum sa vedem daca am retinut bine. Ceva pe langa/pe sub intercooler, oarecum central, in fata IC-ului - iti spune ceva?
De atunci mie nu mi-a mai curs.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #873 on: June 30, 2016, 00:21:08 AM »
Corp clapeta. Sau furtun aeroterma. Dar alea-s departe rau...  :-\

Later: M-am uitat, exclus sa fie de la alea, balta e delimitata de niste nervuri, si-i imposibil as zice sa provina din zona IC. Si cum singurul furtun cu apa din zona e cel de radiator... nuj, sa vedem.
« Last Edit: June 30, 2016, 09:46:55 AM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #874 on: June 30, 2016, 09:54:22 AM »
Imi aduc aminte ca ai umblat la acea conducta de deasupra motorului sau ai miscat ceva pe acolo? Incercai sa faci o matrita la un moment dat din carton.
E din metal. Cea in care intra senzorul de temperatura de antigel. Sa nu fi deranjat o garnitura sau colier ca nu mai stiu exact cum erau conexiunile.

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #875 on: June 30, 2016, 10:17:09 AM »
Nu nu, matrita era pentru suportul de cablaj de sub galerie. Nu, la teava aia de forma ciudata din metal si la tot ce se leaga de ea n-am umblat, ca n-am avut de ce.
Senzorul de temperatura l-am verificat de scurgeri, uscat.
Mai vad diseara ce mai zice. Sau in uichend, cand fac lejer 1000km.

Update "diseara" - uscat ca fundu' din reclamele la absorbante folosite cu pantaloni neaparat albi, neaparat mulati, in timp ce se practica neaparat gimnastica. Astept "uichend".
« Last Edit: June 30, 2016, 23:05:26 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Răspuns: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #876 on: July 03, 2016, 01:51:54 AM »
Turnat antigel.... aproape 7.5l au intrat

Asta a fost prima. Aici erau 3.75l antigel, amestec aproximativ 50-50. Au mai urmat diverse retusuri si pierderi si am mai completat cu 1.5l apa, deci am pierdut 0.75l antigel. Ieri am golit vasul de expansiune de la radiator de amestec si am pus in loc antigel concentrat, 0.75l, coincidenta. Dar am aruncat un  teoretic 0.375l antigel, practic era mai putin, ca abia completasem cu apa. Deci sunt la un aproximativ 49-51 antigel-apa. Ca la alegeri. Am notat pentru mine astea, ca sa nu-mi tai venele prin iarna, ca nu stiu ce am in motor.

Ca sa revin, am ajuns acasa, Bv - P Neamt prin Miercurea Ciuc, Lacul Rosu.
Un plin pe drum si un calcul de consum. 300km din ultima saptamana, cu talpi, filmulete pe centura, aerisiri de racire, deplasari scurte prin oras si la munca... 13.7 l/100km. Ma rog.
Astazi masina a mers peste asteptari, dar nu intru in detalii inca, sa ma vad si intors. Balta pare sa nu mai existe :)
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Răspuns: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #877 on: July 04, 2016, 19:05:47 PM »
Ok, hai sa intru-n detalii acum.
Am plecat sambata seara spre casa, cu 2 sarcini clare:
- sa iau matza noua de la Harlau;
- sa scot din evidentele mele fiscale Swiftul.
Traseu: Brasov - Lacul Rosu - Piatra Neamt - Harlau - Piatra Neamt - Lacul Rosu - Brasov. Putin peste 700 km se pare.
Am mers singur si doar o bucata mica cu pasageri.

Sa zic de cum merge masina? Mi-e lene si frica, as scrie romane cred, mult mai lungi decat cele de pana acum. Sa incerc sa fiu succint, vedem ce iese.

Directia, desi foarte modesta si lipsita de orice progresivitate si feedback (parerea mea), macar acum este precisa, n-o mai ia masina pe unde vrea ea, cat dai de volan, atat se duce, nu dai, ramane pe traiectorie. Multumita mansoanelor Whiteline.

Tampoanele GMP tari, in sfarsit m-am lamurit. Nu ma prind ce-i cu reviewurile alea pe net, ca sunt tari, ca ar creste NVH-ul, ca se rupe masina. Parerea mea e ca sunt foarte moi, e distanta mare de la cum se simte si cum zic unii ca s-ar simti. Sincer sa fiu, mi-as fi placut sa fie putin si mai tari, dar sa spunem ca acum se simte cum trebuie. Reamintire - Cusco la motor si cutie cu bucse din cauciuc, ceva poliuretan la traverse (am cautat prin mailuri, Super Pro le zice), Perrin cu articulatii poliuretanice la rasturnare. Da, exista vibratie la oprirea motorului, va trebui sa ma REobisnuiesc sa calc ambreiajul. Swiftul, ca buton, m-a stricat.

