2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1580 on: March 08, 2017, 19:48:08 PM »
Gata, am pus-o pe taraba (apelativ nou, azi mi-a botezat-o nepretuita d-ra).

Baiatul a respectat tot ce l-am rugat: debavurare dupa taiere, aliniere perfecta, TIG, albastreala in capat, samd. Completarea sa a fost lustruirea. A iesit perfect.



Mihai, teava veche, desi o idee mai subtire cred, era laminata. Asta e sudata, deci o teava inferioara calitativ. Nu e low-cost catbackul, sau o fi, ca e artizanala, facuta de ceva atelier specializat din UK, habar n-am, da' e super bine lucrata, material ok.
Parerea mea e ca influenta materialului e minima pentru tonalitate.





^   Inainte   ^

v ...si dupa...  v



Si una cu intregul.



Si, n-ar trebui sa surprinda pe nimeni, c-asa-s eu, tampit, dar exista totusi o mica nemultumire. Iese prea mult!



Teava, sudandu-se pe o suprafata convexa si avand diametrul mai mic, s-a dus mai in spate. I-am cerut si eu baiatului s-o lase cu 5mm mai lunga. Un total estimat inca dinaintea operatiei de 10mm. Asta pentru ca nu mai voiam sa improaste bara cu negreala. Oi fi rezolvat problema cu bara innegrita, dar acum arata urat. Deci am s-o tai, poate-n uichend.

Sunetul, eu nu ma asteptam sa se schimbe deloc, insa spre sincera-mi surpriza, s-a diminuat sesizabil. Cred ca-i ok. Daca vreau vreodata iar scandal, am intermediara de inox (acum e pusa cu intermediara stock). Sau un downpipe cu catalizator mai mic...
Insa momentan e la fix.

Iar castigul cel mai mare pentru mine e c-am gasit un sudor foarte bun in zona ;)
« Last Edit: March 08, 2017, 19:51:16 PM by Muttley »
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1581 on: March 08, 2017, 21:54:20 PM »
arata bine !  daar nu imi pierdeam timpul si energia cu asa ceva :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1582 on: March 08, 2017, 21:55:24 PM »
E o greseala maxima sa cauti explicatii si logica in actiunile mele! Sa nu mai faci!  :D

Pentru referinte, alte cazuri cu arcuri ca cele pe care le voi monta in uichend.
Cazul 1, cazul 2.
Sper sa coboare mai putin la mine, multumita amortizoarelor de sedan, altfel I be screwed...  :-\
« Last Edit: March 13, 2017, 13:01:55 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1583 on: March 13, 2017, 19:44:46 PM »


Lamuriri despre ce-i in poza, aici.

Pentru montaj, sa vad cum am timp si vreme buna saptamana asta, incepand de miercuri. Maine-s programat in servis pentru schimbarea conductei de AC si freon. Sambata si duminica sunt ocupat cu compromiterea totala a cazanului: arcuri.
WRX SW 2002

puiu

  • 786
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1584 on: March 13, 2017, 19:54:00 PM »
Burlanul lasa-l asa si vb cu tuneru de la Cj sa iti puna niste benzina in evacuare pe frana de motor, sa fie cu luminitze la esapament. Zic eu. Parerea mea.

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1585 on: March 13, 2017, 19:58:01 PM »
Mda, e o idee. Insa ca sa-ti faci o idee despre cum e cu luminitele in frana de motor la mine, eu n-am sa-mi pun vreodata BOV extern. Lasand la o parte consumul exagerat, catalizatorul prajit...
Oricum, e o idee!  ::)
WRX SW 2002

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1586 on: March 14, 2017, 23:40:08 PM »
Mers azi in servis, sa schimb conducta de AC. Surubul de pe condensor, sudat chimic, s-a rupt. Game over. Sort of...
Continuarea maine.

Iar "maine" a inceput bine, cu un telefon de la Musiu, care ma anunta ca ajunge-n 10 minute.



Dreapta - tetiera din fabrica a cazanului, mijloc spate. Scoasa dupa primul drum lung si uitata-ntr-un sertar de atunci. Motivul - vizibilitate precara spate. Ca fapt divers, incepand cu late blob wagon, au trecut la tetiera "compacta";
Stanga - tetiera de pe Impreza diesel 2009 a lui Wrangler. Acum nu mai este tetiera lui  :P

Proba diseara.
Multumiri donatorului si curierului!  :-* :-*
« Last Edit: March 15, 2017, 09:49:26 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1587 on: March 15, 2017, 11:19:52 AM »
Tetiera mica > Tetiera mare
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1588 on: March 15, 2017, 11:33:39 AM »
Nu inteleg :(
Ce e mai mare la tetiera mica? Tijele? E normal sa fie mai lungi, pentru a compensa inaltimea pernei. Tetierele sunt dimensionate astfel incat sa protejeze si coloana celor foarte inalti.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1589 on: March 15, 2017, 12:14:10 PM »
Nu, nu, scuze, traducerea ar fi: tetiera mica mai smechera decat tetiera mare
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1590 on: March 15, 2017, 12:41:59 PM »
Ar trebui sa stii foarte bine, a ta cred ca are deja tetiera mica pe mijloc ;)
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1591 on: March 15, 2017, 14:46:31 PM »
Te-ai complicat...puteai sa faci bancheta spate delete  :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1592 on: March 15, 2017, 14:59:40 PM »
@Pfaizzzer: Nu vrea. Ii e frica sa nu se ridice suspensia cu 0.000005 mm si strica tot fengshuiu' ;D
EDIT: Sa nu mai spun ca la ce prietenie aveti puteai sa te oferi sa ii faci o bancheta din carbon. Daca vrei, ma ofer model pentru sezut :D
« Last Edit: March 15, 2017, 15:13:57 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1593 on: March 15, 2017, 15:10:07 PM »
Se cheama shung-fei, si problema nu este ca se ridica cu 5 femtometri suspensia (pentru asta se gasesc intotdeauna arcuri potrivite de pe un leone sau 365), ci problema este ca se schimba comportamentul dinamic al cazanului, devine usor subviratoare, moment care va declansa noi proceduri de imbunatatire. O solutie ar fi modificarea wheel base-ului, dar implica flex si sudura si nu e sigur ca gaseste usor meserias priceput la alungirea cardanului, nu mai discutam de alterarea vopselei originale a caroseriei, cum a luat-o de la italian. Alta solutie ar fi mutarea motorului central, dar nu a rezolvat cu cutia si pastrarea AWD-ului functional ca la mama-san. O solutie simpla dar inestetica ar fi mutarea manechinului de pe scaunul din dreapta (cel pe care il poarta pentru echilibrarea stanga-dreapta a masinii) cu cativa mm mai inapoi, dar se strica balansul masinii pe cele doua diagonale, deci tot nu e bine.
Se cauta in continuare solutii.

Acest post este o gluma si trebuie tratat ca atare, adica serios.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1594 on: March 15, 2017, 16:00:50 PM »
Echilibrarea se face cu pisicile care apar in poze. Mai multe pisici, mai mult echilibru.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1595 on: March 15, 2017, 16:11:05 PM »
Suntem intr-o era tehnologica, deci mergem pe solutii avangardiste, ne putem inspira de la baietii deshtepti care lucreaza la terminatori:



Sau daca avem drumuri bune, mergem pe roti:

Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1596 on: March 15, 2017, 16:36:10 PM »
Buei, ce facets aici?  >:(
Nu fac delete-uri pe troaca, inca mai are o bruma de dotari de confort, iar bancheta spate se incadreaza. Doar ca mi-ar placea sa si vad dincolo de ea.

O solutie simpla dar inestetica ar fi mutarea manechinului de pe scaunul din dreapta (cel pe care il poarta pentru echilibrarea stanga-dreapta a masinii) cu cativa mm mai inapoi, dar se strica balansul masinii pe cele doua diagonale, deci tot nu e bine.

Super corect punctat! La fiecare reglaj de directie de pana acum, masina a fost goala! Tre' sa gasesc pe careva care sa vrea sa stea pe scaunul soferului, cocotat in tavan, cu masina pe rampa, fara sa respire timp de o ora, sa nu perturbe echilibrul!!
Mersi  ;)

Si serios acum, eu n-am sa evit sa-mi afisez pe topicul asta obsesiile si fixurile, fie ele exagerate in optica unora. C-o fi egoism in forma pura sau nu, ca "oblig" lumea sa citeasca aberatii sau e alegerea fiecaruia daca da click, asta e. Eu chiar il folosesc ca pe un jurnal si centralizator de informatii.
Pe de alta parte insa, mi-ar parea rau sa aflu ca membrii comunitatii sunt agasati de stilul asta. Dar gasim solutii daca exista cu adevarat nemultumiri. Spuneti deschis, nicio suparare :)
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1597 on: March 15, 2017, 16:40:43 PM »
Te mai troluim din când în când  ;D  ....esti de ieri paici??!!
Dacă nu e cu supărare fă in continuare ce faci și cum faci! Noi citim!

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1598 on: March 15, 2017, 16:42:22 PM »
Muttley nu stie de gluma.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 4923
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1599 on: March 15, 2017, 16:50:12 PM »
Ba stiu, am zis doar sa fiu acoperitor si politicos.

De fapt, eu am glumit. In w-e urmeaza masuratori de unghiuri cu siretul, caconvine sau nu  ;D
WRX SW 2002