2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 4931
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #940 on: July 17, 2016, 17:10:33 PM »
Marchez in jurnal un moment deosebit pentru mine: prima tura cu bicicletele carate de cazan.







Normal ca trebuia sa fie ceva memorabil, asa c-am ales tura mea preferata din toate timpurile - Leaota.
O poza cu privelistea de undeva din apropiera varfului.



Bifat-o si p-asta  ::)
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #941 on: July 17, 2016, 17:16:11 PM »
Peisajul este magnific.
Observ ca ti-ai transportat cu brio cele doua biciclete si am certitudinea ca ai folosit comanda "calm" de pe WRX... ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 4931
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #942 on: July 22, 2016, 11:23:49 AM »
Am fost ieri pe fuga la Piatra Neamt. La dus a mers normal, adica superb. N-am alimentat intentionat, sa verific daca functioneaza becul de nivel minim de benzina. S-a aprins in oras si am alimentat de la ce cred eu ca-i cel mai nou OMV din sat, ca de obicei, sortimentul cu CO100. Au intrat 50l, deci mai aveam in jur de 10. Apoi am mers normal si civilizat acasa.

In dimineata asta, pe la 5, plecam spre Brasov. Din amintiri, am mers nefortat, era drumul liber si destul de prost. Pana undeva dupa Bicaz, unde era o coloana de somnorosi si am depasit. In plina depasire troaca s-a pus in nas, voia sa ma omoare  :o

Sintetizez: am facut plinul, am mers linistit cam 30km, apoi la (sa presupunem ca ar fi fost) prima pedala, ezitare.
Si asa a facut pana la Brasov.

Ce se intampla de fapt: la sarcina plina, intre 3000 si 4000 rpm, ezita, scutura, smuceste. Uneori violent, alteori mai putin violent. In treapta 2 mai putin sesizabil, smuciturile se amplifica pe masura ce creste treapta. Intre 4000rpm si 6000rpm nu face. Asemeni, intre 2000 si 3000 nu face. La sarcini mici - medii nu face, doar la sarcini mari. CEL - nu are. Clipoceala CEL - nu are.
Pe serpentine, pe urcare, temperatura antigel neobisnuit de mare pentru noul meu setup, 90*C. Adica posibil avans micsorat.

Ce am incercat:
- dupa ce am trecut muntii, m-am oprit la un OMV in Mc Ciuc si am cautat un octane booster. Nu aveau, asa ca am luat un aditiv oarecare, curatare injectoare si alte chestii pe langa, in speranta ca poate salta putin CO. L-am amestecat turnand peste el benzina CO 100, au intrat doar 15l. Am asteptat vreo 10km, apoi am calcat-o. Rezultat zero;
- am scos borna, am calcat frana, am pus borna la loc. Rezultat zero.

Face boost, pe Torque mi-a retinut un maxim de 15.2 din targetul de 15.5psi. Desi am o vaga banuiala ca n-are nicio relevanta.

Ce ma oftica: am scuturat masina de dracii au gasit-o. Saracele tampoane noi, sarmanele planetare vechi.
Ce mi-a venit sa fac: s-o pun pe OLX  :D

Ce cred eu. Sau ma rog, SPER sa fie cauza - benzina nasoala. Iar aditivul sa nu fi avut calitati de crestere a CO. Iar aia 15l sa fi fost insuficienti, de aici lipsa de ameliorare.

Ce zic altii pe net - ma doare capul. De la senzori MAF, MAP, knock, temp apa, pana la catalizatoare infundate sau masa imperfecta pe la motor (tre' sa aflu ce-i grounding mod).
Asa ca ziceti si voi.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #943 on: July 22, 2016, 11:31:41 AM »
Uita de aditivi, sunt numai marketing.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #944 on: July 22, 2016, 12:02:18 PM »
Misto ideea cu perfuzorul pentru aerisit franele, multam! :)

Muttley

  • 4931
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #945 on: July 22, 2016, 12:04:24 PM »
Tu ai stat ascuns o vreme intr-o scorbura fara net, sau mi se pare?  :D

Inapoi la cotetul scuturacios. Andea, stric tasta F5!
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4008
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #946 on: July 22, 2016, 12:17:56 PM »
no, numai cu calm ce sa zic :)

cel mai probabil este de la benzina proasta (si in CJ este o statie OMV unde ca ceasul daca alimentezi cu benzina de 100 nu merge bine :) ).

deci primul pas astepti sa scapi de benzina din rezervor, pe care o consumi fara sa abuzezi de masina si apoi vezi cu benzina cum trebuie ce se intampla

(scriu succint ca momentan sunt pe viteza inainte :) )
« Last Edit: July 22, 2016, 12:28:42 PM by andea79 »

Răspuns: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #947 on: July 22, 2016, 12:21:24 PM »
Tu ai stat ascuns o vreme intr-o scorbura fara net, sau mi se pare?  :D

Ba chiar am facut inconjurul lumii in ultimele 6 luni, dar da, cam fara net :(

MihaiFlorescu

  • *
  • 13902
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #948 on: July 22, 2016, 12:33:03 PM »
Verifica totul pe la vacuumuri, si pe langa turbo daca nu ai facut deja. Coliere etc.

Muttley

  • 4931
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #949 on: July 22, 2016, 13:14:18 PM »
Ok, pai asa am sa fac, astept sa se termine benzina, pun alta si vad ce se-ntampla. Sau caut un lighean de 50l.
Mihai, ce sa zic... am sa fac o revizie vizuala a furtunurilor care sunt la vedere. Alea de control boost par in regula, la alea m-am uitat prima oara.
Va multumesc tuturor!

Altele... La dus am mers pe lumina, singur, serpentine intre Gheorgheni si Lacul Rosu, am dat in ea putin.
Constatat ca:
- la tranzitia gaz plin / frana puternica, eventual pe inceput de curba (deh, se mai intampla  :D ) se duce naiba, se arunca-n bot, se descarca spatele, face dubios;
- daca apare vreo denivelare mai pronuntata in curba luata tare, se duce naiba iar, flexeaza de parca ar fi din hartie.
Concluzie de moment: e totusi in primul rand o masina domestica, sa nu spun de familie.
Alta concluzie: am ceva flexari maricele in spate, default sau dobandite. La cate articulatii-s acolo ar putea fi multe.
A, la curbe stanga fluiera discret ceva pe dreapta. Miroase a rulment de roata. Tre' sa-mi fac o lista "au ramas de facut"...  :D

Deci revin dupa ce secatuiesc rezervorul. Vreo 2 drumuri la piata si se rezolva.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #950 on: July 22, 2016, 14:03:05 PM »
De curiozitate ... de ce fluiera pe dreapta la curbe spre stanga? Partea dreapta nu se descarca atunci?
Intreb ptr c'am avut si eu sunete dubioase, care'au disparut intre timp, dar n'as vrea sa revina cand mi'e lumea mai draga

Muttley

  • 4931
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #951 on: July 22, 2016, 14:12:24 PM »
Se incarca rotile din exteriorul virajului, evident.
Uite, cetateanul se duce-n stanga, taraba apasa pe rotile din dreapta. Una din rotile din stanga are incarcare chiar zero.

« Last Edit: July 22, 2016, 14:15:07 PM by Muttley »
WRX SW 2002

UXE

  • 1731
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #952 on: July 22, 2016, 14:41:18 PM »
Clioooo ...  ;D

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #953 on: July 22, 2016, 14:45:17 PM »
Muttley, bravo, dom' inginer!
UXE, gand la gand  ;D ;D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4931
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #954 on: July 22, 2016, 14:49:42 PM »
Bravo pen' ce? Ca iar o dam in teoria chibritului?  :D
Schimb poza, pun alta conserva. Poftim, tot frantuzesti, si reno si sitroien.

« Last Edit: July 22, 2016, 14:54:09 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #955 on: July 22, 2016, 14:53:06 PM »
O explicatie sugestiva si la obiect. Vrei sa reactionez doar cand nu sunt impacat cu ce zici?!  :D
Sau asteptai sa incep eu cu o descompunere de vectori?!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #956 on: July 22, 2016, 16:01:59 PM »
Aia cu Clio o fo cu țintă!  ;D

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #957 on: July 22, 2016, 21:19:41 PM »
Se incarca rotile din exteriorul virajului, evident.

Desi era evident ca spusesem o tampenie, mersi totusi ca mi'ai raspuns, mi'am revenit
Jetlag'ul e de vina ... sper  ::)

Muttley

  • 4931
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #958 on: July 25, 2016, 12:50:09 PM »
Mo' gudiz  ;D

WRX SW 2002

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #959 on: July 25, 2016, 13:29:16 PM »
Gudiz gudiz, da' la piata ai fost?  :D :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008