Timoneria noua. Am scris cand am inlocuit-o, piesele vechi erau in stare buna, si diferente nu sunt. Si totusi parca ar fi ceva, parca nu mai am sentimentul ala de "am nisip in cutie" cand schimb treptele. C-o fi de la timonerie sau de la tampoane, sau de la vremea de afara, nu stiu. Pe parte de comanda, acum e acceptabila cutia. Pe parte de rapoarte e praf, am mai zis de 14 ori. Am observat ca daca dau cu spatele si bag rapid in tr1, cat masina inca se misca inspre spate, caraie. N-am patit nici macar cu Dacia. Ciudat.

Suspensia. Aici n-am umblat la nimic, cel mult am remontat cauciucurile de vara cu care am luat-o. Dar ceva e curios la comportamentul pe viraje de viteza. Intro: eu am avut / inca folosesc un Swift Sport. O masina cu un motor nu bulversant de puternic, insa cu o dinamica de referinta zic unii. Un fel de cart. Iar cazanul e mult, mult peste. E incredibil de stabila, repet, la viraje de viteza, sta ca proasta pe traiectorie, nu are ruliu, nu comenteaza nimic. Singura explicatie pe care as gasi-o e motorul boxer, care face ce zice in brosura, rubrica centru de greutate. Sau distributia maselor poate... Daca aveti alta explicatie, luminati-ma.
Si tot la suspensie, la fel de inexplicabil, pe cat e de stabila, pe atat e de confortabila, inclusiv cu rotile de vara. Swiftul scutura grav, asta mai putin grav. Lacul Rosu - Bicaz e o bataie de joc de drum. Si totusi... merge.

Check Engine Light - n-avem, 'mpare rau.
Racire - sa dau si altora. Am urcat pe serpentine sambata noapte ceva mai tare, sa vad temperatura. Mai mult de 86*C n-a vrut sa urce.
Poticneli - putin, la anumite regimuri de accelerare plina. Swiftul face mai pronuntat, inca de noua. Dar nu, sa concluzionez ca n-are poticneli, merge lin si cursiv.
Cuplu la ture joase, sub 3000rpm - da. Mai mult decat inainte. O fi meritul lui Andea, al admisiei, al catlessului, nu stiu. Sa traiasca toti, merge super onorabil in off-boost.
Cuplu si putere sus - n-am ce sa mai comentez.
Concluzie - motorul e perfect, mult peste orice asteptare, un deliciu.

Frane - imi rasuna-n cap reviewul lui Mihai la etrierii de STI. N-oi fi incercat eu frane bune vreodata... posibil. Dar in afara de faptul ca trebuie sa ai piciorul drept in forma buna, eu nu vad niciun neajuns la franele astea, mi se par excelente, si dozaj, si eficienta, si orice.

Ambreiajul e pilaf. Nu patineaza deloc, insa cupleaza cu soc, se apasa greu... Incerc sa-l mai tin cat s-o putea, da' sigur nu scap. Eventual amestec inlocuirea cu rulmentii de diferential, si las sa se mai adune kilometri.

Esapament - uneori mi-e dor de intermediara aia directa. Alteori mi se pare galagioasa cum e acum. Deci e la fix, asa ramane. Asta pana-i pun la loc si finala stock si aia e. Ca fapt divers, toti de pe marginea drumului lasa ce fac si se uita sa vada un cocalar cu toba sparta.

Ceasuri JDM de STI - cea mai tare chestie de la apa calda incoace.

Aparatori de noroi de caruta - cea mai tare chestie de la ceasurile JDM de STI incoace. Am mers adineauri pe ploaie torentiala, cu 100-110km/h. Luneta era uscata.

Andea, iti amintesti de zdranganeala dinspre final? Parasolarul era  :D Si mai zdrangane de la inceputuri un plastic de sub parbriz, il rezolv si p-ala cand m-oi plictisi. In rest... cum am zis si-n iarna, nimic. Dar recupereaza ea la ce drumuri avem, aici nu e Italia.

Si lipsul major - cruise controlul. Si daca as fi putut sa caut si sa instalez un ansamblu de state, acum nu mai am unde, locul dedicat e ocupat de AOS. Caut sa ma consolez cu:
- imi aminteste de Dacie;
- ajuta vitezometrul "mai rar" la dozajul vitezei;
- sunt mai atent la condus, oricand un lucru bun.

Si cu asta am incheiat cu impresiile de dupa reparatii. A mai fost un riviu in iarna, insa asta-i cel nou, concluzia generala fiind ca am masina perfecta pentru nevoile si criteriile mele, cel putin ca punct de plecare. Loc de mai bine, da, exista mult, si ma refer la directie si transmisie. Cand s-or ivi ocazii voi profita.

........ Piatra Neamt - Gheorgheni - Brasov, m-am abitionat sa merg economic si perfect legal, fara sarcina plina, cu turbo cat mai putin. In plus, intunericul, ploaia, zapada si niste faruri ca lumanarile m-au ajutat. Am reusit pana la urma 8.62. Si cam atata joaca cu consumul, am sa mai incerc o data, eventual acelasi traseu, dupa ce scap de eroarea de amestec sarac, care, logic ar fi sa fie insotita de imbogatire din partea ECU, deci consum mare acum. Deci am sa reincerc, ca sunt distractive-n felul lor si exercitiile astea de consum  :D

Astazi am avut un singur pasager, extrem de pretentios.



Au existat doua variante: ori plangea si miorlaia sfasietor, ori dadeam caldura blana ca sa adoarma. Am mers 4 ore juma' cu vreo 35-40 grade in masina. La geam deschis incepea iar scandalul. M-am oprit de multe ori ca sa ies si sa stau afara in racoare. Am avut si noroc, a plouat si a fost rece azi...
Si cum pe serpentine facea iarasi urat, am profitat de ocazie ca sa fac un consum nou, pe acelasi traseu ca cel din citat.
Am mers absolut normal, nu deosebit de economic. Adica nu subturat, n-am coborat sub 2000rpm, n-am avut sarcina plina sub 2500. Unde a fost de depasit, i-am dat, sa fi fost vreo 5 accelerari mai puternice. Viteza, 100-120km/h in afara, 50-80km/h in localitati, exceptii unde altii dormeau pe ei si am mers cu 30 la ora pe tronson de 50 sau cu 70 la ora pe tronson de 100. Asta unde a fost drumul decent, ca in gropile din judetul Neamt am mers incet, iar pe serpentinele dintre Lacul Rosu si Gheorgheni la fel, ca ma zapacea de creieri matza.
Repet, am vrut un consum minim si plauzibil. Fara sa-mi bat joc de masina, fara sa-mi bat joc de timp sau de trafic.



Asadar, 8.1 l/100km. Cam asta e WRX-ul la mers potolit. Nu mi se pare stralucit, dar nici foarte rau. Ramane!  :D

Mai pun o poza cu o masina intalnita astazi, poate cea mai tare masina pe care am vazut-o-n ultimii (multi) ani. Tipul din poza, un nene pe la 45-55 ani, si-a cules baiatul de undeva. Daca n-ar fi plouat, poate ma opream sa-l felicit. Desi probabil n-as fi facut-o.
Ma bucur sa vad ca inca exista astfel de entuziasti si folosesc masini rare si de colectie zi de zi. Probabil nu era roman, da' na...





Iar intr-una din pauzele de racorire i-am tras si alei mele 2 poze. N-o fi de colectie, o fi cea mai urata, da' mi-e draga mie, iar asta-i de ajuns.



« Last Edit: July 04, 2016, 19:28:47 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #878 on: July 04, 2016, 20:17:25 PM »
Frumos sa citesti si review-uri pozitive.

La directie eu zic ca ai nevoie de gume adevarate. Eu m-am convins dupa ce am pus cu muulta intarziere Potenza 070. Nu are rost sa amani inevitabilul.

Desi te avertizez ca sunt mai zgomotoase si dure peste gropile mai mari, dar totusi au compozitie soft ca sa ai aderenta.

Consumul e de vis Lorian. Ah.. scuze, muttley ::)

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #879 on: July 04, 2016, 20:36:29 PM »
Cand am zis directie am zis de mecanismul de directie, de cum se simte acesta, nu de aderenta. P-asta din urma n-am reusit sa i-o depasesc pe uscat, si nici nu vad rostul s-o-mping atat de tare, plus ca inca mi-e frica. N-o sa-mi trebuiasca prea curand cauciucuri de curse.

Consumul, desi nefortat, a implicat mult autocontrol si compromis. Un consum normal se va afla totusi in in intervalul 9-10...  :-\

WRX SW 2002