2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 4939
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1460 on: December 30, 2016, 22:44:52 PM »
E vai de ea matza asta, nici mobila nu-i capabila s-o strice  :(
WRX SW 2002

Muttley

  • 4939
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1461 on: January 02, 2017, 17:20:31 PM »
Troaca a intrat in 2017 curata.



Oi fi eu paranoia cu sarea si rugina, da' n-o mai spal niciodata la -10 grade, nu cred sa fie prea sanatos nici asa.

Adineauri a trebuit sa fac niste manevre in curte, am pornit-o, am lasat-o sa se incalzeasca, si de fatezie am ridicat capota. Am gasit substanta de contrast pe compresor-condensor.



Am sters, a reaparut, deci pori.
Am mai iesit o data in timp ce scriam aici, sa vad daca nu cumva a inghetat ambreiajul de pe fulie, dar e ok. Si am vazut ca am substanta de contrast si pe tronsonul de aluminiu dinspre compresor, deci insuficienta peticirea furtunului, ar trebui si sudura in aluminiu... Vad acum ca e vizibila pierderea si-n poza, pe mansonul ala gros.
Alternativa evidenta - piesa noua. Doar ca-i absurd pretul, 1000 de lei...

Se pare ca aventura cu troaca va continua si-n 2017 in aceeasi nota  :D

« Last Edit: January 02, 2017, 17:27:06 PM by Muttley »
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1462 on: January 02, 2017, 18:07:19 PM »
La vara pui piesa noua si ai terminat distractia.
Tu stiai de la bun inceput ca un AWD cere bani si atentie.

Vei avea timp suficient la pensie pentru a merge cu FWD-uri simple* si plictisitoare.

*Nu sunt foarte convins ca vor mai exista masini simple in Europa.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 4939
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1463 on: January 02, 2017, 18:18:00 PM »
Imi asum cheltuiala asociata inlocuirii, doar ca mi se pare exagerat pretul pentru o conducta cu o valva.
Conducta aia exista pe orice masina cu AC, n-are treaba cu Symmetrical AWD  :P
Am s-o iau noua, iti dai seama, da' mai spre vara, incolo.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1464 on: January 02, 2017, 18:26:06 PM »
In unele cartiere din Bucuresti este sare pe marginea benzilor de rulare de o aduni cu lopata. Nu ai ce sa-i faci. Si eu am tot vrut sa spal furia rosie dupa ceva drumuri, dar e prea frig si la perii nu o duc.

Asteapta si tu niste zile mai calduroase.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1465 on: January 02, 2017, 20:44:00 PM »
Multumesc, Muttley, pentru fascinanta incursiune cu WRX-ul pe zapada si totodata pentru senzatiile si perceptiile ce mi-au ajutat creierul sa preia informatiile din mediu tau de "joaca agresiva hibernala"!

In cele doua subprocese succesive ale aceluiasi tip de emotii pe care mi le-a produs atitudinea ta narcisista am experimentat momente de frica, vulnerabilitate si nu in ultimul rand mirare ca o masina poate sa-mi abuzeze centrii informationali de analiza si sinteza afectandu-mi componenta viscerala a sistemului nervos.

Concluzionand, fiecaruia ii sta bine in masina sa iar noi doi ne vom continua prietenia la un pahar de vin si in fata tablei de sah  ;). Exclus WRX-ul. E mai confortabil si infinit mai sigur  :P.


Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 4939
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1466 on: January 02, 2017, 20:51:07 PM »
Gizas... Daca te-a-ngrozit o pirueta pe zapada in tr 1 si un pull pe asfalt uscat in treapta 2, de acord... sah  :D
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1467 on: January 02, 2017, 21:04:49 PM »
L-ai pregatit de iarna?


BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1468 on: January 02, 2017, 21:52:27 PM »
Muttley stie mai multe dar nu cred ca a avut timpul si asfaltul necesar pentru a chinui masina.
Dupa ce termina upgrade-urile merg sa vad si eu ce poate WRX-ul.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 4939
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1469 on: January 02, 2017, 22:18:13 PM »
Muttley merge civilizat, ca tine la truaca, a investit timp, bani, energie si amor in ea, iar s-o vada cu rotile-n sus i-ar displacea profund.
Dar pe circuit ar incinge-o putin.

Vizavi, belea senilele alea. Ai si raza rotii de cateva ori mai mica, deci pleci de pe loc cu a 3-a si intra-n limitare in 5 pe la 100. Chiar ma intrebam ieri in Poiana cum ar urca una d-asta partia cu cauciucuri de gheata...

Ontopic: ma seaca rau conducta aia  >:(
Cred c-am s-o iau de la astia.
« Last Edit: January 03, 2017, 14:33:04 PM by Muttley »
WRX SW 2002

PTR

  • 570
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1470 on: January 03, 2017, 08:33:54 AM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1471 on: January 03, 2017, 10:11:42 AM »
Tot ce scrie in stoc in depozit la ei, de fapt este in stoc la furnizor (de multe ori fiind furnizor extern). Cu adevarat in stoc sunt piesele la care se specifica exact numarul de bucati si punctul de lucru unde se afla acestea (Stefan cel Mare, Eroii Revolutiei etc.).

Vezi cu ceva second din dezmembrari. Faci ceva pe ea de conducta. Nu merita banii pe original. Nu este piesa Subaru. Daca vorbeam de ceva ce Subaru produce, mai intelegeam.

Sa vezi cum ma simt eu cand un far costa 7.000 lei. Am avut noroc si prin bunatatea lui manole am primit farurile lui stricate de pe care o sa incerc sa iau sticlele in stare buna. Operatiunea amanata pana la primavara.
« Last Edit: January 03, 2017, 10:14:19 AM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1472 on: January 03, 2017, 10:19:08 AM »
Si ca sa nu fac postul anterior prea lung, revin cu sugestii referitoare la spalatul pe timpul iernii, eu procedez asa (indiferent ca o spal personal sau la spalatorie):

- Dat o tura cu masina 5-10 minute sa se incalzeasca
- Parcat si lasata cu motorul pornit si dezaburire + ventilatie pe cald spre parbriz macar pe treapta 2
- Spalat cu apa calda
- Clatita cu apa calda
- Aplicat solutii de genul ceara lichida sau quick detailing wax pe suprafata uda (astfel >50% din apa se scurge singura imediat usurand procesul de uscare prin stergere). Nu iti trebuie ceva scump. Orice prostie din supermarket merge. Obiectivul este sa scapi de apa, nu sa obtii super luciu.
- Sters cu microfibra de dimensiuni mari (prosop de uscare) astfel incat sa nu fii nevoit sa stai sa storci de apa un petic de material dupa jumatate de capota, ci sa stergi toata masina dintr-o bucata

« Last Edit: January 03, 2017, 10:21:55 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1473 on: January 03, 2017, 11:36:21 AM »
Cred ca mai simplu e ca dupa spalare sa-ti faci de lucru vreo ora intr-un supermarket cu parcare subterana :D

PTR

  • 570
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1474 on: January 04, 2017, 13:25:58 PM »
 Un pic offtopic : Nu intotdeauna o piesa care este pe stoc este mai ieftina decat una care vine pe comanda. In cazul de fata, in cadrul aceluiasi magazin avem o conducta la un pret f bun raportat la pretul pe comanda si un far ( cu Xenon pt Mihai ) la un pret foarte mare raportat la pretul pe comanda.
 Codul la conducta se schimba 1 data, conform traditiei s-au observat probleme. Daca cumpara conducta de la dezmembrari si este codul vechi si la anul incepe sa curga , se adauga inca un schimb freon si alta conducta... in final cum este mai ieftin ? mai ales ca tine la masina... Pot pune pariu ca pe ambalajul conductei o sa scrie Fuji Heavy Industries, adica este originala pentru ca acea industrie produce printre altele si Subaru.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13906
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1475 on: January 04, 2017, 14:01:35 PM »
De cord cu ce spui si cu factorii care influenteaza pretul, viteza de rotatie a stocurilor, comanda externa, reduceri etc.

Ideea e ca poate sa scrie si Arctic pe ambalaj si sa fie facuta conducta la Gaesti. Mi se pare foarte scumpa piesa avand in vedere ca nu are nimic de a face cu marca in sine si particularitatea Boxer + AWD made in Japan.

Si la urma urmei, cat de cald sa se faca la Brasov? Da jos aerul si ai scapat de niste kg in plus. :D

PTR

  • 570
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1476 on: January 04, 2017, 15:22:30 PM »
 Prin unul din manualele de service dadeau greutatea optionalelor, AC, trapa, etc :)
 Pe de alta parte daca mergem pe aceiasi idee si analizam componentele.. cred ca cu un pic de dexteritate, care nu lipseste , ar putea sa schimbe doar furtunul de cauciuc si sa puna unul de la o instalatie de gaz (se gasesc online la metru).

Muttley

  • 4939
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1477 on: January 04, 2017, 15:36:54 PM »
Cu teava aia nenorocita chiar nu stiu ce sa fac... Am gasit-o second la malakay foarte-foarte ieftin, si cum ziceti si voi, poate la anu' moare si asta. Dar sa si dau o avere pe una noua ma ia cu usturimi.

Imi mai zise cineva ca trebuie schimbat si nu stiu ce filtru dezumidificator? Ala ce mai e, si unde e? Daca nu-l schimb se aliniaza planetele si iese Becali presedinte? Nu ma pricep deloc, cine-mi poate explica care-s implicatiile, care-s riscurile...?
WRX SW 2002

PTR

  • 570
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1478 on: January 04, 2017, 16:15:04 PM »
 Pe partea opusa conductei cu probleme a radiatorului de AC este o butelie cilindrica verticala, ala de dezumidificatorul. Acum nu prea am inteles de ce s-ar schimba exceptand situatia in care crapa.
 Eu as lua teava de la Malakay ca sa mentin sistemul functional ca altfel poate sa inceapa sa scape pe la toate oringurile.. si as analiza prinderea furtunului de teava la piesa pe care o dau jos.
« Last Edit: January 05, 2017, 13:06:44 PM by PTR »

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1479 on: January 05, 2017, 21:08:03 PM »
eu iti recomand sa mergi cu conducta ta veche de ac la un atelier de se ocupa cu sertizari furtune hidraulice ... si sa folosesti decat partea de aluminiu si iti pui furtun nou resertizat eu asa am facut ...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae